Szukaj

Volkswagen New Beetle Hatchback 2.0 115KM 85kW od 1998

Informacje o Volkswagen New Beetle Hatchback 2.0 115KM 85kW od 1998

Lata produkcji: 1998 – 2005
Segment: Auta małe
Model należący do niższej klasy średniej (segment C; zaliczany do grupy premium) produkowany w latach 1998-2010. New Beetle to następca legendarnego Garbusa. Nawiązywał do niego nie tylko nazwą, ale i stylistyką. Został zaprojektowany przez J Maysa i Freemana Thomasa w bezpośredniej kontynuacji tradycji słynnego poprzednika, zgodnie z koncepcją retrodesignu. Bazował na prototypie Concept One z 1994 roku. Płytę podłogową dzielił z VW Golfem IV (VW A4 platform). W 2011 roku został zastąpiony przez model Beetle.
czytaj więcej
Powagosław
Całkiem udany przykład retro-stylingu. Kultowy Garbus w nowym wcieleniu po prostu musiał się udać. Tylko ta cena… To już nie jest auto dla mas. ~Powagosław
Luzacjusz
Auto dla mas? Wolne żarty. To samochód dla bogatych amerykańskich nastolatek, którym fason New Beetle będzie pasować do komórki, jego lakier do koloru tipsów, a tapicerka – do nowej torebki. ~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM (85 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 172 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,5 x 92,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,9
~Beny
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Początkowo nie byłem przekonany do jego zakupu. Wydawał mi się strasznie \"zabawkowy\", ale juz po pierwszej jeździe przekonałem się, że to nie jest auto dla dzieci, ba... nawet nie dla kobiet. Może i jego stylistyka nie jest zbyt męska, ale za to wrażenia z jazdy są naprawdę imponujące. Auto świetnie trzyma się drogi, jest dynamiczne i poza mrygającymi bez większego powodu co jakiś czas kontrolkami mozna powiedziec ze jest to auto bezproblemowe. Poważnym minusem a zarazem plusem jest jego stylistyka. Minusem dla mnie, plusem dla mojej kobiety. Poza tym niskie zawieszenie sprawia ze trzeba uważać na zderzaki:)
Dodane 13 lat temu
4,5
~Azart
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Relatywnie patrząc na całokształt to auto naprawde godne polecenia. Silnik dostarcza odpowiedniej mocy do jazdym tym autem, płyta podłogowa golfa doskonale sprawdza sie na naszych polskich drogach a sumujac koszty utrzymania napewno nie wybrał bym diesla chociaz by z racji pracy silnika. Wiadomo ze benzynka ma swoje wady i zalety ale ja chyba widze wiecej zalet:)... widocznosc w tym aucie naprawde jest spora a do tego sam charakter nadwozia bierze gore nad wszystkim :)
Dodane 16 lat temu
4,4
~autokiller@wp.pl
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Super samochód. Jedyny w swoim rodzaju. Bardzo wyjątkowy i podoba się. Tak samo jak na zewnatrz jest nietypowy, tak i w srodku wiele ma nietypowych rozwiazan nadajacych mu charakteru. Dla osób niebanalnych, to na prawde fajne auto, choć wymagające przyzwyczajenia sie.
Dodane 19 lat temu
Średnie spalanie dla Volkswagen New Beetle Hatchback 2.0 115KM 85kW od 1998
9,4
l/100 km
10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Poruszam się niemalże wyłącznie po mieście i po każdym tankowaniu sprawdzam spalanie nie dziwią mnie wyniki 11-12,5L. Auto jest umiarkowanie dynamiczne. Za to silnik jest bardzo elastyczny. A jednostka napędowa należy według fachowców do najtrwalszych w historii volkswagena. Przy pojemności 2L silnik ma zaledwie 115KM przez co jednostka nie jest wysilona i pewnością przebiegi rzędu 300-400tyś nie są mu straszne. Przyczyną sporego apetytu na paliwo doszukuję się w masie samochodu 1300kg. Części są tanie i łatwo dostępne przez bliskie koligacje z Audi A3, Golf IV, Skoda Octavia, Seat Leon.
Dodane 12 lat temu
8,8
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
nie pali najmniej ale odwdziecza sie reakcja na gaz i prostota (i dzwiekiem :), czujniki sensory i inne male rzeczy po 24 latach sie psuja ale chodzi rowno i nie bierze oleju, czesci tanie i dobrze dostepne, z lpg teoretycznie silnik idealny do tego auta
Dodane 2 lata temu
10,3
Volkswagen New Beetle
Hatchback 2.0 115KM 85kW
W mieście żre paliwo jak smok, pojemność i masa robi swoje ( nie na darmo w tym "maluszku" zamontowano ponad 50 litrowy bak ), chyba, że masz nogę jak piórko i blokujesz ruch ruszając na każdych światłach jak wozem drabiniastym. W trasie nawet znośnie, chyba że jak autostrada to musisz 140. Sensowna alternatywa to podtlenek biedy - jak robisz dużo kilometrów instalacja szybko się zwróci.
Dodane 2 lata temu
nie podnosi i nie składa dachu , przycisk włącza pompę ona pracuje ale nie podnosi.
  • Volkswagen New Beetle Cabrio 1.9 TDI 100KM 74kW od 2003
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Włącznik uruchamia pompę hydr. Szyby boczne uchylają się , zawór ręczny wkręcony , płyn poziom max. Linki w boczkach sprawdzone , prawidłowo umocowane sprawnie przesuwają plastikowe klapki suwaków . Proszę o pomocne informacje co może być przyczyną i jak to usunąć . Dziękuję - Roman.
Dodane 5 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nadmierne zużycie paliwa.
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • silnik
Od jakichś kilku tankowań zauważyłem zwiększony apetyt na paliwo o ok.1l/100km. Zużycie do tej pory to 8,5l/100km (wiem ze to nie mało, ale auto jest eksploatowane dość ekstremalnie, bardzo krótkie odcinki, zimny silnik, ciężka noga). Poza tym nic się nie zmieniło, obroty bez zmian, równe. Macie jakieś pomysły?
Dodane 11 lat temu
Problem rozwiązany
2 komentarze
dziwny dźwięk przy porannym odpaleniu
  • Volkswagen New Beetle Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW od 1998
  • silnik
hejka Przedstawiam filmik (sorry za kiepską jakość - nagrywany komórką). Czy ktokolwiek jest w stanie pomóc mi zdiagnozować ten problem? Nie wiem o co chodzi zupełnie, może ktoś już miał to kiedyś. Dokładnie chodzi mi o ten świst ułamek sekundy po odpaleniu. Pozdrawiam http://www.youtube.com/watch?v=HL1S33k3cvs http://www.youtube.com/watch?v=aNSy6jHmKYc
Dodane 15 lat temu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Volkswagen New Beetle Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów