Szukaj

Informacje o Ssangyong Rexton I 2.7 Xdi 165KM 121kW 2003-2007

Lata produkcji: 2003 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2001 średniej wielkości SUV (segment I). W naszym kraju SsangYong Rexton oferowany był od roku 2004, w którym marka SsangYong pojawiła się w Polsce. Jest to flagowy samochód koreańskiego producenta. W ofercie marki Rexton zastąpił model Musso, z którego zapożyczył m.in. platformę podłogową. Innym autem, z którym początkowo dzielił część podzespołów, jest Mercedes Klasy M. Samochód projektowało m.in. biuro Italdesign Giorgetto Giugiaro (generacja trzecia – Rexton W). Czwarta generacja SsangYonga Rextona zadebiutowała na rynku w roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

To nie pierwszy Ssangyong, który prezentuje się godnie, ale wciąż pozostanie on egzotyką, nawet w segmencie budżetowych SUV-ów. Tym razem marka próbuje znaleźć dla siebie niszę, oferując potężne rozmiary i zaskakująco dobre wyposażenie. Pomysł, przynajmniej w teorii, słuszny.

~Powagosław
Luzacjusz

Taki trochę SUV premium z dyskontu. To znaczy – ma wszystko to, co trzeba, wygląda jak należy, produkuje go marka, której nazwę trudno wymówić, a kosztuje tyle, że starczyłoby ci na dwa. No i co? Co mówi ci serce, a co rozsądek?

~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa 2696 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

3,5
~leśnik 3
Ssangyong Rexton I
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
jeżdże dużo po lesie ogólnie w trudnym terenie, poprostu po 30 latach pracy w lesie stałem się wygodny i wszędzie dojeżdżam w każdych warunkach pogodowyc. Rextonem zakopałem się tylko raz. Ale to moja wina poprostu poniosła mnie fantazja. Samochód ten jest świetny pod jeszcze jegnym względem BEZPICZEŃSTWA. W lutym jadąc tym razem na oblodzonej drodze asfaltowej wpadłem w poślizg i uderzyłem mocno przodem samochodu w rów. Byłem pewny że rozbiłem auto. I jak każdy w takiej sytuacji zamin wyszedłem z samochodu opieprzyłem siebie. Byłem pewny że rozbiłem samochód, a tu nic się nie stało nawet lampa się nie rozbiła ani lakier nie porysował- twarda sztuka ten rextonik
4,2
~kosmitak
Ssangyong Rexton I
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
Samochód kupiony w Polsce 3 lata temu, jestem z niego zadowolony, wnętrze wykonane z dobrej jakości materiałów, welur bardzo porządny, obsługa gwarancyjna bez problemów. Przyśpieszenie do 100km 12,5s a od 80-120 10s. Nie jest to samochód dla mitomanów piszących o ...SUV, to nie jest żaden SUV!!! Jest to bardzo fajny duży wygodny samochód o walorach prawdziwego samochodu terenowego. Jego konstrukcja wykonana jest na ramie samonośnej. Poza tym jego konstrukcja mechaniczno-elektryczna jest bardzo prosta.
4,1
~WORD-ART
Ssangyong Rexton I
Terenowy 2.7 Xdi 165KM 121kW
Dobre auto za pieniądze dość konkurencyjne. Niewiele aut może zaoferować tak dobre właściwości jezdne w terenie. Rexton to nie bulwarówka do pordrywania dziecząt (chociaż mało która sie za nm nie obejży :) Gdyby Ssangyong nie pokutował za na szczęście zakończony mezalians z Daewoo to Rextona można by nawet traktować jak auto reprezentacyjne. Wśród koreańskich terenówek jest bezkonkurencyjny. Przez 2 miesiące zrobiłem ponad 20000 km i samochód jeżdzi jak nowy (przypominam, że to auto służbowe więc nie ma najłatwiejszego życia). A że nie jest idealny... Cóż, dlatego ocena jest na 4.
Ssangyong Rexton I