Szukaj

Raporty zużycia paliwa Renault Megane II

Podsumowanie 1166 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Renault Megane II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
43,10 zł
77
7,5
43,54 zł
36
6,8
39,33 zł
2
8,6
49,50 zł
7
7,6
43,84 zł
133
7,5
43,54 zł
159
9,9
57,12 zł
4
10,3
59,58 zł
1
9,2
53,45 zł
17
8,9
51,41 zł
27
8,6
49,94 zł
3
8,8
50,71 zł
3
7,9
45,55 zł
4
12,1
69,74 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Renault Megane II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
21,59 zł
7
8,1
21,02 zł
8
9,4
24,28 zł
4
9,1
23,44 zł
35
8,5
21,91 zł
17
11,3
29,10 zł
8
9,7
25,06 zł
4
10,7
27,64 zł
1
9,3
24,11 zł
3
13,4
34,49 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Renault Megane II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,45 zł
78
4,7
28,67 zł
78
4,9
29,63 zł
58
4,9
29,39 zł
32
5,3
31,96 zł
133
6,3
37,79 zł
161
6,3
37,99 zł
46
6,0
36,05 zł
11
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (1166)

4,2
Renault Megane II
Hatchback 1.5 dCi 85KM 63kW
Silnik dynamiczny, spala tyle co nic! Wspaniałe rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą wydawać za dużo na wahe. W trasie po rozpedzeniu do danej prędkości i utrzymywaniu jej komputer pokazywał spalanie w granicach 3 litrow, naprawdę polecam.
Dodane 11 lat temu
4,8
Renault Megane II
Sedan 1.5 dCi 105KM 77kW
Realne wpisy na podstawie 20 tyś km przebiegu w ciągu dwóch lat. Średnio w zimie 5,2 l / 100 km, lato 5,04 l / 100 km. Maksymalne spalanie przy agresywnej jeździe w Warszawie (korki, częste światła). Minimalne przy oszczędnej jeździe wyszło na trasie ok. 800 km z tempomatem i średnią prędkością ok 70 km / h. Więcej na moim profilu.
Dodane 11 lat temu
7,0
Renault Megane II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Powiem tak, przy 90 km/h na długiej spokojnej trasie bez zbędnych hamowań i przyspieszeń udało mi się zejść do 5,2l/100km przy pełnym baku i 2 pasażerach. Jeżeli natomiast chcemy jechać dynamicznie to trzeba kręcić silnik powyżej 4000 tyś obrotów a to da nam spalanie 8-10 litrów. Ekonomia tego samochodu jest zadowalająca, jeżeli nie zależy nam na bardzo szybkiej jeździe.
Dodane 11 lat temu
5,0
Renault Megane II
Kombi 1.9 dCi 120KM 88kW
Części eksploatacyjne nie są drogie. Spalanie jest na niskim poziomie. Niskie koszty to plusik tego autka.
Dodane 11 lat temu
7,4
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Wymieniam tylko elementy, które ulegają zużyciu, także koszty utrzymania na bardzo niskim poziomie.
Dodane 11 lat temu
5,4
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW
Są takie jakie są. Sporo elektornik, głupi czujnik potrafi kosztować 500zł ale części jest sporo.
Dodane 11 lat temu
6,0
Renault Megane II
Kombi 1.9 dCi 130KM 96kW
4,1
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 86KM 63kW
Parametry - auto, tylko z kierowcą, ciśnienie w kołach +0,1atm więcej niż w instrukcji, opony 205/55/16. Na trasie 85-90km/h z rzadkim wyprzedzaniem, b. lekka noga. W mieście 50-70km/h, głównie po przelotowych trasach, czyli dalej, ale szybciej i bez częstego zatrzymywania i ruszania. Średnie minimalne wyliczone z % udziału w/w min i max.
Dodane 11 lat temu
5,3
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 86KM 63kW
Najmniej na trasie 4,1l/100 i kombi zapakowane w 3, a potem w 4 osoby, prędkość 90-110km/h. Najwięcej w mieście 6,5l/100 - tylko miasto, krótka trasa do pracy niecałe 5km. Minimalne średnie to też miasto, ale minimum jakie udało się uzyskać.
Dodane 11 lat temu
4,8
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 105KM 77kW
Kupiłem to auto bo była naprawdę bardzo dobra okazja Klient potrzebował szybko gotówki a ja chciałem coś innego no i nie powiem wizualnie jest nie zła. Oprócz renówki mam jeszcze Opla omegę 2,2 sedana a wcześniej był Opel Astra, Audi A6, WV Passat,Chrysler Voyager i kilka innych. Jeżeli chodzi o spalanie to muszę przyznać że jest rewelacyjne. Na trasie 5 tys km Barcelona-Warszawa-Kolonia-Barcelona w dwie osoby + ok 400 kg bagażu z wyliczenia wyszło mi nie całe 4,6 l/100 km przy prędkościach 110 do 180 km//100. 2/3 autostrady 1/3 drogi krajowe. Zanim dojechałem do polski komputer wskazywał 4,2 l no ale wiadomo jaka jazda jest w Polsce. W mieście bez problemów mieszczę się 5,5, 5,6L. Mówiąc miasto mam na myśli Barcelonę przy której Warszawa to bardzo drożne miasto. Bardzo dobre hamulce To tyle plusów tego wózka A teraz minusy. Przy 170km/godz wiatr zerwał mi tylny spojler a trzecim światłem stopu, powyżej 130 głośno w kabinie, powyżej 150 wręcz nie słychać własnych myśli hałas opływającego powietrza jest nie do zniesienia, radio bardzo kiepskiej jakości a odtwarzacz CD odmawia posłuszeństwa po dwóch trzech płytach, wykończenie wnętrza woła o pomstę do nieba, użyte materiały a szczególnie materiał na kierownicy to chyba były wyciągnięte ze śmietnika, twarde łatwo rysujące się plastiki o jakości godnej Bangladeszu, na zakrętach trzeba bardzo uważać tył samochodu ucieka w bok, jazda po nierównych lub dziurawych drogach przypomina jazdę wozem konnym, bardzo kiepskie wyciszenie podwozia, układ kierowniczy zbyt lekko chodzi ma się wrażenie że zaraz nas nie posłucha. To tylko niektóre z wad tego samochodu. Oprócz nich jest jeszcze elektronika która wysiada w najmniej odpowiednim miejscu W porównaniu a oplem to naprawdę kiepska klasa nie mówiąc o Audi czy Chryslerze. Reasumując Jest to mój pierwszy francuski samochód i ostatni. Dobry silnik dobre osiągi, dobra idea ale wykonanie a przede wszystkim użyte materiały to naprawdę trzeci świat. Jeśli chcecie dobrego samochodu to z europejskich tylko niemiecki lub szwedzkie a z pozostałej części świata japoniec lub amerykaniec np Chrysler lub Dodge. To gwarancja na długie lata.
Dodane 11 lat temu
Renault Megane II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów