- Autor: Piotr
- Kategoria: silnik
- usterka wystąpiła przy przebiegu 1000 tys. km
Auto od jakiegoś czasu stało się mniej żwawe, jakby miało ciut mniej mocy i troszkę więcej paliło.
W ramach akcji serwisowej wymieniono niby przepustnice, po tym fakcie chwile było pełne werwy i mocy jakby miało nie 100 a 120 koni. obecnie po miesiącu od tego serwisu znowu jakby mniej mocy, do tego jakby ubywało płynu chłodniczego.
przy wyłączonej klimatyzacji najczęściej z rana czy w nocy parują szyby, serwis stwierdził że stoniciem należy jeździć z cały czas stale włączoną klimatyzacją. O stukaniu zawieszenia chociaż serwis twierdzi że jest ok i szumiących letnich oponach Continentala już nie wspomnę.
Średni koszt
przejechania 100 km
59,00 zł
Komentarze
Ja kupiłam auto miesiąc temu. Na drugi dzień po zakupie stwierdziłam ze coś jest nie tak bo auto przy 1 i 2 szarpało, myślałam ze może sprzęgło jest niewyrobione jak w nowiutkim aucie, ale kiedy na parkingu toczyłam się na 1 to ewidentnie auto przeskakiwało .
Następnego dnia zgłosiłam się do serwisu ale pan stwierdził , ze nieprawidłowo odpuszczam sprzęgło i trzeba to robić hmmm jak to określił na „dwa sposoby”.
Zgłosili problem do centrali Kia polska , i kazali czekać na odzew.
Po tygodniu zadzwoniłam do serwisu , powiedziano mi ze w Polsce stwierdzono kilka takich przypadków i trzeba czekać na odzew od producenta.
Czekam już dwa tygodnie i szlag mnie trafia jak jeżdżę nowym autem , którym się nie da jeździć komfortowo, nie wliczając już tego ze na szosie jest ostro zamulony i jak czytań wyżej komentarze ze może być jeszcze bardziej zamulony to dziekuje bardzo za takiego croosovera.
Jestem zbulwersowana problemem i lekceważeniem problemu przez serwis Kii.
Proszę o pomoc
Miałem je kiedyś w focusie na pierwszym montażu.