Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Audi A4

Lata produkcji: 1995 - teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1994 roku. W ofercie niemieckiej marki A4 zastąpił legendarne Audi 80. Ze swojej roli wywiązał się doskonale i dziś uważany jest za jeden z symboli nowej ery niemieckiej marki, wielokrotnie nagradzany za nienaganny design. Jest również jednym z najchętniej kupowanych modeli Audi w historii - znalazł już ponad 2 miliony nabywców. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja A4. Model oferowany jest również w sportowych wersjach S4 i RS4 oraz w uterenowionej wersji Allroad.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Audi A4 B8

Kto szuka auta o krzykliwym designie, ten w A4 nie znajdzie swojego przyjaciela. Kto jednak ceni klasykę i brak stylistycznych „udziwnień”, ten powinien polubić opisywane Audi już po pierwszym kontakcie. Przedstawiciel niemieckiej marki w klasie średniej doskonale łączy elegancję z nutką sportu, będąc tym samym designerskim wzorem wśród klasycznych limuzyn klasy premium. Nadwozie o wyjątkowo dostojnym wizerunku wyróżnia jedynie kilka detali, z charakterystycznymi światłami LED na czele. W gamie nadwoziowej A4, u boku sedana i kombi (nazwa handlowa Avant), znajdziemy też wariant Allroad nawiązujący stylizacją do terenówek.

Projektanci odpowiadający za karoserię upodobnili A4 do innych modeli Audi, podobnie postąpili też styliści wnętrza. Kabina pasażerska „A-czwórki” jest więc bardzo elegancko zaprojektowana. Designerski „smaczek” stanowią jedynie głęboko osadzone zegary, których wskazówki „startują” z pozycji pionowej.

Jak na prawdziwe Audi przystało, A4 oferuje w swoim wnętrzu znakomite materiały wykończeniowe, bardzo wysoką jakość montażu oraz świetne wyciszenie. Kabina pasażerska okazuje się też całkiem przestronna, zwłaszcza biorąc pod uwagę ilość miejsca na przednich fotelach. Powodów do narzekań nie dostarcza również bagażnik – zarówno w sedanie, jak i w kombi pojemność okazuje się w zupełności wystarczająca.

Kolejne pochwały należą się „A-czwórce” w kwestii właściwości jezdnych i komfortu. Wielowahaczowe zawieszenie obu osi perfekcyjnie pokonuje ostre łuki, gwarantując przy tym odpowiednie resorowanie nierówności. Dodając do tego znakomity układ kierowniczy, opcjonalne regulowane zawieszenie, świetny napęd na 4 koła (również dostępny w opcji), przekonujemy się, że hasło reklamowe Audi „Przewaga dzięki technice” ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Wspominając o technice, warto zaznaczyć, że A4 oferowane jest z szeregiem elektronicznych systemów zwiększających bezpieczeństwo i zmniejszających spalanie. Niestety, znakomita większość z nich należy do wyposażenia opcjonalnego, a dodatki są w Audi wyjątkowo kosztowne. Co więcej, już ceny podstawowych wersji nie nastrajają optymizmem, zwłaszcza, że wyposażenie seryjne powinno być bogatsze.

Audi A4 B6/B7

Karoseria Audi A4 II. generacji oferuje dokładnie to, do czego przyzwyczaiła nas niemiecka marka - ponadczasowy styl, elegancję i dużo prestiżu. Auto oferowane było w trzech wersjach nadwozia (sedan, kombi oraz cabrio), a face-lifting przeszło w 2004 roku (wtedy oznaczenie modelu zmieniono na B7). Niezależnie od wersji, w środku mamy do czynienia z czytelnym, prostym w obsłudze i starannie wykonanym kokpitem oraz przeciętnie obszerną kabiną pasażerską i bagażnikiem.

