Szukaj

Raporty zużycia paliwa Skoda Karoq Scout

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,2
Deklaracja producenta
8,6
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.3

Lista raportów zużycia paliwa (13)

11,0
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
11,3
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Skoda jak to skoda niczym się nie wyróżnia, chyba tylko dużym spalaniem.
11,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Samochód w miarę ok, ale mało miejsca z tyłu. Silnik nie należy do oszczędnych, dużo pali i jest głośny. Samochód sprzedałem i kupiłem diesel innej marki.
13,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Mało miejsca, dużo pali, plastiki skrzypią, przednia szyba ogrzewana widać druty aż się żygać chce podczas jazdy. Popsuł mi się wzrok od tego o 0.5d w ciągu roku ! Odradzam . Sprzedałam i kupiłam hybrydę francuza o niebo lepiej się jeździ .
15,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Omijać szerokim łukiem
12,3
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe (co nie znaczy pedał w podłogę, ale po prostu dynamicznej) to minimum 13 l/100 km. Ale może być równie dobrze 15 (nie do końca wyczułem od czego to zależy - po prostu komputer pokazuje raz tak, raz tak). W trasie około 9l/100.
11,6
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Bardzo się zawiodłam na tym samochodzie. Myślałam że będzie wyjątkowy i mało ich spotkam na drogach. Co się okazuje to zwykła skoda fabia tylko troszkę wyższa napompowana. Bardzo dużo pali, wykończenie bardzo słabe. Dzieci nie mogą spać z tyłu, ponieważ jest bardzo głośno. Silnik buczy tak jakby z tyłu był jakiś pusty. Spalanie 10-14l szok!. Po nowym roku przesiadam się na Elektryka albo Hybrydę bo tym się nie da jeździć i to na pewno nie będzie skoda.
11,0
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Ten silnik bardzo lubi paliwo. Przy obecnych cenach paliw bezsensowne jest kupowanie tego samochodu z silnikiem 1.5 TSI. Najgorszy wybór. Auto ogólnie nie jest złe, chociaż tanie i brzydkie plastiki lubią trzeszczeć, silnik pracuje głośno. Z zewnątrz nie dali nawet żadnego chromu tylko plastikowe dokładki. Można powiedzieć że to plastikowy samochód z chińskimi bajerami. Po przejechaniu 50tys km turbina się poci. Silnik zaczął brać olej. Samochód sprzedałem i kupiłem Ford Kuga. W porównaniu ze skodą o niebo lepszy.
12,0
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Ten silnik to porażka. Bardzo dużo pali. Ogólnie auto słabe w środku badziewne plastiki i wykończenie. Nie polecam. Sprzedałam i kupiłam hybrydę bo teraz tylko to się opłaca.
8,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
W mieście poniżej 9,5 nie zejdzie. Na autostradzie 160-180 10-11 l / 100. Przy 140 to ok. 9-10. Jadąc maksymalnie eko po mieście (bez korków) można wyciągnąć 6/100. Średnie spalanie w tym samochodzie z 10 tyś km to 9,8 / 100 (60% miasto 40% trasa), przejechałem 25kkm. Samochód wygodny, dobrze przyspiesza, bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach przy wysokich prędkościach. Przy rozkładaniu lusterka skrzypią. Skrzypią też drzwi. Po przesmarowaniu chwila poprawy, po tygodniu ponownie. Dobry lakier. Spory bagażnik. Siatki w bagażniku nie są trwałe (pękają). Bardzo wygodny zestaw multimedialny. Elektronika bez zarzutu. Świetne światła ledowe. Przednie czujniki parkowania uruchamiają się z opóźnieniem zwłaszcza jak przy parkowaniu. Długie światła - lux. Automatyczne przełączanie świateł bez zarzutu. Spoko. Silnik 150 KM 1.5 TSI DSG na takie auto daje radę. Skrzynia działa dobrze, aczkolwiek czasami może pojawić się kangur przy ruszaniu, zwłaszcza na zimnym silniku. Tempomat aktywny okej, raz mi nie zahamował w korku, ale zdążyłem wcisnąć hamulec.
Skoda Karoq Scout