Szukaj

Informacje o Tesla

Amerykański koncern motoryzacyjny założony w 2003 roku w Kalifornii. Firma zajmuje się produkcją w pełni samodzielnych elektrycznych samochodów. Pierwszym modelem Tesli był sportowy Roadster, wprowadzony na rynek w 2008 roku. Obecnie marka ma swojej ofercie trzy warianty aut: Tesla Model S, Tesla Model X i Tesla Model 3; wszystkie z napędem elektrycznym.

Tesla – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Opinie Kierowców o Tesla

Sprawdź co kierowcy
myślą o Tesla

Oceny Aut 18 ocen

2,6
~Adrian
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Niestety jest to najgorsze auto od lat, a największym problemem jest bardzo niska jakość wykonania. Wnętrze zaczęło skrzypieć w drugim miesiącu użytkowania i pomimo 5 wizyt w serwisie nie udało się rozwiązać problemu z dźwiękami z wnętrza i tylnej klapy. Auto co kilka tygodni dostaje aktualizacje software, które szczerze mówiąc nic dobrego nie wnoszą. Auto potrafi wręcz gorzej działać po update, mieć problemy z łączeniem się z aplikacją (która służy jako kluczyk), wpływać na szybkość działania interfejsu, a nawet na szacowanie zasięgu przez auto. Przewidywalność zasięgu to w ogóle w Tesli duży problem - bardzo dobry zasięg miejski, zmienia się w bardzo słaby w trasie. Bardzo słabą stroną aut Tesli jest niestety serwis, ten w Warszawie/Markach jest całkowicie fatalny. Nigdy nie borykałem się z tak mało profesjonalnym serwisem.
4,8
~Robert
Tesla Model 3
Sedan P50 261KM 192kW
Autocentrum.pl nie kocha Tesli M3 - nie ma tu ani jednego rzeczywistego trymu do wyboru, nie wspominając o mocach silników "deklarowanych" przez Autocentrum.pl. Na przykład: czy ktoś widział takie oto cudo: cyt. "Model 3 P60 302KM 222kW"? Zapewne nikt, ale w Autocentrum istnieje, na przekór Elonowi Muskowi ! :) (przyjazna sugestia poprawek, stanu na maj 2021 r.). Zapewne z w/w powodu tak skąpo z opisami tego auta na Autocentrum.pl. Moja "trójka" Long Range AWD jest cicha, zrywna, komfortowa, oszczędna i zaawansowana technologicznie, systemy wspomagające kierowcę sprawiają, że jazda nie męczy a cieszy. Komfort zawieszenia - mniej więcej na poziomie Passata B6. Technologia i oprogramowanie - kosmos, a przyśpieszenie pozostawia przysłowiowego teslowego banana na twarzy :) "Pali" ~15-16 kWh na 100 km. Jeżeli ładujecie nocą, w taryfie dwustrefowej to 1 kWh kosztuje 26 gr. Słownie: dwadzieścia sześć gorszy za 1 kilowatogodzinę.
4,9
~Artur
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Pojazd z fabryki z berlina. Komfort jazdy klasy premium.. Jakość wykonania Super. Minusy to zewnętrzne serwisy blacharskie. Brak kamerki 360, brak apple car play I Android Auto A plusy to niska awaryjność, szybka jak iPhone aplikacja na komórkę, szybkość działania całego systemu. nawigacja w sumie podobna do Google. komfort jazdy rzucanie w oczy wśród przechodniów .

Zużycie paliwa 24 raporty

337
Tesla Model Y
SUV Long Range 75kWh 351KM 258kW
Temat spalania: auto przy jeździe autostradowej zużywa od 16kwh do 27kwh na 100km w zależności od warunków i prędkości (90-160km/h) Wiec jak mamy do dyspozycji 75kWh (100%) to autostradą przejedziemy 468km przy prędkości 90km/h lub 270km przy prędkości 160km/h Ale w założeniu ze jeździmy w zakresie naładowania 20-80% , wiec w praktyce mamy do dyspozycji 60% z 75kWh (czyli 45kwh) czyli zrobimy 200km zużycie (22kWh/100km) średnio i to jest realny zasięg zima lato w tym zakresie. Temat czasu ładowania: ogólnie zaleca się eksploatacje baterii w zakresie 20-80% do codziennej jazdy, a ładowanie do 100% przed dłuższą podróżą. Tesla zaleca również postój z podłączonym kablem do ładowania. Wiec defacto mamy codziennie naładowany samochód do 80% (lub więcej) i nie koniecznie przyjeżdżamy na rozładowanej baterii (kwestia indywidualna). Czas ładowania możemy obliczyć sobie, jest zależny od przyłącza prądowego które posiadamy !! wallbox - możemy ładować 3-fazowo o mocy max 11kW (11kWh na godzine)(prądem 3x16A jeżeli mamy takie przyłącze) ładowarka 1-fazowa - (3kWh na godzine) (prądem 16A jeżeli mamy takie gniazdko) moc ładowania możemy w aplikacji zmniejszyć jeszcze, wydłuża co prawda ładowanie, ale nie spalimy instalacji elektrycznej. Natomiast na Stacji Ładowania jesteśmy uzależnieni od stacji i przygotowania pojazdu do ładowania. możemy ładować się mocą od 20kW do 200kW . Najszybciej się naładowałem w 15-20min od 2% do 90% na stacji 250kW tesli
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Tesla przeprowadzone przez Euro NCAP.
Średnia ocena