Szukaj

Silnik kopci przy zapalaniu i po dlugiej pracy na biegu jalowym
Suzuki Wagon II 1.3 i 16V 76KM 56kW 2000-2007

  • Autor: jarek
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 210 tys. km
Silnik kopci przy zapalaniu i po dlugiej pracy na biegu jalowym. Jest mocny. Jak to wyglada z Waszego doswiadczenia: pierscienie czy uszczelniacze????

Komentarze

Jorek to ze centralny tak dziala u ciebie to akurat jest w porzadku. U mnie tez tak jest i sprawdzalem to tez w samochodzie znajomego. To co u mnie mnie wkurza to jest to ze przekrecenie kluczyka po raz drugi nie zawsze daje efekt otwarcia wszystkich 4 drzwi. Czasem jest z tym problem.
Odpowiedz
Centralny w tym modelu dziala tak ze otwiera drzwi kierowcy po jednym przekręceniu kluczyka. Po drugim otwiera wszystkie. Otwierac wszystkie drzwi mozna za pomoca centralnego tylko po stronie kierowcy. Tak dziala centralny zamek w moim Wagonie. Swoja droga czesto zdarza sie ze nie daje rady otworzyc wszystkich drzwi. Podejrzewam ze wina lezy po stronie konstrukcji zamka jak rowniez nieprecyzyjnego dopasowanie jego czesci po jego demontazu w trakcie eksploatacji.
Odpowiedz
Jesli kpci na zimnym a potem juz nie to na pewno uszczelniacze.
Odpowiedz
Dzieki. Jak myslisz auto bylo u mechanika do wymiany uszczelniaczy. Na poczatku-w zimie nie kopcil przy zapalaniu. Po przejechaniu jakichs 500km w lecie znowu kopci zaraz po zapaleniu. Czy jest mozliwe ze mechanik nie wymienil uszczelniaczy a jedynie zalal go jakims gestym olejem?????
Odpowiedz
Dajcie namiar na mechanika ktory wezmie sie za to raz kolejny i bedzie pozytywnie nastawiony do sprawy. Mysle ze w koncu z Wasza pomoca uda mi sie go znalezec. Jak final sprawy bedzie znany obiecuje ze dam Wam znac.
Odpowiedz
Centralny zamek nie funkcjonuje jak trzeba. Wszystkie dzrwi naraz mozna otworzyc czy zamknac tylko po strnie pasazera, Po strnie kierowcy mozna otworzyc tylko drzwi kierowcy.
Odpowiedz
Suzuki Wagon II