Szukaj

Informacje o Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991

Lata produkcji: 1990 – 1991
Segment: Auta najmniejsze
Produkowany od 1990 do 1991 roku
Pojemność skokowa 1043 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 41 KM (30 kW) przy 5300 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 74 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku gaźnik
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 4
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Układ jezdny - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~bartek
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Bardzo sympatyczny samochód. Polecam dla młodego kierowcy. Auto wzbudza zainteresowanie na drodze. Jeśli się o Trabanta dba, to Trabant potrafi się odwdzięczyć. Miałem w swojej karierze już 3 Traby. Zaczynałem od 601, później jeździełm 1,1 Kombi, a teraz śmigam 1,1 Limuzyna. Z każdym wiąże się wiele wspomnień i przygód. Co prawda, powoli zaczynam myśleć o zmianie, ale głównie z powodu, że chcę się przesiąść do czegoś większego. Trochę boję się sprzedać Trabanta, bo wiem, że z pewnością będę tego żałował.
2,9
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem w 2000r. w świetnym stanie za (uwaga!) 4500zł. Do tego założyłem LPG za 1300... Sprzedałem w III 2006 za 400zł... (nabywca, który wcześniej jeździł Polonezem Caro 1.6, stwierdził, że ciaśniej, ale kultura pracy auta bije poldka na głowę....). Ogólnie okrążyłem nim 3 razy kulę ziemską, psuł się umiarkowanie rzadko, a gdyby nie korozja i zużyte sprzęgło to może bym nim jeździł do dzisiaj. Nie żałuję, że go kupiłem, bo to była naprawnę niezła konstrukcja. Wygląd z lat 60-tych, ale rozwiązania techniczne nie odbiegały od wielu innych aut z tamtego okresu. A tak przy okazji zauważcie jedno: Trabantów i Wartburgów jeszcze sporo można spotkać na drodze i trzymają się dziarsko. A gdzie są ich socjalistyczni konkurencji: Zastavy, Dacie, 125p., stare Skody, Lady...?
3,5
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Auto kupiłem os sąsiada, egzemplarz bardzo zadbany pod względem technichnym jak i wizualnym. Do końca służył wiernie byłem na wielu spotkaniach trabanciarzy, super spotkania miła atmosfera polecam. Trabi nigdy mnie nie zawiódł, ale dbałem o niego bardzo więc chyba się odwdzięczył za to, tzn; wymieniałem wszystko na bieżąco jak coś wymagało naprawy lub regulacji to natychmiast było to naprawiane.
Åšrednie spalanie dla Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991
6,8
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Trabi mało pali jak benzyna staniała i tankowałem cały bak za 83zł i przy oszczędnej jeździe to prawie jak za darmo :D Ale i tak mógłby mniej :P . Ceny części są bardzo niskie a zwłaszcza jak się je wymienia samemu :D
6,3
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Na trasie Kielce - Kostrzyn - Kielce (1300km)spalanie 5.9l w dwie osoby + pełny bagaźnik + załadowana tylna kanapa, także źle nie jest. Części nie najtańsze, średnio dostępne;( trzeba się za nimi troszkę pokręcić
9,0
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Tutaj troszkę się zawiodłem. Myślałem, że samochód będzie palił ok. 8 litrów gazu w mieście. Mnie wychodzi ok. 10. Nie jeżdżę specjalnie szybko, ale też się nie wlokę na szarym końcu. Części też nie są najtańsze: amortyzatory - ponad 100 zł/szt, bębny - 120 zł/szt. tłumik końcowy - 110 zł, rozrusznik regenerowany - 350 zł. Troszkę części pasuje od Volkswagena, które są nieznacznie tańsze. Poza tym, na plus mała pojemność, więc małe OC.
Trabant 1.1 N