Gigantyczna wręcz liczba wersji silnikowych oferowanych w A4 pozwala każdemu wybrać coś dla siebie - mamy tu wolnossące "benzyniaki" 1.6 i 2.0 doskonałe na potrzeby miłośników LPG, potężne motory V6 i V8 zapewniające kapitalne osiągi, a także wysokoprężne silniki 1.9 TDI będące najlepszym kompromisem pomiędzy kosztami paliwa a dynamiką. Te ostatnie są dodatkowo bardzo trwałe, w przeciwieństwie do wersji 2.0 TDI oraz 2.5 V6 TDI. Plus za zawieszenie łączące komfort z świetną trakcją, minus za awaryjną skrzynię bezstopniową Multitronic.

Największym problemem Audi A4 z czysto użytkowego punktu widzenia jest... jego oferta rynkowa składająca się w sporej części z jeżdżących "złomów". Jeśli jednak znajdziemy zadbany egzemplarz z pewnego źródła w polecanej wersji, powinniśmy cieszyć się z bezproblemowej eksploatacji. Trzeba jednak pamiętać, że mamy do czynienia z autem klasy premium, więc niektóre naprawy mogą być naprawdę drogie. Najczęściej wymienia się elementy delikatnego zawieszenia przedniego i hamulców, rzadziej przekładni kierowniczej.

Dane techniczne Audi A4

Silniki

Moc silników 75-450 KM

Poj. silników 1 595-4 163 cm3

Prędkość maks. 180-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 4,7-15,0 s

Szkic techniczny :
zobacz dane techniczne

Oceny Audi A4

Średnia ocena modelu

na podstawie 2016 opinii

4.16

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Silnik

+ Skrzynia biegów

+ Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania

- Stosunek jakość/cena

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (84%)
NIE (16%)

Wybrane oceny kierowców Audi A4

Auto ma swoje minusy takie jak wysokie spalanie, reszta naprawde jest Super..nie ma sie do czego przyczepic..auto ma 5.1 do ... więcej100kmh, elastycznosc jak w dobrym dieslu, na kazdym biegu mozna sie niezle pobawic, auto swietnie wyglada i tak jezdzi..nie jest to taki prawdziwy scigacz jak evo albo subaru ale moze na swiatlach pokazac pazur do tego jest bardzo wygodne i mozna nim jechac w dluzsza trase, jest cicho, wygodnie i luksusowo..nawigacja, telewizja, swietny sprzet Audio, staly naped na 4 kola...auto jest szybsze od 99% aut na polskich drogach..czasem zdarzaja sie mocniejsze auta takie jak audi Rs4, M5 czy lexus IsF 420 ktory mi ostatnio pokazał ze jednak moc robi swoje..ale S4 to swietne auto na nasza codzienna pogode Polska czyli duzo deszczu, sniegu, błota..tam gdzie S4 cały czas przyspiesza inne nawet mocniejsze auta tylko mielą kołami. Ogolnie jestem z auta b. zadowolony..jedyne co przeraza to wysokie spalanie ale to V8 wiec trzeba sie tego spodziewać ukryj
dodano 29.06.2009 przez
Wiem co chciałem i to kupiłem. Frajda z jazdy niesamowita. Tym autem jeździ się dla przyjemności i doznań które ono ... więcejoferuje. ukryj
dodano 23.01.2010 przez
Uważam, że każdy kto pojeździłby takim autem z takim silnikiem zweryfikowałby szybko swoje marzenia na temat idealnego samochodu. Swietny silnik, ... więcejosiągi, komfort jazdy a to wszystko w bardzo stylowej karoserii i napędem quattro:))) Zanim nasłuchasz się czyiś opinii na temat tego auto proponuję po prostu jazdę próbną, wtedy cała dodatkowa rozmowa staje się niepotrzebna. U mnie tak było... Nie żałuję wyboru. Następne będzie na pewno podobne, choć tym cackiem zamierzam trochę pojeżdzić. ukryj
dodano 24.09.2009 przez
Jestem zadowolony jednym slowem cudo nastepne auto to tez audi tylko ze 3.0 tdi :)
dodano 02.10.2009 przez
Zobacz oceny Audi A4 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Audi A4

Pb
5,23 - 18,17
Na podstawie 823 raportów spalania
ON
4,27 - 13,83
Na podstawie 1508 raportów spalania
LPG
6,83 - 17,33
Na podstawie 321 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Audi A4

witam.. A4 B6 2003r 2.5 tdi 163km BDG multitronic w avancie naped przedni...tym autem trzeba poprostu umiec jezdzic..2.5 tdi ma ... więcejduzy potencjal ale nie depczac od swiatel do swiatel w miescie da sie naprawde oszczednie pojezdzic..dzwiek silnika V6 i gwizdu turbo jest przepiekny..na niskich obrotach super ´pyrka´ zwraca uwage ludzi..oczywiscie moze spalic swoje przy nie umiejetnej jezdzie ale mozna dojsc do wprawy i miec auto zrywne szybkie i nie duzo palace..tu nie chodzi o to zeby pruc 150 od swiatel do swiatel..w trasie auto sprawuje sie super wyprzedzanie np.tirow poezja(w trybie S-port)gna do przodu no i ten dzwiek silnika..w trasie mozna nawet spalic 5.5l co na tak duzy silnik jest jak dla mnie rewelacja..predkosc maxymalna godna uwagi sporo ponad 200..smialo mozna leciec.. PODSUMOWANIE zawieszenie troche konstruktorom nie wyszlo..za duzo tam tych wszystkich wahaczy..no ale komfort daja jak sie dba nie jest zle(nie kupowac najtanszych zamiennikow tylko te ze sredniej polki)..silnik praktycznie jak sie dba jest bez-awaryjny (plyny rozrzad filtry)trzeba wymieniac wtedy kiedy trzeba a nie jak juz cos sie dzieje..w srodku miejsca nie ma tyle co w A6 czy A8 no ale nie ma tragedii wszystko jest w zasiegu reki i wzroku..skrzynia ja mam multitronic (wymiana oleju co 60tys.km)jest ona bezstopniowa jedzie sie jak np. melexem cos pieknego zadnych szarpniec poprostu gnamy do przodu..fakt faktem jak cos sie w niej rozwali liczmy sie z duzymi kosztami..dlatego trzeba dbac..auto posiada duzo systemow pomagajacym kierowcy..pasazerowie z tylu maja w miare miejsca..bagaznik (avant) bardzo pojemny..ogolnie ja z auta jestem zadowolony lecz wystrzegac sie powinno TZW "OKAZJI" bo takie cos nie istnieje poprostu..dobre auto np. z 2003roku kosztuje od 17tys a nawet mniej(okazje tak zwane) az nawet do prawie 30.000zl..kupimy tanio duzo wpakujemy zeby doprowadzic autko do stanu jaki bedzie nam odpowiadal..POLECAM Bardzo Dobrze Sprawdzic Auto Najlepiej W ASO AUDI koszt okolo 500zl ale jak jestesmy juz zdecydowani na dany egzemplarz radze dobrze sprawdzic mozna nawet podczas poszukiwania danego modelu spisac nr. VIN i isc do servisu AUDI i zapytac co wiedza o tym autku i wtedy dopiero dzialac dalej j.w...odradzam sprawdzanie np.w stacji kontroli nie ma sensu nic ciekawego sie tam nie dowiemy.. AUDI To Nie Marka..AUDI To Styl Zycia.. :)) pozdrawiam wszystkich AUDI-maniaQw..(a4-klub.pl) polecam te forum mozna tam znalesc wiele cennych informacji ukryj
dodano 13.11.2012 przez
Mam ten samochód od trzech lat i jak na razie jestem zadowolony. Udokumentowany przebieg sprawdzany w ASO obecnie 182000km.Przez ten okres ... więcejwłożyłem już sporo kasy więc trzeba się liczyć z tym że zawsze coś trzeba włożyć.Oryginalny komplet wahaczy to wydatek ponad 1000zł nie licząc kosztów wymiany. Komplet tarcz z klockami na przód to 240 zł za oryginały.Wymieniłem środkowy wydech 200 zł oraz łącznik elastyczny wydechu 120 oryginał.Przewody elastyczne gumowe hamulcowe oraz kompletne sprzęgło. Komplet 700 zł sachs. Rozrząd+paski do alternatora i klimy wraz ze sprzęgiełkiem alternatora+napinacz+pompa wody wszystko niemieckie wydatek 1000zł bez roboty.Z awari które utrudniały jazdę to spalony czujnik tdi co zamieniło go w zwykłego diesla.Koszt czujnika to 64 złWymieniłem też kapciuchy od łożysk oraz przeguby,Swiece żarowe 4 krociec układu chłodzenia.Spalanie minimalne to 4,8 nie przekraczając 140 nocom autostrada. Max w mieście to 6,5.Nie Jeżdżę wolno ani szybko raczej normalna jazda skłaniająca się w stronę bardziej dynamicznej.Silnik 1.9 tdi 90 ps trzeba mocno kręcić ale nie jest mułowaty.Nie posiadam dwu masu AHU więc skrzynia nie jest zbyt elastyczna. Trzeba bardzo precyzyjnie operować sprzęgłem i krótkimi biegami 1.2.Max prędkość na autostradzie 4 osoby i bagaż to 190 km Koła 15cali ulus 7,5 cala Dawka paliwa na pompie nieznacznie zwiększona. Polecam to auto choć trudno znaleźć egzemplarz z małym przebiegiem. Nie wierzcie handlarzom że materiały w a4 zużywają się szybko moja ma 182000km i środek wygląda jak nowy a kierownica jest tylko minimalnie przetarta od góry.Jest to rocznik 1997 grudzień i trzeba przyznać że światła mijania w tym samochodzie to nie porozumienie są jak świeczki.Poza tym to jest ok.Zrobiłem 56000km. ukryj
dodano 07.10.2011 przez
witam posiadam audi od 3lat,kupiłem z przebiegiem 240tys,obecnie ma 302400km od przebiegu 180tys (czyli juz 120tys jezdzi) z programem na 135km i ... więcej300nm (żadnych problemów , jedyne co robię to eksploatacja, oleje filtry co 12tys) dziwie się jak niektórzy podają spalania po 8/9 a nawet ponad 10l/100km minimalne spalanie jakie osiągnąłem na płaskim terenie w nocy to niecałe 4.5 l jadąc normalnie dynamicznie na trasie wychodzi koło 5 jadąc ostro, wyprzedzając, z dużymi prędnościami nie przekracza 6l (waha się między 5.5-6) srednia jaka mi wychodzi z jazdy po mieście, na krótkich odcinkach do sklepu po bułki;) po mieści w korkach wychodzi 6.5l/100km max spalanie jakie odnotowałem to 7L ,chciałem sprawdzić ile max weźmie, zalałem za 50zł i do spodu na każdym biegu,paliłem gume itd,cały czas agresywnie. jezdzę dynamicznie ale z głową, nie ścigam się do czerwonego, nie pałuje na 1ce do 4 tys,itp wszystko zalezy jak się jezdzi w jakim stanie jest całe auto, jakie paliwo się tankuje (ja jezdze tylko na verva bo te kilkanaście gr więcej przy obecnych cenach paliw nie robi już różnicy... auto a zwłaszcza silnik godny polecenia,minus to zawieszenie, raz ze się sypie (nawet na org wahaczach) a dwa to jest mało komfortowe. jak na auto ważące 1400kg, posiadające dość mocny silnik dający już tam jakąś przyjemność z jazdy spalanie jest bardzoo satysfakcjonujące;) następne auto będzie też z silnikiem 1.9tdi;) ukryj
