Szukaj

Sączący się olej ze skrzyni biegów
Volkswagen Lupo 1.4 16V 75KM 55kW 1998-2005

  • Autor: Bartolomiej
  • Kategoria: układ napędowy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 182 tys. km
W moim Lupo przez cały czas sączy się olej ze skrzyni biegów, przez co regularnie dwa razy w roku muszę go uzupełniać. Pomijając już koszty takich operacji mój samochód regularnie pozostawia po sobie brzydkie ślady na ziemi. Najdziwniejsze, że podobno rzecz jest nie do naprawienia w tych modelach. Nawet wymiana skrzyni na niewiele się zda, ponieważ w nowej zaraz dzieje się to samo. Przy ostatnim serwisie mechanik specjalnie wymienił mi uszczelkę na mniejszą, która z założenia miała lepiej trzymać, niestety problem jest cały czas aktualny. Może ktoś ma/miał podobne problemy i sobie z nimi poradził? Jak to wygląda u Was?

Komentarze

Ja robiłem cały remont silnika przy 242tys już zrobiłem 13 tyś i nic się nie dzieje graty 2.300 zł nie licząc roboty którą zrobiłem sam ale teraz jest bajka zrobiłem małą mapke więc sprawuje się super mały demon w lato 200 poleciał jest ok ale byłem na mazurach nim i przy średniej jeździe 100-160 spalił 4litry w trasie jest ok w mieście 6l spaka ale ja mam ciężką nóżkę
Odpowiedz
U mnie to samo, ale ponoć wystarczy wymienić flansze przy wejściu polosi do skrzyni. Ciężko znaleźć uzywke A regeneracja to koszt minimum 400zl plus wymiana i uszczelniacze. Dodatkowo ta skrzynia potrzebuje specjalny olej syntetyczny. Trzeba poszukac ale chyba 75W czy jakoś tak A jeśli wyciek jest niewielki można dodać uszlachetniacz ceramizer czy jakoś tak, olej będzie bardziej gesty i nie będzie plam. Ja będę wymieniać flansze w niedługim czasie. Mój przebieg to 230tys, silnik po generalnym remoncie przy 190 tyś.
Odpowiedz
Ile Pana wyniósł remont silnika?
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Lupo 1.4 16V 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Lupo

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów