Szukaj

Tesla Model Y – wybierz silnik

Informacje o Tesla Model Y

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Oceny Tesla Model Y

Liczba ocen: 14
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,9
~Mariusz
Tesla Model Y
SUV Standard Range 50kWh 204KM 150kW
Olbrzymie auto. Miejsca jak dla obywatela USA - pod dostatkiem z przodu i z tyłu. Bagażników pod dostatkiem. Prawdziwe "wozidło" bez zbędnych dodatków. A i tak dopakowane od groma różności (gry, pokaz świateł, itp). Podwyższone co zapewnia wygodę wsiadania, wygodniejsza jak dla mnie pozycja za kierownicą (nie leżanka jak w TM3). Fotele miękkie i wygodne- parę godzin nie powoduje łamania pleców. Faktem jest ze elektryk nie dla każdego. Jednak jeśli ma się np. garaż to idealnie. Wracasz z wyjazdu, podłączasz auto i rano "zatankowane". A na jazdę "wokół komina" nocne ładowanie zawsze wystarczy.
Dodane ponad rok temu
2,6
~Adrian
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Niestety jest to najgorsze auto od lat, a największym problemem jest bardzo niska jakość wykonania. Wnętrze zaczęło skrzypieć w drugim miesiącu użytkowania i pomimo 5 wizyt w serwisie nie udało się rozwiązać problemu z dźwiękami z wnętrza i tylnej klapy. Auto co kilka tygodni dostaje aktualizacje software, które szczerze mówiąc nic dobrego nie wnoszą. Auto potrafi wręcz gorzej działać po update, mieć problemy z łączeniem się z aplikacją (która służy jako kluczyk), wpływać na szybkość działania interfejsu, a nawet na szacowanie zasięgu przez auto. Przewidywalność zasięgu to w ogóle w Tesli duży problem - bardzo dobry zasięg miejski, zmienia się w bardzo słaby w trasie. Bardzo słabą stroną aut Tesli jest niestety serwis, ten w Warszawie/Markach jest całkowicie fatalny. Nigdy nie borykałem się z tak mało profesjonalnym serwisem.
Dodane ponad rok temu
4,7
~anonim
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y to bardzo udany model, choć nie obyło się bez minusów. Zaskakują: wykończenie, osiągi oraz imponujące wyposażenie, jednak najsłabszym punktem jest zawieszenie, które jest dosyć twarde. Relacja ceny do jakości jest dosyć adekwatna, a samo auto próbuje być limuzyną.
Dodane 5 miesięcy temu
Średnie spalanie dla Tesla Model Y
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

283
Liczba komentarzy: 1
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Powiem tak, podczas jazdy na wakacje, ładowałem samochód dwukrotnie. Pierwszy przystanek był po wyjeździe z miasta (jakieś 40km od domu), krótki przystanek na rozprostowanie nóg. Później po około 300km kolejne. Dość irytujące patrząc na ilość postojów i czas, gdzie 500km pokonałem w jakieś 17 godzin. Sprawa wygląda inaczej w domu. Jak ładuję samochód to światło przygasa. Na najwyższym trybie ładowania, strzela różnicówka. Nie wiem czy to wina słabego prądu, czy ładowarki, jednak zwiększa to dość znacząco mój czas ładowania. Po podłączeniu telefonu do ładowania, zasięg zmniejsza się o około 20%. Pozdrawiam
Dodane 6 miesięcy temu
535
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Tesla Y 2023 ma już większa baterie 82kwh(75 netto) i koła 19” co tez ma duży wpływ poza tym większość mojej jazdy jest na trasie Warszawa Mazury tylko drogami krajowymi bez tras szybkiego ruchu wiec prędkości do 90 km/h. Najwiecej przejechałem ponad 600km ale nawet jak jest chłodniej robie ok 550km. Oczywiście na trasach drodze np do Katowic ale nie jadąc szybko ok 110km/h nadal ok 450km zasięgu. Ps innym elektrykiem Kia niro tez zasięgi maksymalne miałem większe niż WLTP czyli ponad 500km Po prostu jak ktos jeździ jak zwykłym samochodem a nie jak sportowym 400 konnym autem ciagle gaz hamulec itp można uzyskać na zwykłych drogach krajowych bez tras szybkiego ruchu i w mieście zasięgi WLTP (tesla y ma 565km) Jak jeździmy np na dojazdach do pracy z pod Warszawy szybszymi drogami to 470-500 uzyskamy bez większych problemów.
Dodane ponad rok temu
337
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Temat spalania: auto przy jeździe autostradowej zużywa od 16kwh do 27kwh na 100km w zależności od warunków i prędkości (90-160km/h) Wiec jak mamy do dyspozycji 75kWh (100%) to autostradą przejedziemy 468km przy prędkości 90km/h lub 270km przy prędkości 160km/h Ale w założeniu ze jeździmy w zakresie naładowania 20-80% , wiec w praktyce mamy do dyspozycji 60% z 75kWh (czyli 45kwh) czyli zrobimy 200km zużycie (22kWh/100km) średnio i to jest realny zasięg zima lato w tym zakresie. Temat czasu ładowania: ogólnie zaleca się eksploatacje baterii w zakresie 20-80% do codziennej jazdy, a ładowanie do 100% przed dłuższą podróżą. Tesla zaleca również postój z podłączonym kablem do ładowania. Wiec defacto mamy codziennie naładowany samochód do 80% (lub więcej) i nie koniecznie przyjeżdżamy na rozładowanej baterii (kwestia indywidualna). Czas ładowania możemy obliczyć sobie, jest zależny od przyłącza prądowego które posiadamy !! wallbox - możemy ładować 3-fazowo o mocy max 11kW (11kWh na godzine)(prądem 3x16A jeżeli mamy takie przyłącze) ładowarka 1-fazowa - (3kWh na godzine) (prądem 16A jeżeli mamy takie gniazdko) moc ładowania możemy w aplikacji zmniejszyć jeszcze, wydłuża co prawda ładowanie, ale nie spalimy instalacji elektrycznej. Natomiast na Stacji Ładowania jesteśmy uzależnieni od stacji i przygotowania pojazdu do ładowania. możemy ładować się mocą od 20kW do 200kW . Najszybciej się naładowałem w 15-20min od 2% do 90% na stacji 250kW tesli
Dodane ponad rok temu
Tesla Model Y

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów