Szukaj

Informacje o TATA Indica I 1.4 DICOR 70KM 51kW 2008-2010

Lata produkcji: 2008 – 2010
Segment: Auta najmniejsze
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Pierwszy osobowy samochód własnej konstrukcji indyjskiego koncernu, który od 2008 roku obecny jest również na polskim rynku. Cztery lata wcześniej Indica debiutowała w Europie. W latach 2003-2005 w Wielkiej Brytanii oferowano zmodyfikowaną wersję samochodu pod szyldem Rover City Rover. Na bazie Indiki powstał model Indigo. Projektantem obu aut jest Polak Justyn Norek. W 2008 roku w Indiach rozpoczęła się sprzedaż następcy Indiki o nazwie Indica Vista. Na razie nie jest on importowany do Europy.
czytaj więcej
Powagosław
Cena tego samochodu częściowo rekompensuje wiele mankamentów tego auta. Jednym z nich jest banalna stylistyka. Można powiedzieć, że pod tym względem Indica to podróż w czasie. Mało sentymentalna. ~Powagosław
Luzacjusz
Jest taka teoria, wedÅ‚ug której wÅ‚aÅ›ciciele zwierzÄ…t wizualnie siÄ™ upodabniajÄ… do swoich pupili. JeÅ›li oglÄ…daliÅ›cie serial „Gliniarz i prokurator”, zrozumiecie, że sporo w tym prawdy. A jeÅ›li dziaÅ‚a to również w przypadku wÅ‚aÅ›cicieli samochodów? Nie życzÄ™ nikomu, żeby upodobniÅ‚ siÄ™ do tego „indyka”. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1396 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 70 KM (51 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie
TATA Indica I