Szukaj

Informacje o Toyota Celica VI Coupe

Lata produkcji: 1993 – 1999
Segment: Auta sportowe
Szósta generacja modelu debiutowaÅ‚a na rynku w roku 1994. Samochód powstaÅ‚ na platformie podÅ‚ogowej oznaczonej symbolem T200, którÄ… wykorzystano też m. in. w modelach Carina i Avensis. W porównaniu do swojej poprzedniczki, sylwetka Celiki VI zostaÅ‚a jeszcze mocniej zaokrÄ…glona, a jej charakterystycznym elementem byÅ‚y zupeÅ‚nie nowe „owadzie” reflektory. W Japonii model w nieco zmienionej wersji oferowano pod nazwÄ… Curren. W 1999 roku Celica VI zostaÅ‚a wycofana z produkcji.
czytaj więcej

Toyota Celica VI Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4425 mm
Szerokość 1750 mm
Wysokość 1305 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Rozstaw kół - przód 1510 mm
Rozstaw kół - tył 1490 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 208 l
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,6
~Ulv
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Całokształt wypada średnio. Cóż z tego, że auto jest praktycznie bezawaryjne i ładne, skoro jazda nim nie sprawia praktycznie żadnej przyjemności. Jest to po prostu zwykły samochód Toyoty, który jest ładnie opakowany. Ot takie zwykłe wozidełko z punktu A do punktu B, które szybciej wygląda niż jeździ. Ogólnie można się dać uwieść ładnej sportowej \"buźce\" i srodze zawieść w czasie jazdy. Nie wiem jak wypada mocniejsza wersja, ale trochę się zraziłem do tego modelu (auto kompletnie nie trafiło w moje oczekiwania w codziennym użytkowaniu) i nie będę sprawdzać.
4,4
~nowy
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
posiadam ten samochód juz 5 lat. Zawsze dostarczył mnie w wybrane miejsce. jest naprawdę bezawaryjny. Jeżdzi się nim swietnie, wystarczy do niego wsiąść i juz wiesz ze jest dla ciebie. Koszty utrzymania są naprawdę nieduże(biorąc pod uwagę tej klaasy samochód). Jeśli chcesz kupić taki samochód nie zastanawiaj się. Zwróć jednak uwagę na to że jak samochód jest zadbany i w dobrym stanie nikt go raczej tanio nie sprzeda. Lepiej dołożyć i mieć spokój niż kupić tanio i bez przerwy dokładac bo uwierz, że samochód będziesz chciał mieć w idealnym stanie.
5,0
~Xanthum
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 i 16V 175KM 129kW
Każdemu kto szuka kompromisu między bardzo dobrymi osiągami a rozsądnym spalaniem, z czystym sercem polecam Celinkę! Celinkę kupiłem ponad pół roku temu i dbam o nią jak o dzidziusia :D Jeżeli chodzi o zachowanie na drodze to kto raz chociaż przejechał się tym samochodem, niezależnie której generacji to wie o czym mówię... Bosko trzyma się drogi, nie zdarzyło mi się przekroczyć jej możliwości - moje bariery psychiczne są słabsze :D Silniczek? Rasowa wiertarka. Można ekonomicznie - do 3k obrotów. Ale przyjemność zaczyna się właśnie za tą barierą... kręci sie 7,3k obrotów i jest to muzyka dla każdego autofila :D
Åšrednie spalanie dla Toyota Celica VI Coupe
8,3 – 13,6
l/100 km
8,8 – 11,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Toyota Celica VI
Coupe 2.0 16V 170KM 125kW
Nie ma sie co czarowac, tym samochodem da sie spalic 8l ale przy emeryckiej jezdzie zmieniajac biegi przy 2500-3000obrotow, wtedy ten samochod jedzie jak jakis peugeot 206 z silnikiem 1.1 Srednio liczyc trzeba 10l przy umiarkowanej jezdzie, a szalejac i wyprzedzajac non stop co sie da dobijamy do 12l. Silnik ozywa dopiero w gornych zakresach obrotow, trzeba go dlugo krecic, w trasie przy wyprzedzaniu konieczna redukcja do 4 i duzo ogolnie mieszania biegami zeby jako tako te auto zwawo jechalo...brakuje jednak turbo. Nie ma co ukrywac auto jest stare i szybciej wyglada niz jedzie, a jezdzilem nim 3lata wiec wiem co pisze. Teraz czas na Nissana 350z ;)
7,2
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Jesli chodzi no spalanie toyoty o pojemnosci silnika 1.8 trzeba przyznac za b dobre auto tak jak podaja katalogi spala srednio okolo 7.5 litra wiadomo w miescie to srednie okolo 9 litrow trasaa okolo 7 jazda mieszana to okolo 7.7 l Ale jakie mamy piekne auto naprawde DOPRACOWANY CHYBEL niech sie schowia calibro/vecty i E36 w coupe Prawdziwe sportowe auto wlasnie tak powinno wygladac a jesli juz ktos chce bardziej poszalec to najlepiej wybrac jednostke 2.0 lub Gt4 dla kobiet i delikatnych chlopcow to auto z silnikem 1.8 jest idealne Polecam szczegolnie wersje SR najlepiej w czerni z orginalnym sportowym pakietem Toyoty
10,7
Toyota Celica VI
Coupe 1.8 i 16V 116KM 85kW
Ceny części są przyzwoite, spalanie gazu na poziomie 10l-11l/100km. Benzyna pewnie ok. 9l. W tym aucie się raczej nic nie psuje, więc trzeba tylko liczyć się z kosztami typowo eksploatacyjnymi, chociaż zawieszenie nie jest już aż tak trwałe.
Toyota Celica VI Coupe