Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V40 II

Podsumowanie 10 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Volvo V40 II 1.5 T3 152KM 112kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
44,25 zł
3
8,2
47,33 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (10)

8,8
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Koła 19" 235/35, auto do oszczędnych nie należy, ale jeździ fajnie :)
Dodane 7 miesięcy temu
8,1
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Warszawa i korki to zużycie 9.5l/100km plus. Przy 120km/h z boxem zużycie 7.6/100km
Dodane ponad rok temu
6,9
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
7,7
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Automat, jazda w mieście 7.5-8 litrów. Dynamicznie w mieście i na trasie 140 to już 9l. Najniżej 6.5l na trasie.
Dodane 2 lata temu
7,8
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
7,9
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW

Usterki Volvo V40 II

Liczba wpisów: 14

Volvo V40 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,7
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Auto pali wiecej o niecały 1litr benzyny od odpowiednika 1.5 150KM grupy VAG, jednakże przyjemniej brzmi i silnik jest trwalszy. Coś za coś :)
Dodane 5 lat temu
9,0
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
8,0
Volvo V40 II
Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Średnie z 6000 miasto/trasa/tereny podmiejskie po równo: 8,1l/100km. Nie jeżdżę jak fajtłapa, raczej dynamicznie, ale nie jak wariat. Myślę, że jest to średnia, przy normalnej jeździe. W trasie przy prędkościach autostradowych 9l. Odcinki 180km/h - 12,5l
Dodane 6 lat temu
7,5
Volvo V40 II
Hatchback Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW
Świetny silnik do tego auta, dynamiczny, oszczędny w trasie jak i w mieście. Przy 140km/h pali około 8-9l/100km. Dodatkowo chciałem zauważyć, że silnik T3 ma bardzo przyjemny dźwięk jak na swoją niewielką pojemność zmniejszoną z 2.0 (MT) do 1.5(AT) + 8s do setki mówi samo za siebie przy dość dużej wadze w porównaniu do innych kompaktów co nie ma dużego wpływu na prowadzenie, wręcz jest bardzo dobre, przyjemne i w miarę bezpośrednie. Jeżeli chcemy osiągnać niskie spalanie w mieście (około 7,5-8) to trzeba jeździć w trybie ECO+ i umiejętnie posługiwać się systemem Start-Stop. Gorąco polecam - gdyby mi nie zależało na niskim zużyciu paliwa w mieście wybrałbym wersje 190 KM dla lepszej elastyczności powyżej 140 km/km ale to tylko na niemieckich autostradach :)
Dodane 8 lat temu
Volvo V40 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów