Jazda w trasie z prędkościami 110-120 km/h spalanie 4,5 litra. 140km/h 5,5 litra. W mieście w jeździe w trybie EV auto jest bardziej efektywne niż większość elektryków, dzięki niskiej sylwetce, masie i wąskich oponach o niskich oporach toczenia. Na pełnym ładowaniu od 100 do 30% baterii (30% zawsze zostaje na użytek trybu HV) udaje się zrobić nawet 92 kilometry, w mieście, nie rajdując ale też nie zamulając. W zimie pewnie nieco spadnie. Można zejść ze zużyciem do 10kWh/100 spokojnie. Ogólnie bardzo oszczędne auto. W lecie trasa do Norwegii, 4300 kilometrów, średnie spalanie wyszło 4,5l na całej trasie. Jedynie doskwiera brak szybkiego ładowania lub choćby wydajniejszej ładowarki pokładowej AC. 3,5kW to super mało, wystarczyłaby 7, a najlepiej 11 aby się w pełni podładować podczas zakupów.