AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Suzuki
Kizashi
2.4 VVT 178 KM 131 kW
2.4 VVT 178 KM 131 kW
Raporty zużycia paliwa
Suzuki Kizashi
pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VVT 178KM 131kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
8,8
Deklaracja producenta
8,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.5
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 VVT 178KM 131kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
11,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
13,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.0
Sprawdź najnowsze oferty Suzuki
Zobacz 238 aut
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(22)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
7,1
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Pierwszy samochód benzynowy, który nie pali jak czołg! Przy jeździe przepisowej +10km/h pali średnio ok 6,5 - 7,0L/100km. Przy dynamicznej wzrasta do około 8,5L/100. Miasto w zależności od cyklu 9-10L/100km. Tras jeszcze nie robiłem prócz jednej Wrocław-Poznań (6L/100KM) Jestem szczerze zaskoczony zwłaszcza, że mój 2 litrowy palił średnio 11L!!! Ceny przeglądów (co prawda tylko teoretyczne ponieważ narazie miałęm tylko zerowy - 450zł - 1000 zł
Dodane
15 lat temu
Pb
8,8
Suzuki Kizashi
Sedan 2.4 VVT 178KM 131kW
Samochód na żywo wyglšda super, oczywicie koncept wzbudzał większe emocje ale oczywicie jego produkcja bez zmian była nierealna. Zapewniam, że na żywo wersja produkcyjna wzbudza też duże emocje. Solidny ładny przód auta, piękny tył i linia boczna. Srebrne wstawki nie wyglšdajš jak doklejane listewki w ostatniej chwili aby usportowić auto jest to fabrycznie wkomponowane i wyglšda imponujšco. Atrapa-grill wyglšda jakby była wykonana z grubej siatki. Z zewnštrz widać wysokš jakoć wykonania. Wszystkie listwy, uszczelki, szpary, połšczenia bardzo dopracowane. Patrzšc z boku na panele poszycia nie widać nierównoci po procesie tłoczenia blach. Nawet na krawędziach drzwi, gdzie następuje zagięcie poszycia nie występuje charakterystyczne ugięcie powierzchni. Jedna płaszczyzna. Stšd lakier wyglšda bardzo dobrze i ma się wrażenie, że jest położony grubš warstwš. Wnętrze na wysokim poziomie, bardzo dobre materiały, nic nie stuka, nic nie trzeszczy podczas jazdy. wietna pozycja za kierownicš (co na wzór foteli w Hondach) (fotele regulowane elektrycznie), dobrze trzymajš na boki. Ergonomia przełšczników na najwyższym poziomie, przypomina auta niemieckie Passata czy A4, A6. Samochód bardzo cichy w rodku, w mojej ocenie jeden z cichszych w segmencie D. Do 180-190 km/h jest naprawdę bardzo cicho po prostu zaskakujšce jak na auto japońskie i to Suzuki. Trakcja, prowadzenie naprawdę bardzo dobre. Samochód był wyposażony w koła 18 cali i opony 235/45. Spodziewałem się, że będzie słychać głono zawieszenie i pojawiš się wibracje podczas przejeżdżania polskich asfaltowych dziur. A tu zaskoczenie! Zawieszenie jest dostosowane do dużych, szerokich kół. Fajnie tłumi, nic nie dobija. Wzorowo utrzymuje kierunek na wprost. Nie zmienia kierunku i nie cišgnie na koleinach. W ostrych skrętach zachowuje się neutralnie i nie nurkuje jak np. Passat. Ogólnie w prowadzeniu przypomina ostatniš serię IS. Po otwarciu pokrywy silnika widać obudowany silnik ale nic nie wskazuje, że jest ona taki dobry. Silnik pracuje bardzo płynnie, ładnie się kręci do wysokich obrotów, nie powstaje hałas, cały czas cichy. Skrzynia 6 biegów pracuje wzorowo, daje się ładnie i szybko redukować przy wyższych obrotach silnika do II czy III biegu. Układ wydechowy zaopatrzony w dwie kosmiczne końcówki wbudowane w tylny zderzak i to nie jest tylko bajer. Faktycznie sš za nim dwa tłumiki sporych rozmiarów. Układ wydechowy słychać, że generuje niski dwięk inżynierowie pomyleli i o takim akcencie sportowym. Przy wyższych obrotach pojawia się wyższy niegłony dwięk generowany przez układ wydechowy a nie silnik, co na wzór motocykla. Ze względu na bardzo dobre wytłumienie wnętrza przyspieszenia nie słychać i nie czuć. Można się zorientować po wskazówce prędkociomierza i innych autach zostawionych daleko w tyle podczas ruszania spod wiateł ,że przyspieszanie następuje bardzo szybko. W moim ocenie przyspiesza około 7-8 s do setki. Wg komputera spalanie rednie 9,5l/100km, niele jak na ostrš jazdę na trasie i w miecie. Ze stałš prędkociš 90-100 km/h komputer pokazywał około 6,5 l. Podsumowujšc bardzo fajne auto, elegancka sylwetka, w rodku czuć ducha Japonii, wszystko wykonane na najwyższym poziomie, ładne tapicerki na drzwiach, lista wyposażenia pełna, skóra, xenony, elektryka, składane lusterka, klima dwustrefowa (działajšca!), 9 poduszek, bajeczna kierownica, czujniki parkowania PiT, lusterko chromatyczne, czujnik deszczu, ESP współpracujšce ze wspomaganiem uk. kierowniczego itp. Oczywicie można znaleć jakie szczegóły, które można było inaczej rozwišzać, np. tradycyjna podpórka pokrywy silnika brak sprężyny gazowej lub normalne zawiasy pokrywy bagażnika (chociaż sš bardzo ładnie obudowane tworzywem) ale tak ma większoć japończyków, sš konserwatywni.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
4,4 (14 ocen)
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Suzuki Kizashi w pigułce
Suzuki Kizashi
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki Kizashi
Dane techniczne
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Raporty zużycia paliwa
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Opinie
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Usterki
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Publikacje
Suzuki Kizashi
Newsy
Suzuki Kizashi
Galerie
Suzuki Kizashi
Nasze pomiary
Suzuki Kizashi
Filmy
Suzuki Kizashi
Ogłoszenia
Suzuki Kizashi
Ceny aut używanych
Suzuki Kizashi
Dziennik kosztów
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki Kizashi 2.4 VVT 178KM 131kW 2009-2013
Testy zderzeniowe
Suzuki
Aktualnie przeglądasz
Suzuki Kizashi
Dane techniczne
14 opinii
użytkowników
1 ogłoszenie
używanych
1 zgłoszona
usterka
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy