Szukaj

TATA Xenon Single Cab – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o TATA Xenon Single Cab

Lata produkcji: 2008 – 2011
Segment: Dostawcze
Terenowy pick-up należący do segmentu I produkowany od 2006 roku. Od roku 2008 obecny w Polsce razem z całą gamą modeli indyjskiej marki. Pierwowzorem Xenona był prototyp nazwany Sprint. Na większości rynków, w tym europejskim, Xenon zastąpił model TL, zwany również Tatamobile oraz pokrewny model 207 DI. W Tajlandii Xenon oferowany jest pod nazwą Tata-Thonburi JV, w Argentynie – jako Tata-Fiat JV, zaś w innych krajach Ameryki Południowej – jako Tata Pick-Up.
Powagosław
Stylistycznie bardzo surowy, choć rozmiary ma słuszne. Xenon to praktycznie debiut Taty w tym segmencie na dużą skalę, dlatego trudno oczekiwać, by ten samochód mógł konkurować choćby ze średniakami. Ale od „chińczyków” jest już lepiej. ~Powagosław
Luzacjusz
„Pick up” – po angielsku znaczy to między innymi „podrywać”. Na dobre pick-upy można poderwać niejedną atrakcyjną niewiastę. Na tego co najwyżej tata może poderwać mamę i zabrać ją na wycieczkę do marketu. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 2
Promień skrętu 6 m
Długość 4800 mm
Szerokość 1860 mm
Wysokość 1765 mm
Rozstaw osi 2825 mm
Prześwit 200 mm
Kąt natarcia 24 stopnie
Kąt rampowy 15 stopnie
Kąt zejścia 21 stopnie
Przedział ładunkowy - długość 1880 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1414 mm
Maksymalna ładowność 1110 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
TATA Xenon Single Cab

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów