Szukaj

Zużycie paliwa Toyota Prius – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Toyota Prius

4,5
Hatchback 1.8 98KM 72kW
Toyota Prius III
Jeżdzę Priusem już 3 lata i zrobiłem 70.000 km, co ciekawe klimatyzacja nie ma wpływu na spalanie , za to temperatura na zewnątrz już bardzo . po drugie hybrydą trzeba umieć jeździć ( wielu kierowców nigdy się tego nie nauczy i będą sie dziwić że sporo im pali ) Generalnie bardzo wygodny i niezniszczalny samocód , Bateria mi padła po 249.000 km - choinka na konsoli i wysokie obroty silnika . Regeneracja baterii około 4.000 zł , po regeneracji powinien przejechać kolejne 100.000 . Mega wygodna skrzynie biegów - Joystick , szkoda że w nowej corolli z niej zrezygnowali.
4,2
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Prius IV
Przesiadłem się z Clk 320 w benzynie, więc emocji podczas rozpędzania brak za to cała reszta na plus. W miastach spalanie między 3 litry a 4.5. Trasa autostradą 140km h przy małym ruchu najmniej 4.9 najwięcej 5.6 ,sprawdzane przy dystrybutorze. Ogólnie trzeba się przyzwyczaić żeby było miło ale nagroda w postaci spalania jest odczuwalna. Zrobiłem 88 tys tym samochodem i póki co nie zamierzam się go pozbyć. Serwis ogranicza się do wymiany oleju z filtrami. Koło 110 tyś przewidywany serwis hamulcowy i to będzie jak narazie większy wydatek jak do tej pory. Wyposażenie jak na mój gust pełne i w pełni użyteczne.
4,5
Hatchback 1.8 HSD 136KM 100kW
Toyota Prius III
Prius jest wygodnym i zaawansowanym autem. Dość twarde zawieszenie rekompensuje niskim kosztem eksploatacji. Moj pali od 3,7 gdy jade spokojnie na drogach poza miastem a ok 5,5 przy mocniejszej nodze i klimie. Co jakies kilka lat czyszczenie chlodnicy EGR i kolektora ssacego by silnik pracował rowno. Bateria po 243000km wymagala regeneracji i wymianie ok 7 ogniw i po zbalansowaniu jest znow dobrze. Gdy bateria trakcyjna padnie mozna sie ratowac resetem, ktory trwa ok 5-10 minut ale to juz znak że trzeba zmierzyc ogniwa baterii. Ogólnie to przyjemny woz i pełno w nim gadzetow. :)
4,5
Hatchback Plug-in 1.8 Hybrid Plug-in 122KM 90kW
Toyota Prius IV
Posiadam go dopiero ok. 1 miesiąca (zima). Przejechałem nim 1000km. Po zakupie do domu 300km na benzynie spalanie 4,5l/100km. Później cały czas jazda po mieście i do pracy (razem 700km), tylko na prądzie ładowanym z gniazdka domowego. Zużycie średnie z tego miesiąca jakie podaje komputer to 18,3kWh/100km. Ciekawostka: Prius posiada komputer z danymi zużycia benzyny i prądu 2 lata do tyłu (średnie miesięczne zużycie benzyny i prądu). Poprzedni właściciel jeździł prawie cały czas na prądzie, ponieważ wynika z danych, że przez 2 lata zużył tylko 20 litrów paliwa, ja w drodze powrotnej po zakupie dołożyłem kolejne 13,5 litra. Natomiast od nowości samochód spalił tylko ok. 39 litrów benzyny (auto ma 2 lata i 3 miesiące), czyli 5,5 litra spalił przez 3 miesiące, których już nie pokazuje komputer, a wynika to ze średniego spalania i przebiegu od nowości 13100km i 0,3 litra/100km. Natomiast prądu Prius spalał przez te 2 lata do tyłu średnio miesięcznie od 13kWh/100km latem do 20kWh/100km zimą.
3,9
Hatchback Plug-in 1.8 Hybrid Plug-in 122KM 90kW
Toyota Prius IV
Samochód bezawaryjny. Jest znakomicie jeśli ktoś może się ładować z gniazdka wtedy spalanie 0 litrów. Ja korzystałem z auta przez 9 miesięcy. Udało mi się nie tankować samochodu przez trzy miesiące ponieważ jeździłem w zdecydowanej większości na prądzie i tak przejechałem 4500 km na jednym zbiorniku paliwa. Prius może pokonać na prądzie max 56 km. Dla mnie to rewelacja bo mam do pracy w obie strony 45 km więc tankuję bardzo rzadko. W trasie bardzo komfortowy ale spalanie rośnie do poziomu 4,9 l/100 km przy prędkości 140 km/h.
5,9
Liczba komentarzy: 1
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Toyota Prius II
Trudno jednoznacznie wskazać spalanie, bo powinny być inne rubryki dla takiego auta. Na pewno spalanie czy to benzyny czy LPG rośnie przy dużych prędkościach. To jest auto które najlepiej sprawdza się w mieście i w trybie podmiejski. Powyżej 120km/h na liczniku czyli realnie 110-112 spalanie rośnie bardzo (litr i więcej). W zimie na krótkich odcinkach (silnik spalinowy musi się nagrzać żeby auto pracowało elektrycznie lub w ogóle mogło skorzystać z baterii nawet w trybie wymuszony gdy duży mróz). Także zimą dochodzi do 7L LPG przy spokojnej jeździe. Ale za to cały okres wiosna, lato, jesień przy oszczędnej jeździe bez problemu 6L LPG w mieście i poza miastem. Choć im trudniejszy teren, dużo zakrętów a przede wszystkim górki i długie zjazdy tym więcej się oszczędza. Jadąc po górach w Chorwacji uzyskałem nawet wynik 5L LPG.
3,4
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Toyota Prius IV
Po początkowym okresie nauki posługiwania się priusem stwierdzam, że jest to super oszczędne auto, osiągnięcie wyniku 3,1 litra na 100 km jest całkiem możliwe, natomiast jazda dynamiczna skutkuje wynikiem nawet ponad 5 litrów, ogólnie bardziej opłaca się kupić zwykłego priusa w stosunku do wersji plug in. Plug in ma niepraktyczny mały bagażnik, możliwosc przewozu tylko czterech osób, a co najgorsze mały udzwig, albo bagaż albo cztery osoby, zastanawiałem się nad wersją plug in i całe szczęście że za namową sprzedawcy kupiłem zwykłą wersję. Plug in musi też rozgrzać baterie co czyni, że faktycznie nie pali tak dużo mniej niż zwykła wersja a kosxtuje z tym samym wyposażeniem znacznie drożej
5,0
Prius+ Facelifting 1.8 HSD 136KM 100kW
Toyota Prius III
Samochód spala najlepiej w jeździe mieszanej na drogach krajowych. W takim przypadku bez wielkiego wysiłku osiąga się wynik do 4,5l/100km. Średnie spalanie w moim przypadku to około 5,5l/100km Spalanie na bardzo krótkich odcinkach nie jest bardzo dobre (do 3km), ponieważ najpierw rozgrzewa się silnik. Do 6km około 5,5 do 5,8l/100km. Spalanie przy różnych prędkościach 90 do 110km/h to od 4,5 do 5 l. 120km/h od 5 do 5,5l. 130km/h 5,5 do 6,5 l. 140 km/h 7 do 7,5l. Jeżdżąc mega delikatnie i ekonomicznie udało mi się przy dłuższej jeździe (około 100km) uzyskać 3,8l
6,7
Sedan 1.5 VVT-i 78KM 57kW
Toyota Prius II
Jest to hybryda pracujaca z systemem LPG Co jest bardziej oszczędne niż oszczędne ;-) Ktos by pomyślał po co!? Ale to już trzeba pytać panów w ameryce co ustalają ceny paliwa. Intalacja zwraca sie troszeczke dłużej niż w BMW ale sie w koncu zwróciła. Nalezy pilnować poziomu oleju. Hybryda ma to do siebie ze silnik bywa nie dogrzany i czesto przestaje pracować np.swiatla, jazda z górki Z systemem LPG jednak trzeba od czasu do czasu oleju dolać... Autko ekonomiczne, bezawaryjne Ogolnie 5+ Acha... Do wyglądu w końcu można sie przyzwyczaić... Po paru miesiącach nawet zaczyna się podobać i dostrzega sie jego kształty... Kolejny krok Lexus w hybrydzie ;-)
5,2
Hatchback 1.8 98KM 72kW
Toyota Prius III
1.Priusem trzeba nauczyć się jeździć. 2. Nikt nie pisze że licznik przekłamuje Ok.5-10 km w zależności od prędkości. W trasie na tempomacie licznikowe 127 km/h z GPS 120 Dystans180 km spalanie na komputerze 5.6 i z trzema osobami na pokładzie. Taka jest rzeczywistość.
Toyota Prius