dodano 11.06.2012 przez
Auto nie jest drogie w eksploatacji. Poza wymianą przedniego jednego wahacza i łożyska koła prawego nic nie wymieniałem. Oczywiście poza ... więcejw/w pompą wtryskową, ale jak można zauwazyć, to moja fanaberia, bo chciałem podwyższyć osiągi tego auta. Trzeba się liczyć z wydatkowaniem na tzw estetykę, a więc przecierają się różnego rodzaju przyciski, pokrętła, które producent albo specjalnie, albo przez pomyłkę "pogumował" chcąc wywołać efekt szlachetności. Owszem wygląda to dobrze, ale jest nietrwałe. Tak samo jak plastiki, zaślepki itp. pierdółki. Łamie się uchwyt pokrywy schowka przed pasażerem - podobno to jest nagminne. Wnętrze jest dużo mniej trwałe niż w A4 B5. Na szczęście plastikowe elementy nie kosztują fortuny i raz na jakiś czas można się na coś "zrujnować". Auto pali zdecydowanie mniej niż podaje producent. Ja jeżdże spokojnie po mieście samochód pali mi 7,7-8,5l/100km, na trasie na długim dystansie i prędkościach autostradowych auto spaliło 6,9l/100km. Mocno gonione do prędkości maksymalnych i średnio 140-160km/h to średnia wyniosła 7,7l/100km. Najmniej spalił mi na trasie przez okoliczne miejscowości, prędkości między 50km/h a 90km/h spalił 5,9l/100km, ale to przy naprawdę bardzo leciwej jeździe. Co jest najważniejsze! Dach, jeśli auto nie jest źle naprawione powypadkowo ani nie ma uszkodzonych uszczelek nie ma prawa cieknąć! ukryj
dodano 07.06.2013 przez
Auto nie jest drogie w eksploatacji. Poza wymianą przedniego jednego wahacza i łożyska koła prawego nic nie wymieniałem. Oczywiście poza ... więcejw/w pompą wtryskową, ale jak można zauwazyć, to moja fanaberia, bo chciałem podwyższyć osiągi tego auta. Trzeba się liczyć z wydatkowaniem na tzw estetykę, a więc przecierają się różnego rodzaju przyciski, pokrętła, które producent albo specjalnie, albo przez pomyłkę "pogumował" chcąc wywołać efekt szlachetności. Owszem wygląda to dobrze, ale jest nietrwałe. Tak samo jak plastiki, zaślepki itp. pierdółki. Łamie się uchwyt pokrywy schowka przed pasażerem - podobno to jest nagminne. Wnętrze jest dużo mniej trwałe niż w A4 B5. Na szczęście plastikowe elementy nie kosztują fortuny i raz na jakiś czas można się na coś "zrujnować". Auto pali zdecydowanie mniej niż podaje producent. Ja jeżdże spokojnie po mieście samochód pali mi 7,7-8,5l/100km, na trasie na długim dystansie i prędkościach autostradowych auto spaliło 6,9l/100km. Mocno gonione do prędkości maksymalnych i średnio 140-160km/h to średnia wyniosła 7,7l/100km. Najmniej spalił mi na trasie przez okoliczne miejscowości, prędkości między 50km/h a 90km/h spalił 5,9l/100km, ale to przy naprawdę bardzo leciwej jeździe. Co jest najważniejsze! Dach, jeśli auto nie jest źle naprawione powypadkowo ani nie ma uszkodzonych uszczelek nie ma prawa cieknąć! ukryj
dodano 07.06.2013 przez
Zobacz raporty spalania Audi A4 Dodaj raport spalania

