Szukaj

Informacje o TATA Indica

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Pierwszy osobowy samochód własnej konstrukcji indyjskiego koncernu, który od 2008 roku obecny jest również na polskim rynku. Cztery lata wcześniej Indica debiutowała w Europie. W latach 2003-2005 w Wielkiej Brytanii oferowano zmodyfikowaną wersję samochodu pod szyldem Rover City Rover. Na bazie Indiki powstał model Indigo. Projektantem obu aut jest Polak Justyn Norek. W 2008 roku w Indiach rozpoczęła się sprzedaż następcy Indiki o nazwie Indica Vista. Na razie nie jest on importowany do Europy.
czytaj więcej
Powagosław
Cena tego samochodu częściowo rekompensuje wiele mankamentów tego auta. Jednym z nich jest banalna stylistyka. Można powiedzieć, że pod tym względem Indica to podróż w czasie. Mało sentymentalna. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest taka teoria, według której właściciele zwierząt wizualnie się upodabniają do swoich pupili. Jeśli oglądaliście serial „Gliniarz i prokurator”, zrozumiecie, że sporo w tym prawdy. A jeśli działa to również w przypadku właścicieli samochodów? Nie życzę nikomu, żeby upodobnił się do tego „indyka”. ~Luzacjusz

TATA Indica – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny TATA Indica

Liczba ocen: 48
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Drobne usterki - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~miro
Hatchback 1.4 DICOR 70KM 51kW
TATA Indica I
ok.klocki i szczęki jeszcze oryginalne,wymieniono jedynie 3 paski z alternatora i 1 gumę z wachacza pozatym olej silnikowy i filtry wg.specyfikacji.dobry bo jeszcze niezawiódł na trasie a pasek rozrządu jeszcze oryginał
3,9
~Milan
Hatchback 5d 1.4 Safire 75KM 55kW
TATA Indica Vista
Samochód prowadzi się dobrze, większość wyposażenia działa bez zarzutu. Hamulce bardzo dobre, zawieszenie dobrze sprawuje się na nierównościach. Zużycie paliwa w długiej trasie przy w miarę ekonomicznej jeździe 6,3l na 100 km. Jakość wykonania za tą cenę jak dla mnie jest zadowalająca
4,0
~vistavista
Hatchback 5d 1.4 Safire 75KM 55kW
TATA Indica Vista
Indica vista to doskonała propozycja dla bezpretensjonalnych ludzi,którzy wolą poruszać się nowym,tanim ,dobrze wyposażonym autem klasy budżetowej niż leciwym gruchotem prestiżowej marki kupionym za podobną kwotę.Wielką niewiadomą jest utrata wartości visty(raczej duża),ale będę się tym martwił najwcześniej za trzy lata (po upływie gwarancji na samochód).

Raporty spalania TATA Indica

Liczba raportów: 60
Średnie spalanie dla TATA Indica
6,3 – 7,0
l/100 km
5,7 – 5,9
l/100 km
6,6 – 7,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Hatchback 5d 1.4 Safire 75KM 55kW
TATA Indica Vista
Przy zimowej jeździe samochód spalił mi 8 litrów benzyny (krótkie trasy,miasto)-natomiast jesienią średnie zużycie paliwa (przewaga jazdy poza miastem) wyniosło 6,1 l.(nie przekraczałem prędkości dopuszczalnej w pierwszym okresie eksploatacji).Koszty serwisu:niskie ceny (na poziomie fiata),pod tym względem tata bije koreańską konkurencję na głowę.Materiały eksploatacyjne-tanie ,fiatowskie.Relatywnie drogie mogą okazać się ceny części blacharskich.Minus:przeglądy techniczne co 15 tys.km.Plus:gwarancja na trzy lata (100 tys.km).
7,6
Hatchback 5d 1.4 Safire 75KM 55kW
TATA Indica Vista
Zagazowany 500 km po kupnie, na pełnym baku Paliwa PB zrobił jakieś 600 km bak 44 l czyli PB pali jakieś 6,5-8 l. Na początku z Gazem były problemy ( coś z montażem) a teraz pali 7,2-8 gazu plus trochę benz na rozpałkę. Wnioski zakładać gaz od razu po kupni. Licząc 9x2zł mamy 18 zł za 100 km
8,3
Hatchback 1.4 SI 86KM 63kW
TATA Indica I
Spalanie uważam na wysokim poziomie w stosunku do wagi samochodu. Jeżdzę bardzo spokojnie i oszczędnie w zeszłym roku spalanie było o pół litra niższe. Natomiast zimą jest problem z odpaleniem, jak by był bardo niski poziom ssania, muszę odpalać na wciśniętym gazie do połowy.W serwisie nikt nie jest zainteresowany by pomóc.
TATA Indica