Szukaj

Volkswagen ID.3 Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Volkswagen ID.3 Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Auta najmniejsze

Pierwszy elektryczny samochód niemieckiej marki skonstruowany na nowej platformie MEB zaprojektowanej specjalnie do aut zasilanych prÄ…dem.

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 4261 mm
Szerokość 1809 mm
Wysokość 1552 mm
Rozstaw osi 2770 mm
Rozstaw kół - przód 1536 mm
Rozstaw kół - tył 1513 mm
Prześwit 120 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1000 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 370 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny

Wybrane oceny

4,5
~P1SZYMI
Volkswagen ID.3
Hatchback Facelifting 77kWh 204KM 150kW
Grzeczny chłopiec z elektrycznego przedszkola czyli o Volkswagenie ID.3 słów kilka. Auta z koncernu Volkswagena są moimi ulubionymi i jeśli miałbym wziąć coś innego - zdecydowałbym się jedynie na BMW. Ale do rzeczy - Volkswagen ID.3 to nie jest niestety ten VAG, którego ja lubię. Swoje prawo jazdy robiłem na Volkswagenie Touranie, potem jeździłem Audi A1, A7, Skodą Octavią, różnymi Seatami i obecnie spalinowym Polo. Uwielbiam te wszystkie auta za charakterystyczny sposób prowadzenia, za układy napędowe, intuicyjność, praktyczność, otulające wnętrze i za to, że choć są zwykłe to potrafią dać odrobinę frajdy i przyjemności z prowadzenia. Z modelem ID.3 było zupełnie inaczej i te auto dało mi przyjemność porównywalną z samochodami Toyoty. Ma mało cech, które można przypisać spalinowym VAGom. Prowadzi się grzecznie i delikatnie. Mogłoby jeszcze pogłaskać. W środku jest tak dużo miejsca, że aż za dużo. Fotel jest bardzo wysoko (przez baterię), ale nie siedzi się jeszcze jak na kiblu. Daje to wrażenia z jazdy porównywalne do jakiegoś busika czy minivana, a nie do hatchbacka. ID.3 trochę pływa podczas jazdy, jest bardzo miękki i zbyt komfortowy. Nie ma twardego środka kierownicy, wyczuwalnego zawieszenia, pewności prowadzenia oraz skrzyni DSG, która ma charakter. Zero charakteru. Zero nerwu. Zero emocji. ID.3 jest po prostu typowym, prostym i poprawnym samochodem elektrycznym do miasta i na krótsze trasy. Jednak po VW spodziwałem się VW.
Dodane 20 dni temu
Volkswagen ID.3 Hatchback Facelifting

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów