Szukaj

Ssangyong Tivoli Crossover Grand – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Ssangyong Tivoli Crossover Grand

Lata produkcji: 2021 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2015, mały crossover SUV (segment I; jednak biorąc pod uwagę rozmiary – segment B). Wraz z tym modelem koreański producent powraca do tego segmentu po niemal 10 latach od zaprzestania produkcji modelu Korando drugiej generacji. Pierwowzorem koncepcyjnym SsangYonga Tivoli był przedstawiony w roku 2014 prototyp noszący nazwę XIV Concept. Tivoli stał się pierwszym całkowicie nowym samochodem SsangYonga po jego przejęciu przez indyjską firmę Mahindra & Mahindra. Nazwa Tivoli jest hołdem ku czci sławnego w czasach Imperium Rzymskiego (obecnie zabytkowego) włoskiego miasta.
czytaj więcej
Powagosław

Tivoli w starożytnym Rzymie było takim podwarszawskim Konstancinem – enklawą rezydencji rzymskich bogaczy. W ten sympatyczny sposób SsangYong przekonuje, że ten SUV też mierzy wysoko. Ale zanim przekonają się do niego Europejczycy, upłynie jeszcze trochę czasu.

~Powagosław
Luzacjusz

No, jak można? SsangYong schodzi na psy. Gdzie podziała się kanoniczna brzydota dawnego Rextona? Gdzie kulfony Rodiusa? Trudno będzie się przyzwyczaić ;)

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4480 mm
Szerokość 1810 mm
Wysokość 1646 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1660 mm
Rozstaw osi 2600 mm
Rozstaw kół - przód 1555 mm
Rozstaw kół - tył 1555 mm
Zwis przedni 888 mm
Zwis tylny 992 mm
Prześwit 175 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 511 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1201 l
Kąt natarcia 18 stopnie
Kąt rampowy 16,3 stopnie
Kąt zejścia 22,5 stopnie
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Piotr
Ssangyong Tivoli
Crossover Grand 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Fajne auto z możliwością zamontowania dedykowanego LPG bez utraty 5 lat gwarancji. Ma swoje drobne wady, jednak uwzględniając cenę i to co w zamian dostajemy to kupiłbym jeszcze raz. W podstawie jest mocny silnik 4 cylindrowy (to nie jest oczywiste w dobie elektryków). Auto fajnie wyposażone, przestronne i wygodne nawet na długie trasy. Samochód do normalnej jazdy do 140km/h (do szybszej jazdy zniechęca też spalanie powyżej 10 litrów), z możliwością zjechania w prosty teren. Trafiłem na tę koreańską markę przypadkiem i się przekonałem.
Dodane ponad rok temu
4,5
~Mazuro-Warmiak
Ssangyong Tivoli
Crossover Grand 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Więc tak, wybór auta pod małe dziecko. Gondola, rowerek,i cała masa innych gratów. Dla mnie automatyczna skrzynia, tempomat i podstawa -poduszka kolanowa ORAZ FIZYCZNE PRZYCISKI. I żeby się dobrze wsiadało a nie wpadało jak w poprzednim aucie (BMW 3 touring f 31- zwany w rodzinie padaką ) Ooo ile ja aut oglądałem w moim budżecie 100tys. No przy tej kasie to wybór był słaby. Karoq odpadał,tuson i sportage też, ale ze względu na mały bagażnik i brak elastyczności dealerów. Kadjar był w tej cenie i Grandland (2021r ) ale lekko golasy no i Duster . Duster automat 150km, nawet fajnie jeździł ale głośny i maławy bagażnik no i BRAK Kolanowej poduchy!! Skoda zaproponowała Kamiq,.Pytam, a kolanową ma? Ma, ale w innym pakiecie i trza dołożyć 8 tyś. No tak myślę, małe autko z silniczkiem 1.0 i DSG z przekroczonym budżetem i to sporo.. No i trafiłem na Tivoli Grand. O Ssangyongu miałem dobrą opinie bo w rodzinie był 20 lat temy czteronapędowe korando które lawety ciągało po lesie aż do wypadku ( taki śmieszny był z wyglądu ) Pytam, Kolanową ma? Ma, automat ma? Ma, i wiele innych bajerów ( wersja quarz z pakietem bikolore i coś tam jeszcze. A za ile , noooo tyle, a ja .Nie rozsypie się zaraz, Nie to proste auto ,i dam Panu jeszcze od dealera rabacik. No to ile bo chyba wezmę. 98 tyś ( rabat z cennika wyniósł 13 tyś ) W tej konfiguracji 112.8 tyś z cennika wynikło TAKIE BYŁY WTEDY CENY.. A co dostałem? Opisze poniżej. OCENA subiektywna po trzech latach.. WIELKA ZALETA TEGO AUTA to to, że systemy nie odpalają się z automatu, O WSZYSTKIM DECYDUJE KIEROWCA!! NA WSZYSTKO JEST PRZYCISK. TO TEŻ MNIE PRZEKONAŁO DO AUTA. KONKURENCJA w tym europejska jest pod tym względem Chińska. Chińczyki lubią gadzety, Tablety, gmeranie w ustawieniach dotykowo, i cały ten bajzel tabletowy. Co za moda przyszła eh....Coraz mniej samochodów dla mnie..A tu taki "dinozaur się znalazł " WAŻNE: Zaznaczyłem że nie kupił bym ponownie, ale z prostego dziecinnego powodu.. Auta mnie nudzą i kupie coś innego czym jeszcze nie jeździłem..
Dodane ponad rok temu
4,9
~Zygfryd
Ssangyong Tivoli
Crossover Grand 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Postawiłem na LPG, z tym silnikiem 163 kM to był dobry wybór...do tego mamy rozwijać LPG syntetyczne i bioLPG... To dużo lepsze od elektryków, którymi po Europie nie da się jeździć ( co najwyżej po mieście) . Jak na razie jestem zadowolony....auto ma dobre przyspieszenie i jest tańsze od diesla w eksploatacji. Podoba mi się mięsisty design, zrobiłem tylko jedną korektę (klawiaturki na przodzie) i widzę że w liftingu na '24 jest już plastikowa listwa na przód miedzy swiatlami tuż pod klapą maski, tak jak sam to zrobiłem. Auto świetnie wyposażone, duże , świetny stosunek cena / jakość.( dobra koreańska jakość). Sam sobie wykonam konserwację woskami od k2 i dodatkowo wygluszę.(robiłem to w moim mitsu z powodzeniem). I najważniejsze, kupując Tivoli Grand nie zasilam wrogiej, niemieckiej gospodarki!
Dodane ponad rok temu

Usterki Ssangyong Tivoli

Liczba wpisów: 7
LPG odcina przy 3tysiacach
  • Ssangyong Tivoli Crossover 1.6 128KM 94kW 2015-2019
  • lpg
  • 18 tys. km
Odcina gaz przy 3tysiacach i przełącza na benzynę nie ważne czy pełna butla czy połowa. Serwis twierdzi że to zabezpieczenie głowicy . Inny egzemplarz normalnie 4500i jedzie ?? Tylko inne auta tak nie mają ?!?! Co robić ?!?!
Dodane 4 lata temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
Check engin czujnik położenia wału
  • Ssangyong Tivoli Crossover Facelifting 1.5 GDI-T 163KM 120kW 2019-2024
  • silnik
  • 18 tys. km
Pierwszy raz check pojawił się już godzinę po wyjeździe z salonu, do tej chwili ok. 18 tys. Km błąd pojawiał się 4 lub 5 razy, silnik traci dużo mocy, zdarza się ze błąd znika sam a samochód odzyskuje moc. Dwukrotnie byłem w serwisie po usunięciu usterki auto jezdzi normalnie przez jakiś czas. Czy powinienem zgłaszać reklamację?
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Krzywa belka
  • Ssangyong Tivoli Crossover 1.6 128KM 94kW 2015-2019
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 4
Od nowosci nie idzie za pierwszym razem zamknac drzwi od kierowcy. Wciskali mi kit, ze robi sie podciśnienie w srodku, pojechalem do innego salonu, sprawdzili i doszli do wniosku ze belka jest krzywa i to usterka fabryczna. Napisali do centrali i dostali odpowied, ze belkę trzeba naciągnąć. Nie chce z tym sie za bardzo zgodzić, bo belki naciaga sie przy samochodach po wypadku, a nie nowych. Czy ktos mial taka sytuacje?
Dodane 5 lat temu
3 komentarze
Ssangyong Tivoli Crossover Grand

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów