AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Zużycie paliwa
Volvo
V40
I
2.0 T 165 KM 121 kW
2.0 T 165 KM 121 kW
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 I
pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 165KM 121kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
9,8
Deklaracja producenta
7,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
11,2
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.9
lpg
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 T 165KM 121kW
(w l/100km)
Średnie zużycie
10,8
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.5
Sprawdź najnowsze oferty Volvo V40
Zobacz 1 auto
od ręki
Lista raportów
zużycia paliwa
(20)
Sortuj według:
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najdłuższych komentarzy
Pb
7,5
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
jestem bardzo zadowolony ze spalania jak na auto z silnikiem benzynowym
Dodane
14 lat temu
Pb
10,4
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Pb
12,4
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
spalanie zalezy od nogi czy silnik ma 20 lat czy z 2011r 2.0l + turbo bedzie palic
Dodane
14 lat temu
Pb
9,6
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Pb
10,7
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Jeżeli chodzi o paliwo to przy automacie i tym silniku normalnie. Miasto: Warszawa, czasami przeprawa 55 Km zajmuję ok 2,5 H skrótami , tempo żółwia a spalanie od 10,5~13,7l , na trasie najbardziej ekonomicznie jak mi się udało to 8 L ale standardowo ok. 9 l. ------------------- No to koniec dobrych opinii, teraz się zacznie jazda: Ceny przeglądów w A.S.O. 1000~1200 PLN Serwis w A.S.O. to już tragedia...pomimo wspaniałych akcji typu ile lat tyle procent x 10 zniżki itd. Serwis w nieautoryzowanych stacjach typu specjalizujemy się w Volvo to już zupełna klapa i niewiedza pseudo-fachowców (mógłbym wymienić 5takich warsztatów od ręki ), których nie poleciłbym nikomu a ich banery porozwieszane są dookoła Warszawy. W większości przypadków ich praca polega na zgadywaniu Twoim kosztem, podłączeniu do komputera (za odpowiednią opłatą ) i wymyślaniu że może to a jak nie to to na pewno tamto i zabawa trwa za Twoją kasę. Najgorsze, że nie mają chęci żeby zrobić sobie składzik przynajmniej najczęściej psujących się części w celu podmiany tylko zgadują , kupują, wymieniają a Ty za to bulisz. Niestety dzięki A.S.O. ceny mimo, że niższe to i tak mają wysokie. Żeby nie być gołosłownym kilka przykładów życia. Samochód po odpaleniu gaśnie raz , drugi potem ok niezależenie czy zimny czy ciepły, przy okazji wymiany poduszki silnika w jednym z takich niezależnych serwisów specjalizujących się w Volvo i Nissanie mówię o problemie, podpowiadam , że wyczytałem na forum V40, że po takim przebiegu pada najczęściej regulator ciśnienia paliwa i to są podobno tego objawy. Panowie zbiegli się , testowali, mierzyli ciśnienie na regulatorze a na koniec ich ulubione narzędzie w dłoń czyli komputer i dalej jazda szukanie błędów, no i oczywiście doszukali się błędów m.in. czujnika położenia wału. Robota na kilka dni , rozbieranie silnika i pozostawienie im autka w serwisie po to długa i kosztowna naprawa. Daliby sobie ręce uciąć, że to nie regulator (bo forum to forum a serwis to życie- do tej pory myślałem ,że forum to przypadki użytkowników z życia wzięte). Po wizycie zakupiłem od znajomego z Anglika regulator i...tak już jeżdżę prawie 1,5 roku omijając ich z daleka. Kolejny przypadek: auto bardzo nierówno pracuje , czasami zgaśnie kiedy zimne, kilka błędów. Warsztat specjalizujący się w Volvo (w prawo z gierkówki w stronę Warszawy) znowu diagnostyka (pomimo informacji ,że ja również mam komputer i sobie odczytałem błędy) bo ich program jest "profi" i zawsze pokaże więcej, niestety nie pokazał więcej ale ja za to + niepotrzebne czyszczenie przepustnicy zapłaciłem 160 PL. Rezultat wiadomy- zero poprawy, inny Pan z okolicy ze specjalizacją i wieloletnim doświadczeniem w A.S.O. Volvo (jak się potem okazało również mechanik komputerowy), dwa dni sprawdzał, dodam ,że na siłę chciał mi wcisnąć oryginalne świece bo bez tego to nie bierze się za naprawę auta. Moje były 1000 Km wcześniej wymieniane i nie miałem ochoty płacić 2 raz za to samo, skracając szukał , wyszukał wszystko ale nie to co trzeba, więc znowu forum V40.pl i po krótkim szukaniu moim oczom ukazała się wzmianka o pękających cewkach. Pod maskę, wyjmuję cewki i jedna wzdłuż ma piękne pęknięcie na całej długości. Znowu znajomy Anglik i wymiana, od tego czasu minęło 7 miesięcy jak czekam (a raczej jeżdżę) na telefon od pana mechanika, który miał sprowadzić części na podmianę, które zdiagnozował jako uszkodzone (oczywiście wymieniając świece wyciągał cewki, z których jedna miała piękne pęknięcie). Podsumowując, jak problemem jest uszkodzone zawieszenie czy ewidentna usterka jakiegoś podzespołu to masz szczęście jak znasz dobrego mechanika, jeżeli powstaje uszkodzenie trudne do zdiagnozowania a Ty wiesz tylko gdzie w Twoim aucie jest wlew paliwa - łap się za portfel bo właśnie zostałeś czyimś sponsorem na najbliższe dni.
Dodane
15 lat temu
Pb
10,3
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Jak na 2.0T 11 litrów w mieście to chyba nie najgorzej.
Dodane
16 lat temu
Pb
11,2
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Jezeli szukasz szybkiego auta - to jest to!!! Jezeli szukasz oszczednego auto - daj sobie spokoj!!!
Dodane
16 lat temu
Pb
10,8
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Maksymalne spalanie to zima i wyłącznie jazda po mieście - czyli korki i światła. Jeżeli w miesiącu dojdzie pary wyjazdów poza miasto to średnie spalanie spadnie do ok. 10 l. W trasie spal 8l. Sprawdziłem jadąc do Włoch. Samochód załadowany w dwie dorosłe osoby oraz 5 letnie dziecko i bagaż (pełen bagażnik). Jechałem po autostradach utrzymując prędkość w przedziale 130 - 140 km/h, czasami przyspieszając, czasami zwalniając. Średnie spalanie po przejechaniu 1300 km wyniosło 8l (po autostradach jechałem ok 1200km)
Dodane
16 lat temu
LPG
9,9
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
gazu troszke więcej
Dodane
16 lat temu
LPG
9,5
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Poprzednia
1
2
Następna
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
4,3 (14 ocen)
Sprawdź oferty Volvo V40
Wybierz inny silnik
1.6 16V 105 KM
1.6 16V 109 KM
1.8 16V 115 KM
1.8 16V 122 KM
1.8 16V 125 KM
1.8 SDI 122 KM
1.9 T4 200 KM
1.9 TD 90 KM
1.9 TD 95 KM
1.9 TD 102 KM
1.9 TD 115 KM
2.0 16V 136 KM
2.0 16V 140 KM
2.0 T 160 KM
2.0 T 165 KM
2.0 T4 200 KM
Dodaj własny
raport
Rankingi danych technicznych
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Volvo V40 w pigułce
Volvo V40
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Volvo V40
Dane techniczne
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Raporty zużycia paliwa
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Opinie
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Usterki
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Publikacje
Volvo V40
Newsy
Volvo V40
Galerie
Volvo V40
Nasze pomiary
Volvo V40
Filmy
Volvo V40
Ogłoszenia
Volvo V40
Ceny aut używanych
Volvo V40
Dziennik kosztów
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Opinie o instalacjach LPG
Volvo V40 I 2.0 T 165KM 121kW 2000-2001
Testy zderzeniowe
Volvo
Aktualnie przeglądasz
Volvo V40 I
Dane techniczne
791 opinii
użytkowników
89 ogłoszeń
używanych
37 zgłoszonych
usterek
12 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Volvo V40
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy