Szukaj

Informacje o Trabant 601

Lata produkcji: 1966 – 1990
Segment: Auta najmniejsze

Trabant 601 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Trabant 601

Liczba ocen: 153
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Grzesiek
N 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
Samochód spodoba sie hobbystom, dla zwykłych użytkowników może być uciążliwy jednak nie tak jak popularny maluch. Trabant ma znacznie większe bezpieczeństwo bierne, duży bagażnik (ok. 400l), przestronniejsze wnętrze, bezpieczniejszy napęd na przednie koła, dużo bardziej sie wyróżnia. Ten samochód jest jak kobieta - kapryśny, lubi żeby wydawać na niego pieniądze, nie wszystkie egzemplarze dobrze się prowadzą, ale między innymi za to go kochamy!
4,2
[email protected]
N 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
Trabi pod wieloma wzgledami odbiega od wspolczesnych aut ale ma on w sobie to COS .Mieszkam na morzem gdzie przyjezdza duzo niemcow z dawnejDDR I widok 601 w ich oczach wzbudza duzy sentyment to widac .Dzis mam inne auto ale ciagle jezdze TRABIM .Jest on w super stanie>To auto polecam kazdemu kto lubi majstrowac a nie ma hobby a chce miec cos innego niz reszta
3,7
~Marcin
N 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
Trabi ma niesamowitą osobowość(jeśli można tak powiedzieć o samochodzie). Choć tego nie wymaga, ale prosi się o to by codziennie przy nim majstrować. Stworzony dla pasjonata. Najprostrza konstrukcja, ale mało trwały silnik (60-80 tyś)

Raporty spalania Trabant 601

Liczba raportów: 91
Średnie spalanie dla Trabant 601
5,4 – 7,3
l/100 km
33,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,5
Tramp 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
Sedan z końca produkcji.Miałem go rok czasu nic się nie popsuło.Super auto.Gaźnik wyregulował mi sąsiad który ze 20 lat miał traba.Generalnie na pierwszym otwarciu przepustnicy miał 80-90km/h i palił 4.6 l na trasie a jak wiemy można w trabie naprawdę dokładnie to zbadać za pomocą miarki:) Miasto Łódź ok 6.0 l nie ciskając go i trzymając się pierwszego otwarcia przepustnicy.O drugim otwieraniu nie piszę, wystarczy dodac do tego spalania ok 1.5 do 3 litrów.Odpowiednio trasa spali i 7-8 jak go będziecie piłować a w mieście i do 10 l bo jak dostanie za dużo paliwa to wyrzuci pod siebie z gaźnika.Ale naprawdę polecam.
10,4
Universal 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
Moj trabant mial tylko 70000przebiegu byl dobrze dotarty i bylem jego drugim wlascicielem palil w miescie okolo12 litrow ale jak dobrze sie go cisnelo to chlal nawet 16 w trasie przy predkosci 100-125km/h(wskazuwka duzo za maxymalna predkoscia120km/h) spalil 3.2L mieszanki. Glownym powodem spalania tego auta byla moja ciezka noga i za szerokie opony. Mialem tez innego traba pochodzenie nie znane ogulnie dojechany to palil minimum 12L przy oszczednej jezdzie a max jaki wzia to 28L na zbiorniku nie zrobilem 100km. Raz tylko mnie zaskoczyl na trasie i spalil rowne 4L Ogulnie auta nie należą do oszczednych mimo malej pojemnosci silnika
7,4
N 0.6 26KM 19kW
Trabant 601
No cóż. Auto potrafi spalać dużo, ale potrafi być też ekonomiczne. Wszystko zależy od Ciebie! Jedziesz 70km/h, to spalisz ok 6-7 litrów. W mieście można dojśc nawet do 9-10 - zimą lub tkwiąc w korkach i mając pecha do częstego czerwonego na skrzyżowaniach. Ale zejście poniżej 6 na trasie jest możliwe. Pomaga w tym diodowy ekonomizer - jak się umie z niego skorzystać.