Szukaj

Volkswagen New Beetle Cabrio – wybierz silnik

Informacje o Volkswagen New Beetle Cabrio

Lata produkcji: 2002 – 2005
Segment: Auta małe
Model należący do niższej klasy średniej (segment C; zaliczany do grupy premium) produkowany w latach 1998-2010. New Beetle to następca legendarnego Garbusa. Nawiązywał do niego nie tylko nazwą, ale i stylistyką. Został zaprojektowany przez J Maysa i Freemana Thomasa w bezpośredniej kontynuacji tradycji słynnego poprzednika, zgodnie z koncepcją retrodesignu. Bazował na prototypie Concept One z 1994 roku. Płytę podłogową dzielił z VW Golfem IV (VW A4 platform). W 2011 roku został zastąpiony przez model Beetle.
czytaj więcej
Powagosław
Całkiem udany przykład retro-stylingu. Kultowy Garbus w nowym wcieleniu po prostu musiał się udać. Tylko ta cena… To już nie jest auto dla mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla mas? Wolne żarty. To samochód dla bogatych amerykańskich nastolatek, którym fason New Beetle będzie pasować do komórki, jego lakier do koloru tipsów, a tapicerka – do nowej torebki. ~Luzacjusz
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4129 mm
Długość z hakiem holowniczym 4220 mm
Szerokość 1721 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1897 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3605 mm
Wysokość 1502 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1309 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1746 mm
Rozstaw osi 2516 mm
Rozstaw kół - przód 1507 mm
Rozstaw kół - tył 1487 mm
Prześwit 103 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1033 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 944 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1403 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1131 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 270 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 996 mm
Wysokość bagażnika 465 mm
Szerokość bagażnika 1017 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 676 mm
Kąt natarcia 16,4 stopnie
Kąt rampowy 11,2 stopnie
Kąt zejścia 14,7 stopnie
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie podnosi i nie składa dachu , przycisk włącza pompę ona pracuje ale nie podnosi.
  • Volkswagen New Beetle Cabrio 1.9 TDI 100KM 74kW od 2003
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Włącznik uruchamia pompę hydr. Szyby boczne uchylają się , zawór ręczny wkręcony , płyn poziom max. Linki w boczkach sprawdzone , prawidłowo umocowane sprawnie przesuwają plastikowe klapki suwaków . Proszę o pomocne informacje co może być przyczyną i jak to usunąć . Dziękuję - Roman.
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nadmierne zużycie paliwa.
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • silnik
Od jakichś kilku tankowań zauważyłem zwiększony apetyt na paliwo o ok.1l/100km. Zużycie do tej pory to 8,5l/100km (wiem ze to nie mało, ale auto jest eksploatowane dość ekstremalnie, bardzo krótkie odcinki, zimny silnik, ciężka noga). Poza tym nic się nie zmieniło, obroty bez zmian, równe. Macie jakieś pomysły?
Dodane 11 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
dziwny dźwięk przy porannym odpaleniu
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • silnik
hejka Przedstawiam filmik (sorry za kiepską jakość - nagrywany komórką). Czy ktokolwiek jest w stanie pomóc mi zdiagnozować ten problem? Nie wiem o co chodzi zupełnie, może ktoś już miał to kiedyś. Dokładnie chodzi mi o ten świst ułamek sekundy po odpaleniu. Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=HL1S33k3cvs http://www.youtube.com/watch?v=aNSy6jHmKYc
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen New Beetle Cabrio

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów