Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 I

Podsumowanie 1013 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo V40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
49,58 zł
12
9,3
54,15 zł
15
9,0
52,12 zł
85
9,3
54,19 zł
15
8,8
51,29 zł
29
8,6
49,97 zł
19
10,2
59,06 zł
34
9,6
55,58 zł
32
9,3
53,94 zł
48
9,5
54,99 zł
50
9,8
57,09 zł
15
9,6
56,01 zł
10
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo V40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
24,68 zł
2
10,2
26,23 zł
2
10,6
27,23 zł
28
9,9
25,56 zł
5
11,1
28,65 zł
7
10,4
26,74 zł
8
12,5
32,01 zł
10
10,2
26,23 zł
11
10,9
28,03 zł
24
11,6
29,84 zł
17
10,8
27,87 zł
5
12,7
32,53 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo V40 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
39,79 zł
223
6,1
36,73 zł
52
6,1
37,00 zł
67
6,2
37,57 zł
184

Lista raportów zużycia paliwa (1013)

10,7
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 165KM 121kW
Jeżeli chodzi o paliwo to przy automacie i tym silniku normalnie. Miasto: Warszawa, czasami przeprawa 55 Km zajmuję ok 2,5 H skrótami , tempo żółwia a spalanie od 10,5~13,7l , na trasie najbardziej ekonomicznie jak mi się udało to 8 L ale standardowo ok. 9 l. ------------------- No to koniec dobrych opinii, teraz się zacznie jazda: Ceny przeglądów w A.S.O. 1000~1200 PLN Serwis w A.S.O. to już tragedia...pomimo wspaniałych akcji typu ile lat tyle procent x 10 zniżki itd. Serwis w nieautoryzowanych stacjach typu specjalizujemy się w Volvo to już zupełna klapa i niewiedza pseudo-fachowców (mógłbym wymienić 5takich warsztatów od ręki ), których nie poleciłbym nikomu a ich banery porozwieszane są dookoła Warszawy. W większości przypadków ich praca polega na zgadywaniu Twoim kosztem, podłączeniu do komputera (za odpowiednią opłatą ) i wymyślaniu że może to a jak nie to to na pewno tamto i zabawa trwa za Twoją kasę. Najgorsze, że nie mają chęci żeby zrobić sobie składzik przynajmniej najczęściej psujących się części w celu podmiany tylko zgadują , kupują, wymieniają a Ty za to bulisz. Niestety dzięki A.S.O. ceny mimo, że niższe to i tak mają wysokie. Żeby nie być gołosłownym kilka przykładów życia. Samochód po odpaleniu gaśnie raz , drugi potem ok niezależenie czy zimny czy ciepły, przy okazji wymiany poduszki silnika w jednym z takich niezależnych serwisów specjalizujących się w Volvo i Nissanie mówię o problemie, podpowiadam , że wyczytałem na forum V40, że po takim przebiegu pada najczęściej regulator ciśnienia paliwa i to są podobno tego objawy. Panowie zbiegli się , testowali, mierzyli ciśnienie na regulatorze a na koniec ich ulubione narzędzie w dłoń czyli komputer i dalej jazda szukanie błędów, no i oczywiście doszukali się błędów m.in. czujnika położenia wału. Robota na kilka dni , rozbieranie silnika i pozostawienie im autka w serwisie po to długa i kosztowna naprawa. Daliby sobie ręce uciąć, że to nie regulator (bo forum to forum a serwis to życie- do tej pory myślałem ,że forum to przypadki użytkowników z życia wzięte). Po wizycie zakupiłem od znajomego z Anglika regulator i...tak już jeżdżę prawie 1,5 roku omijając ich z daleka. Kolejny przypadek: auto bardzo nierówno pracuje , czasami zgaśnie kiedy zimne, kilka błędów. Warsztat specjalizujący się w Volvo (w prawo z gierkówki w stronę Warszawy) znowu diagnostyka (pomimo informacji ,że ja również mam komputer i sobie odczytałem błędy) bo ich program jest "profi" i zawsze pokaże więcej, niestety nie pokazał więcej ale ja za to + niepotrzebne czyszczenie przepustnicy zapłaciłem 160 PL. Rezultat wiadomy- zero poprawy, inny Pan z okolicy ze specjalizacją i wieloletnim doświadczeniem w A.S.O. Volvo (jak się potem okazało również mechanik komputerowy), dwa dni sprawdzał, dodam ,że na siłę chciał mi wcisnąć oryginalne świece bo bez tego to nie bierze się za naprawę auta. Moje były 1000 Km wcześniej wymieniane i nie miałem ochoty płacić 2 raz za to samo, skracając szukał , wyszukał wszystko ale nie to co trzeba, więc znowu forum V40.pl i po krótkim szukaniu moim oczom ukazała się wzmianka o pękających cewkach. Pod maskę, wyjmuję cewki i jedna wzdłuż ma piękne pęknięcie na całej długości. Znowu znajomy Anglik i wymiana, od tego czasu minęło 7 miesięcy jak czekam (a raczej jeżdżę) na telefon od pana mechanika, który miał sprowadzić części na podmianę, które zdiagnozował jako uszkodzone (oczywiście wymieniając świece wyciągał cewki, z których jedna miała piękne pęknięcie). Podsumowując, jak problemem jest uszkodzone zawieszenie czy ewidentna usterka jakiegoś podzespołu to masz szczęście jak znasz dobrego mechanika, jeżeli powstaje uszkodzenie trudne do zdiagnozowania a Ty wiesz tylko gdzie w Twoim aucie jest wlew paliwa - łap się za portfel bo właśnie zostałeś czyimś sponsorem na najbliższe dni.
Dodane 15 lat temu
11,0
Volvo V40 I
Kombi 2.0 T 160KM 118kW
10,1
Volvo V40 I
Kombi 1.8 SDI 122KM 90kW
pali... jak kazdy.A jak mialbym miec slabego diesla i go dusic to naprawde wole kase wydana na naprawe wydac na paliwo i sprawnie smigac, naprawa -jesli juz- to tylko dlatego, ze cos sie wyeksploatuje, a nie zuzyje.
Dodane 15 lat temu
5,9
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Witajcie. Troszkę się dziwie opisom aut po 2000-roku, trochę niektórym dużo palą... może bardzo zużyte silniki, jeżdżące na nie najlepszych olejach czyli nie full-syntetykach: bo to podstawa!!! Osobiście mam 3-cą V40: pierwsza 90KM spalała najwięcej !!! ta 102KM ciut mniej - ale zgodnie jak opisują użytkownicy: czyli odpowiednio 6-9litra i 5,5-8,5litra. Natomiast ciut zmodyfikowana (dużo lepsiejsza) jednostka Reno czyli najmocniejsza w V40-ce 115KM jest REWELKA - typowy standard to ok. 5,1-5,3litra jazda tzw. pół na pół (miasto/trasa) i co najważniejsze to na trasie czy się jedzie 100 czy 160 czy 215 ( bo tyle idzie;) !!! ), to specjalnie nie ma różnicy - tylko do pół litra !!! - A w starszych jednostkach podchodziło to pod 2 litry !!! Te 4,7-4,8 uzyskałem jadąc nocą przez Polskę z Tirami...!!! - mając 4-osoby na pokładzie i fuul bagaż:) Znajomy ma też taką piękną V40-kę tylko z mniejszym przebiegiem i założyłem się z nim że jego wóz spali mniej niż 4,5litra - tankowanie do fuula na tym samym dystubutorze! i po przejechaniu niecałe 200km wyszło... UWAGA: 4,22litra !!!!! -tak dla ciekawskich: prędkość oczywiście na trasie wynosiła: 75-80km/godz, obroty: ok 1400-1500. Ps. tankuje zwykłą ropę tylko i wyłącznie na shellach tak dla informacji. POZDRAWIAM zwolenników V40-ek. Ps. i uważam że są 3 najładniejsze kombi na świecie: V40, 156SportWagon i 159SportWagon;)) co prawda kosztem bagażnika...ale to mniej ważne :) POZDRO.
Dodane 15 lat temu
8,1
Volvo V40 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
w miescie spala ok 9l w cyklu mieszanym ok 8l w trasie (gdynia-warszawa)predkosc 100-150 7,3 l
Dodane 15 lat temu
11,7
Volvo V40 I
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Spalanie LGP mojego "Volvo V40 Srebrnik 2.0" jest dosyć zróżnicowane [l/100km]: -> w okresie letnim: 1. cykl miejski 11,9-12,6 2. cykl mieszany 10,9-12,0 3. cykl poza miejski 9,9-10,7 Dwa razy zanotowałem w trasie niziutkie spalania: 9,36 i 9,47. Jak na benzynową jednostkę napędową 2.0 to wynik wg mnie rewelacyjny. -> w okresie zimowym: 1. cykl miejski 12,9-14,7 2. cykl mieszany 12,5-13,3 3. cykl poza miejski 10,9-12,1 Cóż mi pozostaje do dodania... Jest to auto dosyć zachłanne na paliwo i dlatego zainwestowałem w instalację LPG. Z drugiej strony to silnik dwulitrowy, więc ma swoje potrzeby, ale potrafi się mile odwdzięczyć.
Dodane 15 lat temu
5,6
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 95KM 70kW
Myślę że nie jest źle ale mogło by być lepiej miasto to około 7litrów w trybie mieszanym gdzieś około 6litrów a po trasie na autostradzie spalał nieco mniej niż 5litrów
Dodane 15 lat temu
9,1
Volvo V40 I
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
9,1
Volvo V40 I
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
W mieście ma takie wiry w baku że czuć jak pod siedzeniem przewody skręca, ale i tak mniej pali niż ford, stanowczo mniej na trasie, przy wbudowanym w prawe siedzenie ograniczniku prędkości (czyt. kobieta) przy prędkości 90-100 km/h pali nawet na trasie 6,3-6,7, miasto duże pali jakieś do 10 l / 100km, male miasto w którym co 50m masz światła i przejechanie 3 km to coś koło 30 min (niestety :(( ) i wtedy trzeba liczyć te 12 l na setkę. Ogólnie - bardziej na trasę niż na miasto, i mniej żłopie niż ford
Dodane 15 lat temu
6,6
Volvo V40 I
Kombi 1.9 TD 115KM 85kW
Volvo V40 I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów