Szukaj

Najnowsze raporty Suzuki

11,7
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Suzuki Grand Vitara I
Na LPG ok 1-1,5l więcej niż na pb. Od razu po zakupie auto lekko "zmotane" (podniesione ok 7cm, opony AT 235/70/16) Podane spalanie w cyklu mieszanym. 2,0 w nowej grandzie pali trochę mniej, ale w GV I praktycznie pancerna i bezobsługowa jednostka jeśli się leje dobry olej i regularnie zmienia filtry. (Nie trzeba pamiętać o regulacji luzów zaworowych, bo w GVI są na hydraulice. W szczególności zaleta przy LPG) Prosta konstrukcja, większość "bolączek" do ogarnięcia pod "chmurką", bez jakieś mega wiedzy w temacie mechaniki . Osobiście bezkosztowo ogarnąłem przedni napęd - kwestia uszczelnień w pompce podciśnienia. Piszę o tym, bo mechanik janusz zawołał za to 700zł). Klasyczna konstrukcja oparta na ramie, posiadająca klasyczny napęd 4x4 (stały napęd i dołączana przednia oś, co minimalizuje ryzyko wystąpienia potencjalnych usterek. W planach lift 10cm, większe opony i profilaktyczna wymiana obudowy przedniego mostu na stalową. Coraz więcej dostępnych materiałów nt. GVI w internecie, masa dostępnych części do modyfikacji (w pełni profesjonalne, jak i budżetowe). Ogólnie chwalę sobie za bezawaryjność i prostotę wykonania, dostępność części i niesamowitą frajdę w terenie, gdzie przy masie własnej ok 1350kg i lekkich modyfikacjach wyprawia niesamowite rzeczy.
13,7
SUV 5d Facelifting 2.4 VVT 169KM 124kW
Suzuki Grand Vitara II
Teoretycznie silniki 2,4 l na rynek Polski nie są przystosowane do zasilania gazem, ale zaryzykowałem i założyłem instalację. Na stacji obsługi uzyskałem informację, że klient dopiero po przejechaniu ok. 400 tys. km na gazie regenerował głowicę - więc w porównaniu z Pb koszty eksploatacji są bardzo niskie. Mam na gazie (instalacja BRC) przejechane ok. 50 tys. km bez żadnych problemów z odpalaniem, mocą - nie czuje się przejścia na gaz, wszystko bez najmniejszych problemów. Gaz tankuję na BP i przy corocznym przeglądzie instalacji LPG filtr gazu jest jak nowy. Zużycie średnie ok. 13 l/100 km - miasto i ograniczenie do 90 km/h, przy jeździe autostradowej z większymi prędkościami zużycie wzrasta do ok. 15 l/100 km. Jeżdżę płynnie i dynamicznie i w czasie jazdy nie zastanawiam się nad zużyciem paliwa. Biorąc pod uwagą stały napęd 4x4 i masę pojazdu jest to zużycie do zaakceptowania.
6,1
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 I
Mam wersję 2wd city auto nigdy nie spaliło więcej niż 7.5 150/160 km autostrada; przy normalnej jeżdzie trochę poza miastem warszaw6 litrów jazda do 100km/h ; minimalne spalanie jako udało mi się osiągnąć to 4.9 litra ale to poza miastem i jazda do 80km/h ważne w suzuki są opony po założeniu nokianów z bridgestone spalanie spadło nagle o litr. komputer przekłamóje o równe 0,6 litra. pomiar dokonany przy tankowaniu do pełna. przez 40000km . spalanie wzrasta wraz z prędkością najlepiej jeżdzić do ok 130/140 bo póżniej zaczyna dosyć sporo wzrastać
13,7
SUV 2.0 i 16V 140KM 103kW
Suzuki Grand Vitara II
Auto ma za mały silnik jak na taką masę, ani przyspieszenia, ani właściwości terenowych...za to spalić lubi. Szarpie na dwójce ze względu na mały moment. Brak 6 biegu w trasie daje o sobie znać. Skrzynia też nie jest rewelacyjna, przy przebiegu ok 300tys dają o sobie znać synchronizatory. Porównując to auto do poprzedniego jakie mialem lexusa to niebo a Ziemia. Jak dla mnie bardzo nie dopracowane auto.
6,4
Hatchback 3d 1.3 92KM 68kW
Suzuki Swift IV
Wyniki pochodzą z tabelki, którą tworzę w oparciu o kolejne tankowania Suzinki. Mając porównanie do Swifta kolejnej generacji z silnikiem 1.2 to pali jak smok (w 1.2 średnie spalanie wg komputera mamy 3,8l/100), jednak patrząc obiektywnie nie jest źle, a przyjemność obcowania z tym samochodem jest warta każdej kwoty przy dystrybutorze ;)
5,7
Liczba komentarzy: 1
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki Vitara III
Średnia 5.5 do 6 l/100, przy krótkich odcinkach 3-9 km to bardzo dobry wynik oczywiście z delikatnym obchodzeniem się z pedałem gazu. Trasa tempomat 120 wynik 5.4, oczywiście liczony z tankowania. Przy krótkich odcinkach komputer oszukuje o 0.5 litra na niekorzyść, przy długich zaledwie 0.1
5,8
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Suzuki SX4 II
Na razie wyniki po pierwszym 1000 km z przewaga jazdy po Warszawie w korkach, srednia predkosc 35 km/h, spalanie 6,1, na poczatku samo miasto 6,3, sama trasa 5 l przy predkosci około 100 Spokojna oszczedna jazda
5,3
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Suzuki Swift VI
1500km w te wakacje (trasa Kraków-Trójmiasto, Trójmiasto-Kraków) + jazda po trójmieście. Średnia z dystrybutora 5,0. Przy jeździe 100% po Krakowie średnia z komputera 5.4-5.9. Komputer niestety zawyża gdzieś o 0,5l. Przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście ciężko przekroczyć 6.2-6.3.
8,9
Hatchback Facelifting 1.6 VVT 120KM 88kW
Suzuki SX4 I
Na mój gust pali zbyt dużo.Pomiary dokonane zima. Może lato będzie lepsze w wynikach spalania.
4,2
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Suzuki Baleno III
Witam,spalanie w dojazdach do pracy 23 km w jedną stronę tereny podmiejskie 4.0-4.3 w lato do 4.6 w zimę najniższy wynik 3.8L jazda 70 km/H