Publikacje o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 17 publikacje o Audi A4

Newsy o Audi A4

Przeczytaj pozostałe 19 newsów o Audi A4

Generacje Audi A4

2008 - teraz
2004 - 2008
2000 - 2006
1995 - 2001

Nowe Audi A4

nowe Audi A4
Audi A4
ceny od 133 300 zł do 377 600

Audi A4 B8 RS4 Avant 4.2 FSI 450KM od 2012

w pakiecie RS4

w cenie katalogowej brutto

377 600 zł

Wyposażenie standardowe
Dywaniki welurowe z przodu i z tyłu
Aplikacje dekoracyjne Carbon
Listwy progowe w kolorze aluminium z emblematem "RS4"
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Schowek" (640 zł)
Pakiet systemów asystujących (8 300 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 54 oferty Audi A4

Dealerzy Audi

JJ IDCZAK

AUDI Idczak Łódź

łódzkie, Łódź, Niciarniana 51/53

Więcej

MARSZAŁEK

MARSZAŁEK AUDI Częstochowa

śląskie, Częstochowa, Makuszyńskiego 78/80

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Audi Modlnica

małopolskie, Modlnica, Prof. Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Audi Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO VIVA Audi Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Połczyńska 111

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Audi A4

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

13 761

Przejechany dystans

2 133 461 zł

Zatankowanego paliwa

483 695 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

2 529

Wydanych pieniędzy

1 132 344 zł

Średnie wydatki na auto

1 769 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

3 584

Wydanych pieniędzy

1 015 453 zł

Średnie wydatki na auto

1 587 zł

ZOBACZ 640 dzienników kosztów Audi A4 Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Audi A4

Liczba wpisów: 53
komentarzy(66)
komentarzy(55)
komentarzy(43)
komentarzy(51)
komentarzy(42)
komentarzy(53)
Zobacz inne typowe słabe punkty Audi A4 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Audi A4

Liczba wpisów: 148
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Audi A4 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Audi A4

Liczba wpisów: 122
Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. ... więcejPo podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie. ukryj
dodano 07.09.2011 przez
instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż ... więcejod chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze. ukryj
dodano 04.06.2013 przez
Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski ... więcejprzepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km. ukryj
dodano 03.06.2010 przez
auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich ... więcejnie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo... ukryj
dodano 20.02.2013 przez
Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na ... więcejPB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!! ukryj
dodano 07.12.2009 przez
Samochód dostałam z instalacją gazową od mojego chłopaka(męża obecnie) już z instalacją gazową zamontowaną w Rybniku w zakładzie Marcar. Mąż ... więcejużytkował samochód 4 lata i nie narzekał na działanie tej instalacji ja obecnie mam już A4 ponad rok czasu i byłam tylko raz na okresowym przeglądzie wraz z wymianą filtrów w tej instalacji w warsztacie marcar. Jestem bardzo zadowolona z obsługi tego serwisu (doceniłam porządek na tym warsztacie którego brakuje niestety u innych mechaników a kobiety to zauważają) oraz byłam wdzięczna serwisantowi za przekazanie wszystkich szczegółów dotyczących mojego samochodu. ukryj
dodano 30.07.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Skarbnica wiedzy o Audi A4

Sposoby wykonania czynności
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ PÓŁKI 1. Najpierw w kufrze pod półką odłączamy kabelek od STOPU. 2. Teraz należy zdemontować blendę głośnika, zaczynamy od części przedniej, następnie boki i…
dodano 14.01.2012 przez
DEMONTAŻ OPARCIA TYLNEGO SIEDZENIA Najpierw demontujemy zagłówki,wyciągamy je , następnie wyciągamy plastikowe prowadnice od nich z oparcia.Po wyciągnięciu zagłówków i tych plastikowych tulei (prowadnic) energicznie…
dodano 09.01.2012 przez
Witam spotkała mnie niemiła niespodzianka awarii pompki centralnego zamka i konieczność montażu elektronicznego zestawu. Ale tu chce opisać sposób rozebrania boczków od Audi jako, że…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą