Szukaj

Informacje o Toyota MR2 III 1.8 16V VT-i 140KM 103kW 2000-2007

Lata produkcji: 2000 – 2007
Segment: Auta sportowe
Produkowany od 2000 do 2007 roku
Pojemność skokowa 1794 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 172 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z tyłu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Jacek
Toyota MR2 III
Cabrio 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
Świetny pierwszy samochód, zastanawiałem się jeszcze nad MX5 ale wybrałem MR2 ze względu na lepszy (moim zdaniem wygląd) oraz to że jest dużo mniej tych samochodów niż wspomnianej mazdy. Spalanie na poziomie 8,5l jest zadowalające biorąc pod uwagę mój dość agresywny styl jazdy. Bardzo twarde zawieszenie ale w takim samochodzie to bardziej zaleta niż wada. Silnik jest ok, na początku brał trochę dużo oleju ale po 2-3 miesiącach problem zniknął (albo kwestia nowego kolektora wydechowego albo trzymania poziomu oleju około połowy a nie prawie pełnego). Jedno zastrzeżenie jakie mam to trochę mało mocy, gdyby był tu silnik 2zz produkujący ok. 190 KM to byłoby idealnie.
4,2
~blebleble
Toyota MR2 III
Cabrio 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
ByÅ‚ to mój pierwszy cabriolet….po nim miaÅ‚em mazde mx5 a obecnie mam już standardowy samochod…diesla hehehhe (ze skrajnosci w skrajnosc). Wnioski. Auto bardzo malo pali jak na te klase aut. Przyspieszenie zadawalajÄ…ce. Zawieszenie bardzo twarde (twardsze niż w przypadku mx5 mk2) swietnie, wrecz rewelacyjnie trzymajÄ…ce siÄ™ drogi (i tu uwaga! Troche zwirku na drodze i widac cale zycie przed oczyma).Skrzynia biegow bardzo fajna (lepsza niż w mazdzie, mx5 maja problemy z 2 biegiem gdy skrzynia zimna). Auto piekne z zewnatrz jednak w srodku trosze powiewa wiocha. (mx5 wypada duzo lepiej, ale to kwestia gustu). Bagażnik…porazka. 90 litrow ale bagaz podrÄ™czny na lotnisko trzeba transportować na kolanach pasażera. Bagażnik idiotycznie zaprojektowany (tak ze trzeba odsunąć siedzenia, jest tez troche miejsca pod maska w okolicach kola zapasowego). I proszÄ™ nie komentować w stylu ,,to auto nie kupuje siÄ™ dla bagażnika’’ inne auta tej klasy maja bardziej przemyÅ›lane rozwiÄ…zania i dopiero doceniÅ‚em to przesiadajÄ…c siÄ™ do mx5. Auto sprzedaÅ‚em za grosze z powodu spalin w zbiorniczku wyrównawczym!(uszczelka pod glowica, glowica? ) w przeciwnym razie bym go nie sprzedawal. Nie wiem które auto ocenic wyzej :mazde czy toyote. Gdybym miaÅ‚ wiecej kasy wybral bym honde s2000. Prawdziwy sportowy, paliwożerny samochod ;-) PS. Silnik z tylu utrudnia sluchanie muzyki, zreszta przedpotopowe, fabryczne radio sony to jest jakas kpina w tym aucie.
4,1
~akimoto@tlen.pl
Toyota MR2 III
Cabrio 1.8 16V VT-i 140KM 103kW
kto szuka auta w tej klasie - będzie bardzo zadowolony. Brak dużego bagażnika zrekompensuje przyjemność z jady, skrzynia SMT i wymiary auta w mieście. Żadne MX5, silnik z tyłu to jest to! Na polskie warunki hardtop obowiązkowy (a do tego jest ładnie zrobiony). Samochodzik bardzo mechaniczny, a więc też mało rzeczy może się popsuć.
Toyota MR2 III