Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota C-HR I Crossover

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,3
Deklaracja producenta
3,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.4

Lista raportów zużycia paliwa (79)

4,0
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
SAMOCHOD IDEALNY NIE TYLKOW MIEŚCIE.zOBACZYMY W ZIMIE
Dodane 6 lat temu
4,1
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Jak dla mnie jest super. Nic dodać , nic ująć.
Dodane 6 lat temu
6,0
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
CHR hybryda,trasą Bydgoszcz-Zakopane na autostradzie 160km/h, dalej normalna jazda 590km w zbiorniku na 40 km, powrót oszczędna jazda na autostradzie 115-125 w zbiorniku zostało na 202 km. Podsumowując jazda 160 km/ h spalanie w granicach 9 / 100
Dodane 6 lat temu
4,6
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
4,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Rewelacja
Dodane 6 lat temu
3,8
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Premiuje spokojną jazdę, więc unikam autostrad. Po 30 000 km ma średnią 3,8 l\ 100 km. Kiedyś fiacik palił mi 7l/100km, mercedes B 10,5' l100km. Najlepszy samochód dla zrównoważonych.
Dodane 6 lat temu
5,3
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
5,5
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Trasa 2560 km Holandia-Polska-Holandia. Prędkości między 120 a 150 km/h Spalanie liczone przy tankowaniu Średnie spalanie wyszło 5,5 l Komputer pokazywał 5,8 l Wynik rewelacja
Dodane 6 lat temu
4,6
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
4,9
Toyota C-HR I
Crossover 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Samochód systematycznie zmniejsza ilość zużywanego paliwa. Na początku przez pierwsze 800 kilometrów palił około 6,3 litra. Pierwsza trasa to 500 km drogi ekspresowej na której przy wykorzystaniu adaptacyjnego tempomatu i ustawionej prędkości 130 km/h spalił 6,5 litra (Białystok Modlin). Wracając na wjeździe do miasta zresetowany z naładowanym akumulatorem jadąc przez Białystok około 23 na odcinku 10 km spalił 3,6 litra na 100 km. Przez następne 300 km palił około 6 litrów na 100 km. Następny odcinek to trasa Białystok Giżycko Białystok na tej trasie około 400 km (z jazdą po Giżycko około 100 km) Spalił średnio 4,7 litrów na 100 km. Po powrocie do Białegostoku pali średni na docinku 200 km 5,3 litra na 100 km. Konkluzja po pierwszym użytkowaniu jest taka że samochód ten znakomicie sprawdza się w mniejszych miejscowościach takich jak Giżycko gdzie na odcinku 100 km samochód palił około 4,2 litra. Miasto gdzie średnie prędkości przejazdowe to 20-30 km na godzinę bez dwupasmówek. Inaczej wygląda to w Białymstoku gdzie jest dużo szybsza jazda na odcinkach dwupasmowych i trochę więcej świateł ( o korkach nie wiele powiem bo w Białymstoku to nieczęsty temat). Docelowo samochód ma ustabilizować swoje spalanie około 8000 km. Przy umiejętnej jeździe osób u których dowiadywałem się na temat spalania samochód jeździ średnio spalając 4,5 litra. Mam kilka innych spostrzeżeń którymi chętnie podzielę się z osobami zainteresowanymi tym modelem Toyoty... szczerze jest to naprawdę bardzo interesująca propozycja która daje dużo uśmiechu na twarzy, Gdy będę dalej dopiszę kilka słów. Chcecie popytać w podpisie macie maila EDIT taką informację dostałem zamieszczając raport "Minimalne spalanie przy oszczędnej nie możę być większe niż średnie minmalne spalania." Pomijając błędy w przypadku hybrydy komunikat nie ma sensu minimalneŚrednie minimalne zużycie paliwa na odcinku 10 km to 3,6 litrów na 100 a Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie to 4,6 litra nie mógłbym zamieścić tego raportu w związku z tym zapisane jest odwrotnie. Autocentrum nie jest przystosowane do HYBRYD :)
Dodane 6 lat temu
Toyota C-HR I Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów