Szukaj

Najnowsze raporty Suzuki

4,5
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Suzuki Baleno III
Spalanie na poziomie 4 litrów jest możliwe , ale trzeba się postarać. Każdy dodatkowy pasażer ma znaczenie i utrzymanie tak niskiego spalania robi się trudne. Przy rozsądnej jeździe po mieście można się zmieścić pod 5-ką. Jednak jak ktoś ma ciągoty do szybkich startów spod świateł ewentualnie lubi innych uczyć jazdy to spalanie skoczy. Silnik żwawy i dość elastyczny. Podpowiedzi komputera nawet przy eko jeździe traktować z umiarem , ważniejsza jest intuicja. Wartości wyliczone kalkulatorem nie z komputera.
8,0
SUV 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki Vitara III
Chciałbym zapytać się wszystkich piszących raporty o zużyciu paliwa,w jaki sposób obliczają zużycie paliwa.W moim aucie komputer oszukuje o równe 0,5 litra. Wielokrotnie przeliczałem zużycie paliwa podczas tankowania, i zawsze ilość zużytego paliwa na przejechane kilometry była o pół litra wyższa od wskazań komputera.Jeżeli piszący te raporty tego nie uwzględnili,to do tych raportów trzeba podwyższyć spalanie o równe 0,5 litra. Ciekawe jest to, że syn jeżdzi nowym Baleno, i również komputer zaniża mu spalanie o równe 0,5 litra. Wygląda to na wyrafinowane oszustwo producenta, bo dotyczy to akurat dwóch aut , nowych Suzuki w mojej rodzinie.Przez 10 lat jeździłem Grand Vitarą 1,9 ddis , i tam była zgodność wskazań komputera z faktycznym zużyciem. Na tej podstawie oskarżam producenta o celowe zafałszowanie zużycia, bo kierowcy nie obliczają zużycia ręcznie, a wierzą wskazaniom komputera.
5,4
Hatchback 5d 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Suzuki Baleno III
Fajne autko. Nie jeździmy oszczędnie A w trybie miejskim nie przekracza 6,5 litra spalania nawet jak jest w pełni załadowany. Jak na taki mały silnik jest dość dynamiczny i można nim spokojnie wyprzedzić inne auto jeżeli zajdzie taka potrzeba. Jeździmy wersja Premium, dobija do 40 tysięcy przebiegu i nie czuć w nim zużycia nie pojawiają się żadne usterki.
5,8
Hatchback 5d 1.2 VVT 94KM 69kW
Suzuki Swift V
Przejechałem nim prawie 170 000km. To ile pali ten samochód zależy TYLKO od użytkownika. Jazda "o kropelce" pozwala na spalanie poniżej 5l/100km ale jest baaardzo nieprzyjemna i nudna. Ten samochód jest dla kierowcy i nie chce się nim jeździć inaczej niż dynamicznie. Robiąc trasy z tempomatem ustawionym na 140kmh notowałem stałe spalanie na poziomie 7,2l/100, podobnie jest przy dynamicznej jeździe po mieście. Po 6 latach 80% szybka trasa/20% miasto spalanie ustabilizowało mi się na 6,5l/100
4,5
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Suzuki Baleno III
Minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać to 3,1 litra na setke przy prędkości do 60 km/h.Przy prędkości do 75 km i spokojnym przyspieszaniu oraz zmianie biegów według wskazań komputera można się zmieścić w 4 litrach na setkę.Ostatnio wyjechałem z żoną i dziećmi w góry.tempomat na autostradzie ustawiłem na 120 i łącznie spalanie wyszło po przejechaniu 700 km 4,5 litra na sto kilometrów. Chybryda nie jest potrzebna.
5,3
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Suzuki Alto VI
Na felgach 13 pali dużo mniej i ma lepsze przyśpieszenie teraz założyłem 15 alusy od splasha i pali z 2litry wiecej prawie ale wygląda o niebo lepiej. Przy spokojnej jeździe średnia spalania około 5l
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Witam to mój kolejny wpis opony założone letnie Continental . Jeżdżę do pracy 22 km w jedną stronę tereny podmiejskie , jazda ekonomiczna ale nie dziadkowóz po 380 km wyszło 5.26 po tankowaniu jeszcze na zimowych oponach. Nie letnich pewnie zejdzie do 5L Jeżdżę z głową nie pcham się jak wariat by być 1 na światłach. Zachowuje dystans za autami i często wyrzucam na luz by dotoczył się do ronda czy skrzyżowania, a toczy się jak wariat nie można zostawiać go na postoju bez ręcznego.
7,0
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki Vitara III
Faktycznie komputer oszukuje o równe 0.5 litra (Sprawdziłem i na trasie i w mieście). Jadąc 80 km/h można zejść poniżej 5,5 l co dla mnie jest wyśmienitym osiągnięciem. Spalanie znacznie wzrasta po przekorczeniu 120 km/h, wowczas jazda przestaje być aż tak ekonomiczna.
5,6
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Wpisuje faktyczne dane po tankowaniu. To jest mój 3 wpis , średnio 5.6 L. Jeżdżę zgodnie z zasadami ecodrivingu do tego te auto rozpędzone na luzie leci bardzo daleko. Do do komentarza, żeby jeździć tylko z górki trzeba najpierw pod nią podjechać.
7,8
Hatchback 1.5 i 16V Sport 109KM 80kW
Suzuki Ignis II
Samochód godny polecenia, wyróżnia się. Spalanie nie jest duże jednak należy pamiętać że producent nakazuje używać paliwa 98 oktan.