Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Karoq Crossover Facelifting

Podsumowanie 20 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Skoda Karoq Crossover Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Skoda Karoq Crossover Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (20)

6,1
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Spalanie na bardzo dobrym poziomie
Dodane 1 miesiąc temu
8,4
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
6,7
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
7,7
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
5,7
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
5,9
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Przejechane 10 tyś km, zużycie w okresie letnim.
Dodane ponad rok temu
Dziennik kosztów dla Skoda Karoq Crossover Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
6,4
Liczba komentarzy: 1
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Autko mam od kwietnia 2023. Obecnie przejechane 27500km. W tym roku z rodzinka wybrałem się do Chorwacji łącznie przejechane w ciągu 12 dni 3500km średnie spalania na tej trasie 5.4l/100 km przy prędkości 110-140km/h więc całkiem dobrze.
Dodane ponad rok temu
7,0
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
7,1
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Bardzo ekonomiczny samochód
Dodane ponad rok temu
6,3
Skoda Karoq
Crossover Facelifting 2.0 TDI SCR 150KM 110kW
Średnie spalanie latem w cyklu mieszanym to 6,7 przy 17 tys. km, późną jesienią i zimą na 11 tys. km średnio 7,2 l. Cykl najbardziej mieszany jak można to sobie wyobrazić. Na trasach autostradowych granica dobrego spalania to 140-145 (na tempomacie utrzyma 7,2 na prostej drodze), poniżej tego wyniki zachwycające. Na krajówkach można jechać dynamicznie, ale przy spokojnej jeździe praktycznie zawsze jestem poniżej 6,0l. Jedynie w mieście na nierozgrzanym silniku i krótkich odcinkach potrafi wyskoczyć powyżej 8,0, chociaż DSG w mieście skutecznie zniechęca do większej dynamiki. Jak na ten gabaryt i występowanie 4x4 (na S8 praktycznie przez cały rok mocne wiatry) jestem bardziej niż zadowolony.
Dodane ponad rok temu
Skoda Karoq Crossover Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów