Szukaj

Informacje o Trabant 601 Universal

Lata produkcji: 1966 – 1990
Segment: Auta najmniejsze

Trabant 601 Universal – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 4
Długość 3560 mm
Szerokość 1510 mm
Wysokość 1440 mm
Rozstaw osi 2020 mm
Rozstaw kół - przód 1206 mm
Rozstaw kół - tył 1255 mm
Zwis przedni 615 mm
Zwis tylny 525 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1400 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
3,8 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Turul
Trabant 601
Universal 0.6 26KM 19kW
Największą zaletą trabanta 601 ( a miałem ich w sumie 5) jest właśnie to czego w nim w porównaniu z innymi samochodami nie ma, czyli brak zaworów (wiadomo -dwusów), brak pompy paliwowej (zasilanie grawitacyjne), brak chłodzenia wodnego i pompy wodnej i brak obiegu oleju i pompy olejowej (proste chłodzenie powietrzne). Drobne usterki - ze względu na doskonałą dostępność do podstawowych mechanizmów) każdy może usunąć sam za pomocą prostych narzędzi. I właśnie to (pomimo wyśmiewania go za prymitywizm) powoduje, że jest niezawodny, mało awaryjny i zawsze gotowy do pracy. Pod tym względem - żaden - nawet najdoskonalszy dzisiejszy samochód (zwłaszcza taki naszpikowany zbędna elektroniką) NIE MOŻE się z nim równać.
3,6
~dawidmdm@poczta.fm
Trabant 601
Universal 0.6 26KM 19kW
Posiadam trabanta 601 s kombi od 7-miesiecy i jeszcze nie mialem zadnej powaznej usterki a juz ok20 tys nim zrobilem i nic mi sie nie psuje. Ale fakt faktem ze trzeba w nim czasem pogrzebac tak od siebie to tamto poczyscic...zawsze to dodaze jywotnosci a pozatym to samochud kultowy i wszelkie imprezy organizowane dla posiadaczy trabantow sa kultowe naprzyklad coroczny zlot w niemczech "Zwickau" to jest dopiero przezycie dla wlasciciela trabanta. Naprawde mam nadzieje ze w przyszlosci bedzie mnie stac aby utrzymac taki pojazd bo jest naprawde wart tego wszystkiego!!
3,9
~maxxc@poczta.onet.pl
Trabant 601
Universal 0.6 26KM 19kW
Nie jest źle - tani, prosty jak świński ogon na początku, później jak 2 metry sznurka w kieszeni, aż wszystko staje się jasne. Wdzięczny, bez problemu po wypadkach (żywica i silikon). Sympatyczny wózek, tylko parę razy gubiłem tylne koła razem z bębnami i od razu po pierwszej kapitalce silnika robiłem następną (pierwszą skopałem ;( ). Dobry na początek - wszystko sie naprawi młotkiem i kombinerkami, zwłaszcza, że najbardziej skomplikowanym układem elektronicznym jest przerywacz wycieraczek ;)
Trabant 601 Universal