Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Audi A4/RS4/S4

Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1994 roku. W ofercie niemieckiej marki A4 zastąpił legendarne Audi 80. Ze swojej roli wywiązał się doskonale i dziś uważany jest za jeden z symboli nowej ery niemieckiej marki, wielokrotnie nagradzany za nienaganny design. Jest również jednym z najchętniej kupowanych modeli Audi w historii - znalazł już ponad 2 miliony nabywców. Obecnie na rynku dostępna jest czwarta generacja A4. Model oferowany jest również w sportowych wersjach S4 i RS4 oraz w uterenowionej wersji Allroad.

Generacje Audi A4

  • Wybierz generację: Audi A4 B8 (2008 - teraz)
    Audi A4 B8
    Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - lewy bok Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - kokpit Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - bagażnik Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa

    Audi A4 B8

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, która debiutowała na rynku w 2008 roku. Stylistycznie nowy A4 stanowi rozwinięcie koncepcji swoich poprzedników, a jego projektantem jest Walter de Silva. Model zwiększył swoje rozmiary i upodobnił...

    więcej o Audi A4 B8

  • Wybierz generację: Audi A4 B7 (2004 - 2008)
    Audi A4 B7
    Audi A4 - silnik Audi A4 - silnik Audi A4 - silnik Audi A4 - kokpit Audi A4 - widok z góry Audi A4 - pełny panel przedni

    Audi A4 B7

    Trzeci, obecnie produkowany model w rodzinie A4. Premiera samochodu oznaczonego symbolem B7 przypadła na rok 2004. Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku A4 II, pod względem stylistycznym, najnowsza generacja modelu stanowi naturalną kontynuację linii...

    więcej o Audi A4 B7

  • Wybierz generację: Audi A4 B6 (2000 - 2006)
    Audi A4 B6
    Audi S4 Cabriolet - widok z przodu Audi S4 Cabriolet - widok z przodu Audi S4 Cabriolet - widok z przodu Audi S4 Cabriolet - pełny panel przedni Audi S4 Cabriolet - widok z góry Audi S4 Cabriolet - widok ogólny wnętrza z przodu

    Audi A4 B6

    Druga generacja A4 (oznaczona symbolem B6) debiutowała w 2000 roku. Stylistycznie auto niewiele różniło się od swojego poprzednika, choć było od niego nieco większe. Smuklejsze kształty nadwozia A4 II bardziej nawiązywały jednak do modelu A6 (do A6 upodobnił...

    więcej o Audi A4 B6

  • Wybierz generację: Audi A4 B5 (1995 - 2001)
    Audi A4 B5
    Audi S4 - silnik Audi S4 - widok z tyłu Audi S4 - widok z tyłu Audi S4 - kokpit Audi RS4 2000 - deska rozdzielcza Audi RS4 2000 - widok z góry

    Audi A4 B5

    Pierwsza generacja A4 pojawiła się na rynku w roku 1994 kontynuując tradycję słynnego Audi 80. Po swoim poprzedniku odziedziczyła głównie nazewnictwo (symbolami od B1 do B4 nazywano kolejne generacje modelu 80; pierwsze A4 opatrzono symbolem B5). Pod...

    więcej o Audi A4 B5

Audi A4 B8

Kto szuka auta o krzykliwym designie, ten w A4 nie znajdzie swojego przyjaciela. Kto jednak ceni klasykę i brak stylistycznych „udziwnień”, ten powinien polubić opisywane Audi już po pierwszym kontakcie. Przedstawiciel niemieckiej marki w klasie średniej doskonale łączy elegancję z nutką sportu, będąc tym samym designerskim wzorem wśród klasycznych limuzyn klasy premium. Nadwozie o wyjątkowo dostojnym wizerunku wyróżnia jedynie kilka detali, z charakterystycznymi światłami LED na czele. W gamie nadwoziowej A4, u boku sedana i kombi (nazwa handlowa Avant), znajdziemy też wariant Allroad nawiązujący stylizacją do terenówek.

Projektanci odpowiadający za karoserię upodobnili A4 do innych modeli Audi, podobnie postąpili też styliści wnętrza. Kabina pasażerska „A-czwórki” jest więc bardzo elegancko zaprojektowana. Designerski „smaczek” stanowią jedynie głęboko osadzone zegary, których wskazówki „startują” z pozycji pionowej.

Jak na prawdziwe Audi przystało, A4 oferuje w swoim wnętrzu znakomite materiały wykończeniowe, bardzo wysoką jakość montażu oraz świetne wyciszenie. Kabina pasażerska okazuje się też całkiem przestronna, zwłaszcza biorąc pod uwagę ilość miejsca na przednich fotelach. Powodów do narzekań nie dostarcza również bagażnik – zarówno w sedanie, jak i w kombi pojemność okazuje się w zupełności wystarczająca.

Kolejne pochwały należą się „A-czwórce” w kwestii właściwości jezdnych i komfortu. Wielowahaczowe zawieszenie obu osi perfekcyjnie pokonuje ostre łuki, gwarantując przy tym odpowiednie resorowanie nierówności. Dodając do tego znakomity układ kierowniczy, opcjonalne regulowane zawieszenie, świetny napęd na 4 koła (również dostępny w opcji), przekonujemy się, że hasło reklamowe Audi „Przewaga dzięki technice” ma swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Wspominając o technice, warto zaznaczyć, że A4 oferowane jest z szeregiem elektronicznych systemów zwiększających bezpieczeństwo i zmniejszających spalanie. Niestety, znakomita większość z nich należy do wyposażenia opcjonalnego, a dodatki są w Audi wyjątkowo kosztowne. Co więcej, już ceny podstawowych wersji nie nastrajają optymizmem, zwłaszcza, że wyposażenie seryjne powinno być bogatsze.

Audi A4 B6/B7

Karoseria Audi A4 II. generacji oferuje dokładnie to, do czego przyzwyczaiła nas niemiecka marka - ponadczasowy styl, elegancję i dużo prestiżu. Auto oferowane było w trzech wersjach nadwozia (sedan, kombi oraz cabrio), a face-lifting przeszło w 2004 roku (wtedy oznaczenie modelu zmieniono na B7). Niezależnie od wersji, w środku mamy do czynienia z czytelnym, prostym w obsłudze i starannie wykonanym kokpitem oraz przeciętnie obszerną kabiną pasażerską i bagażnikiem.

Gigantyczna wręcz liczba wersji silnikowych oferowanych w A4 pozwala każdemu wybrać coś dla siebie - mamy tu wolnossące "benzyniaki" 1.6 i 2.0 doskonałe na potrzeby miłośników LPG, potężne motory V6 i V8 zapewniające kapitalne osiągi, a także wysokoprężne silniki 1.9 TDI będące najlepszym kompromisem pomiędzy kosztami paliwa a dynamiką. Te ostatnie są dodatkowo bardzo trwałe, w przeciwieństwie do wersji 2.0 TDI oraz 2.5 V6 TDI. Plus za zawieszenie łączące komfort z świetną trakcją, minus za awaryjną skrzynię bezstopniową Multitronic.

Największym problemem Audi A4 z czysto użytkowego punktu widzenia jest... jego oferta rynkowa składająca się w sporej części z jeżdżących "złomów". Jeśli jednak znajdziemy zadbany egzemplarz z pewnego źródła w polecanej wersji, powinniśmy cieszyć się z bezproblemowej eksploatacji. Trzeba jednak pamiętać, że mamy do czynienia z autem klasy premium, więc niektóre naprawy mogą być naprawdę drogie. Najczęściej wymienia się elementy delikatnego zawieszenia przedniego i hamulców, rzadziej przekładni kierowniczej.

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak doskonałych proporcji, tak harmonijnej sylwetki nie ma chyba żaden inny samochód w tej klasie. Najlepszym dowodem na doskonałą formę tego auta jest fakt, że zmiany stylistyczne z generacji na generację są raczej kosmetyczne. A4 to fenomen z jeszcze jednego powodu – podoba się 99 na 100 kierowców.
Luzacjusz: Są ludzie, którzy na hasło A4 rzucają mięsem. Nie mają, broń Boże, na myśli tego ładnego skądinąd samochodu, tylko pewną drogę autostradopodobną z Katowic do Krakowa. Na miejscu Audi kazałbym zarządcy tak zwanej autostrady A4 bezwarunkowo zmienić nazwę. Źle się kojarzy.

Silniki Audi A4

Audi A4 B8 - jaki silnik wybrać?

W tym aucie po prostu nie ma złych silników. Są tylko te bardziej i mniej rozsądne. Najsłabszy diesel TDI, którego warto wziąć pod uwagę ma 2.0l i 140KM. Cichy, elastyczny i oszczędny – idealny do limuzyny trochę okrojonej z emocji. Jeśli chcecie jednak dostać wypieków na twarzy i nie zapłacić za nie dużo, to mocniejsze motory tylko poprawiają sytuację – 2.7 TDI 190KM oraz 3.0 TDI 240KM dostępny również z napędem na wszystkie koła. Faktycznie oszczędzą kieszeń, ale dopiero po wyjechaniu z salonu. W tym modelu rozsądniejszym wyborem są diesle, lecz jeśli uparliście się na benzynę, to najtańsza, godna polecenia ma 1.8l i 160KM. Co ciekawego się za nią kryje? Jest doładowana, elastyczna, a 8l benzyny na 100km i mniej niż 9 sekund do 100km/h podniesie na duchu zakompleksionych. Poza tym najlepiej przebierać wśród najmocniejszych motorów: 3.2l i 265KM można dostać z napędem Quattro. Całość wyciska z tego auta coś, co u człowieka nazywa się nadpobudliwością i wymaga leczenia. W przypadku A4 skutecznym lekarstwem jest benzyna.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Audi A4

Audi A4 B8 - urzeka, czy odpycha?
 
Nasz test Audi A4 B8 – urzeka, czy odpycha?

Po drogach poruszają się dwa typy kierowców. Pierwszy typ uwielbia, gdy przechodnie pokazują na niego palcami. Dlatego jeżeli ma pieniądze, to kupuje Pagani Zondę, a jeżeli ich nie ma, to zadowala się jaskrawo-zielonymi alufelgami do swojego leciwego auta. I kilkoma spoilerami. Drugi typ jest z kolei...

Audi Sportscar Experience - deszczowe szaleństwo w Poznaniu

Audi Sportscar Experience - pod tymi trzema słowami kryje się cała filozofia imprezy organizowanej przez niemieckiego producenta. Trzy modele, jeden dzień na jazdy oraz niezliczona liczba cylindrów, zaworów i koni mechanicznych, stłoczonych na jednym placu przed torem wyścigowym w Poznaniu. Audi RS4,...

Czy warto kupić: używane Audi A4 B6 (od 2000 do 2004)

Świetnie wykonana, pewna w prowadzeniu i trwała limuzyna z Ingolstadt ma właściwie tylko jedną wadę - nawet na rynku wtórnym kosztuje krocie. Poszukiwań wymarzonego egzemplarza nie ułatwia duża liczba powypadkowych "okazji". Czy warto kupić używane Audi A4 B6?

Czy warto kupić: używane Audi A4 B5 (od 1994 do 2001)

Wysoka jakość wykonania, wciąż atrakcyjna stylizacja, dobre silniki oraz świetny napęd na cztery koła. To wszystko używane Audi A4 B5 jest w stanie zaoferować za naprawdę rozsądne pieniądze. Czy limuzyna z Ingolstadt zasługuje na zainteresowanie?

Audi RS4 Avant - rodzinny sportowiec

Audi nie od dziś wie, że czasem w życiu miłośnika szybkiej jazdy może przyjść chwila, gdy musi porzucić dwuosobowy samochód sportowy na rzecz czegoś bardziej pakownego i rodzinnego. Nie trzeba jednak rezygnować z przyjemności posiadania dynamicznej maszyny. Można kupić potężne kombi, takie jak Audi RS4.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Audi A4

Audi A4 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Audi A4autoWcentrum - społeczność Audi A4

najwyższe oktanyAuta - Audi A4

Audi A4 75,23

Audi A4 EVO 76,17

Audi A4 3.0 TDI V6 Quattro 79,97

Audi A4 Black Devil :)) 81,19

Audi A4 Niunia 3 76,78

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Audi A4

civicsport 74,16

klapa 82,84

kml_84 63,10

kilex 67,36

piotrekaudi260180 72,16

grzegorz_s 65,44

wojtpol 65,29

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Audi A4

naprawy
naprawy auto kupiłem w czerwcu, Naprawy jakie zostały wykonane na gwarancji to -wymia...
Wymiana lamp przednich na poliftowe, czyli cięcie, gięcie i lutowanie ;)
Wymiana lamp przednich na poliftowe, czyli cięcie, gięcie i lutowanie ;) Witam pewien czas temu postanowiłem wymienić lampy przednie na takie ładne, cacy...
wymiana filtra powietrza
wymiana filtra powietrza W sobotę w wolnym czasie mogłam przystąpić do wymiany filtra powietrza. Teraz ża...
Trud skończony.
Trud skończony. Witam. Dziś po dość długim pobycie mojego auta w warsztacie mogłem go nareszc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Audi A4

od 118 900 zł do 372 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (120 - 450 KM): 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 3.0 TFSI, 4.2 FSI

 

Diesel (120 - 245 KM): 2.0 TDI, 2.0 TDI 112g, 3.0 TDI

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Audi A4
 

Najpopularniejsza wersja Audi A4

Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
radio / CD
komputer
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

131 400

Zobacz ofertę Audi A4 1.8 TFSI 170KM - 4 drzwiowy sedan
 

Audi A4 najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
2.0 Duratorq TDCi DPF (163 KM)
Hyundai i40
2.0 GDI (178 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi LOW (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »

Używane Audi A4

Audi A4
2.0 diesel 143 KM
25 000 km, 2012
27 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 120 KM
124 956 km, 2010
22 500 PLN
Audi A4
2.0 diesel 143 KM
146 000 km, 2010
58 000 PLN
Audi A4
2.0 diesel
158 000 km, 2009
51 900 PLN

Ocena auta Audi A4/RS4/S4

  • Średnia ocena
    na podstawie 1899 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Audi A4 Sedan 1.8 20V (125 KM)

Uzytkuje audika od 4 lat. Sprowadzilem z Niemiec. Przejechalem 60000km o dziwo przednia zawiecha mi jeszcze nie padla - choc spodziewalem sie wydatkow. Auto spisuje sie nadal dobrze choc stracilo troche na mocy i duuzo pali 10-11 litra benzyny. Popsulo mi sie przez ten okres: przelotka wydechu, silniczek do cieplego ogrzewania, klimatronic, czujnik oleju w Niemczech - wylecial caly olej naszczescie zorientowalem sie na czas zanim auto by na dobre stanelo. Na szczesice wymiana z nalaniem nowego oleju to koszt 80Euro. W srodku materialy sie troche powycieraly, tylna kanapa na dziurach piszczy (cos z mocowanie sie poluzowalo), maly schowek sie nie otwiera, uszczelki sa nadal ok. ale pow. 170km/h szum staje sienie do zniesienia jak by ci mialo wszystko zaraz odleciec. I tak jest z tym lepiej niz w dajewo. V max 223kmh wiec dziadzia daje rade. Zdaza mu sie nie zapalic za 1 razem i pomiar wlanego paliwa lekko nawala. Poza tym sama eksploatacja. W sumie to polecam to auto. W tym roczniku nie...

dodał: blesiak
Audi A4 Sedan 2.5 TDI quattro (150 KM)

auto nadaje sie do eksploatacji przez pierwsze trzy lata w opcji :kierowca plus jeden pasazer jako zimowy srodek lokomocji.po tym okresie lub 100 tys.km.najlepiej oddac to "cudo"niemieckiej jakosci na zlom unikajac w ten sposob utrate nerwow ,samopoczucia i pieniedzy.mialem juz moze w sumie 20...25 najrozniejszych marek samochodow i musze przyznac ze te Audi 2,5tdi jest jedno z najgorszych.przed tym jezdzilem Hondami:Accord i Legend "robiac" kazdym z nich niemal 400tys.km.bez jakich kolwiek awari."dzieki audi jednak pozmalem wielu mechanikow i specjalistow firmy Bosch ktorych to zdaniem moj model audi nadaje sie najbardziej w suchych cieplych klimatach!Np:w czterech duzych Bosch serwisach potwierdzono mi ze z trzech nowych tzw.miernikow przeplywu powietrza tylko JEDEN funkcjonuje prawidlowo!

dodał: Kojasukasa aol.com.
Audi A4 Sedan 1.9 TDI (90 KM)

Wszyscy doskonale wiedzą że A4 ma delikatne zawieszenie mimo tego decydują sie na zakup. Samochód zakupiłem w lipcu 2007 (sprowadzone) po czym wymieniłem rozrząd, usczelniłem silnik na wale i misce( uwaga dla kupujących-trzeba wyciągnąć motor aby go uszczelnić, ja nie wiedziałem o tym, dosyć duży koszt niby banalnej naprawy, kolega mechanik zrobił mi to taniej,dlatego radzę patrzeć pod auto przy kupnie) no i oczywiście wymieniłem cały komplet przedniego zawieszenia kupiony na allegro za 670zł (8 wahaczy al.). Jak bardzo jestem wkurzony po 8 miesiacach kiedy zawieszenie zaczęło znowu napieprzać tak samo jak w momencie kiedy ją kupowałem, tego nie da się opisać. Ogólnie auto bardzo chwale, jest doskonałe w prowadzeniu i komforcie, lecz drugi raz bym go nie kupił.

dodał: machur79@wp.pl
Audi A4 Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Daje naprawdę dużą przyjemność z jazdy. Tzw. sportowy komfort, w którym Audi się specjalizuje. Opony 17´´ w ogóle nie dają odczuć niskiego profilu. Pracuje to znacznie ciszej niż dyskusyjne rozwiązanie typu Run-Flat w BMW (16´´) - to i napęd Quattro przeważyły wybór na rzecz Audi. Przestrzegam przed kupowaniem systemu BOSE - katastrofa. Dla każdego, kto choć trochę wyczulony jest na jakość muzyki będzie to dramat. Zupełny brak wysokich i średnich tonów. Sportowe fotele godne polecenia. Trochę brakuje małych "uprzyjemniaczy", które ma nawet Skoda, typu schowek na okulary w podsufitce. Bagażnik (wersja AVANT) jest żałośnie mały, ale to podobno auto pół-sportowe - indywidualna sprawa... :-) Całokształt jest zdecydowanie OK

dodał: Audi A4 Avant Quattro
Audi A4 Sedan 2.6 (150 KM)

Piękny samochód ze sportowym temperamentem na każdą w zasadzie kieszeń. Zalety: Niezawodność, Ekonomiczność, Duże poczucie bezpieczeństwa, Sportowy charakter. Wady: Twarde zawieszenie, Wentylacja żyjąca własnym życiem, Dziwny bagażnik (porażka całkowita). Nigdy przedtem nie byłem zwolennikiem AUDI zawsze miałem Mercedesa modele 116, 123. Zawsze będe uważał że Mercedes jest bardziej komfortowy i jeszcze mniej awaryjny ale za to ma zbyt klastczny kształt i jest troche przymulony. Audi wygląda bardziej nowocześnie i ma zdecydowanie większy temperament, to jest moje pierwsze, ale mogę powiedzieć że to dobre solidne autko. Szczerze polecam szczególnie dla młodych ludzi, fantastyczny samochód za niewielkie pieniądze.

dodał: N. P.
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + silnik
  • Wady
  • - przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • - jakość/cena
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Audi A4

Audi RS4 Avant - galeria redakcyjna Audi A4 2007 Audi A4 B8 Allroad quattro Facelifting 2.0 TFSI 211KM - galeria redakcyjna Audi S4 Audi RS4 2000 Audi A4 B5 Sedan - galeria społeczności Audi A4 Allroad Audi A4 B6 Avant Audi S4 B8 Kombi Audi A4 B5 Avant - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Audi

Opinie o instalacji LPG

Audi A4

  • 1.
  • 3,00 Audi A4 B6 3.0 i V6 (220KM) 2004r.
    dodał: Astasz352, 07.09.2011

    Niestety instalacja od momentu założenia nie działała jak należy: błędy podczas pracy, check engine (uboga mieszanka przy wysokich obciążeniach) itp. Po podjechaniu do serwisu partnerskiego (lista dostępna tutaj: http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie ) wyszło kilka błędów: brak podłączenia podciśnienia (kolektor ssący - reduktor, w wyniku czegu instalacja wyrzucała błędy spadku ciśnienia, a ECU świecił Checkiem w wyniku błędu mieszanki), jedynie wężyk z zaworka nadmiarowego wyprowadzony był przed przepustnicę. Kolejnymi niedociągnięciami były: niewłaściwa mapa wtrysku gazu - to co zastaliśmy po podłączeniu do komputera nie można było nazwać nawet mapą (wyglądała jak sinusoida, mnożnik poniżej 1, do tego ręcznie ustawione korekcje wtryskiwaczy gazowych na 2% - nie wiadomo po co), a także źle zdefiniowany czujnik temperatury w wyniku czego gaz załączał się w okoicy 50-60 stopni zamiast ustawionych 30. Na koniec mogę dodać za długie wężyki między dyszą wkręconą do kolektora ssącego, a wtryskiwaczem. Przykro mi to pisać ale mimo moich uwag dot. montażu instalacji w tym warsztacie nie poprawili swoich błędów, nie przyjmowali do wiadomości moich sugestii (nie będę przecież uczył jak się gaz konfiguruje) dot. spadków ciśnienia i ubogiej mieszanki. Zrezygnowałem z gwarancji, zwróciłem się do warsztatu partnerskiego i auto w końcu jeździ normalnie.

  • 2.
  • 2,75 Audi A4 B6 2.0 i 20V (130KM) 2002r.
    dodał: Jarek, 04.06.2013

    instalacja założona poprawnie nie ma się do czego przyczepić, w warsztacie wszyscy mili i pomocni nawet jak im pękł wąż od chłodnicy też nic nie mówiłem, zdarza się, problemy zaczęły się ok tygodnia później, bo na zimnym silniku zaczynał szarpać dopiero jak dochodziła temp do 0k 60 stopni wszystko ustawało piszę o wrażeniach jazdy na gazie, po ok 1000 km pojechałem na pierwszy przegląd i tutaj mnie chcieli olać poustawiali coś i samochód zaczął jeździć jeszcze gorzej niż przed ustawieniem, szarpał już nawet przy 90 stopniach, na moje prośby pozostali głusi, więc im powiedziałem że te opinie chyba sami sobie wystawiają i to ich ruszyło, szef w końcu wysłał jednego z chłopaków ze mną żeby sam sprawdził co się dzieje, chłopak po krótkiej jeździe stwierdził że tak nie może być ze mam jakieś dotryski pozmieniał coś i wszystko wróciło do normy, ale nadal nie jest to jazda zadowalająca, a(nadmienię ze jeździłem innym autem na gazie na gorszej instalacji przez ok 10lat i nie miałem takich problemów.) także nie wiem czy te opinie są faktycznie miarodajne czy właściciele warsztatów sami sobie ich nie piszą, a specjalnie szukałem warsztatu z najwiekszą i najlepszą liczbą ocen i niestety nie wyszło dobrze.

  • 3.
  • 4,75 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: Marcin, 03.06.2010

    Po założeniu wprost wspaniale. Żadnych szarpnięć podczas przełączania, dynamika ta sama. Uszkodzeniu uległ czujnik ciśnienia. Po 40 tyś dwa wtryski przepuszczały i podawały za dużą dawkę gazu, samochód się dławił. Koszt dowiem się wkrótce. Poważniejszych problemów brak. Należy dobrać odpowiednie ustawienia, skalibrować itd. Temperatura powinna też być dobrana myślę w granicach 30 stopni. Jak ma się zdecydowanie niżej to może być problem będzie odczuwalna zmiana z benzyny na gaz, może nawet zgasnąć. Postoi trochę w słońcu i praktycznie po paru sekundach będzie się mógł przełączyć. Trzeba też wziąć pod uwagę że potrzebuje trochę czasu aż chwyci odpowiednią tem., niezależną od tem. silnika. i benzyny też trochę spali przy tym. Polecane osobą którzy pokonują odcinki jednorazowo powyżej 10km.

  • 4.
  • 5,00 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1995r.
    dodał: klient, 20.02.2013

    auto po wizycie jak nie jezdzilo na gazie tak nie jezdzi. podobno wymienil jakies sterowniki do wtryskow ale tam ich nie ma bo jak pozniej doczytalem komputer steruje wtryski. rachunek 800 zl i nie oddal wymienionych czesci. Przez 2 tyg nie chcial mi oddac auta bo nie zauwazyl ze wygazowal 5litrow paliwa i sciemniel ze wyjechal. Kazal przyjechac za 2 tyg znowu na wymiane sondy jaknie zacznie jezdzic na gazie i powiedzial ze sama sonda kosztuje 500 zl. Pojechalem prosto do Domagalskiego. Auto zrobione nastepnego dnia a do zaplaty 50 zl. Kazdy pewnie powie ze jestem jakis podstawiony czy cos ale mowie wam ze kotlarek to ostatnie dziadzie. Nigdy tam juz nie pojade i wam radze to samo...

  • 5.
  • 2,00 Audi A4 B5 1.8 20V Turbo (150KM) 1997r.
    dodał: Władek, 07.12.2009

    Instalacja ,,OSCAR-N " zamontowana w Tarnowie na ul. Krakowskiej do AUDI A4 1.8T,dodam, że samochód sprawny w 100 % na PB jeździ świetnie brak błędów w ECU co potwierdzono w serwisie BOSCH. Z w/w instalacją jest to wielka porażka, szarpanie brak jakiej kol wiek płynności jazdy, po kilku wizytach w tym warsztacie nic nie poprawiono nawet wskaźnika poziomu gazu nie potrafili naprawić tylko mnie zbywali . Dopiero po odwiedzeniu innych renomowanych warsztatów LPG po wymianie REDUKTORA, LISTWY, RURKI LPG i wielu innych poprawkach montażowych i dopłacie około 1200 zł samochód jakoś zaczął jeździć. NIE POLECAM TEGO WARSZTATU chyba, że instalacje do poloneza!!!

  • 6.
  • 4,25 Audi A4 B5 1.6 i (101KM) 1997r.
    dodał: MARKO, 29.04.2013

    SAMOCHÓD NA GAZIE JEST SŁABSZY DA SIE TO ZAŁUWAŻYĆ CUŻ KOSZT JAZDY DUŻO TAŃSZY ALE I SĄ MINUSY W POSTAĆI MOCY SILNIKA INSTALACJA DZIAŁ POPRAWNIE JEŚLI SIE O NIĄ ZADBA WYMIANA FILTRÓW I SPRAWDZONY CPN NIE TANKOWAĆ U CYGANÓW CO MAJĄ GAZ NIE WIADOMO Z KĄD Z DOMIESZKĄ PIERON WIE CZEGO OD CZASU DO CZASU STRZELIĆ BĘZYNE NA PRZETARCIE SILNIKĄ NIBY NI MA RÓŻNICY ALE ZALECANE JEST TO PAMIĘTĄĆ BY GAZOWAĆ SAMOCHODY KTÓRYM GAZ LEŻY BO NIE WSZYSTKIE SIE NADAJĄ I NAJWAŻNIESZE NIE PIRACIĆ BO NAGRZEWA SIE GŁOWICA PRĘDZEJ

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Audi A4

Audi A4

602 komentarze

426 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Jacek~Jacek

Ludzie, skąd wy bierzecie takie wyniki??? Według producenta to auto z silnikiem 2,4 pali 14,9 l/100 km w mieście!!! Nowe!!! Albo wasze silniki z wiekiem stają się coraz młodsze i oszczędniejsze, albo poprostu gadacie bzdury, albo jeżdzicie jak stare baby...
Mój silnik jest w bardzo dobrym stanie- pracuje jak nowy, nie bierze oleju pomimo 200 000 przebiegu i przy jeździe miejskiej (trójmiasto) spala około 15l/100km. Dodam że jeżdżę normalnie, nie przekraczając na ogół 3000 obr/min- skrzynia 5 biegowa tiptronic.

~Krzysztof~Krzysztof

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie są prawdopodobne wady Audi S4 B8 2010 3,0 TFSI z skrzynią automatyczną ponieważ jestem zainteresowany jego zakupem ale nie wiem co miałby dokładnie sprawdzić podczas oglądanie ów auta z góry dziękuje za pomoc.

PS:Sprzedawca posiada również wersje z skrzynią manualną ten sam rok i silnik więc raczej przejadę się obydwoma więc pomóżcie mi wybrać który byłby lepszy pod względem głównie nie wadliwości.

~Wojtek~Wojtek

Wita.-posiadam audi 2007rok 2.0tdi wszystko idealne bardzo małe spalanie i wygoda jazdy.
Jedyny feler co słyszałem to pompa oleju ,ale profilaktycznie naprawiłem wałki do pompy oleju,
W imielinie i śmigam już drugi rok .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Audi

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
21 196
Przejechany dystans
19 196 797 km
Zatankowanego paliwa
741 113 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
4 021
Wydanych pieniędzy
1 706 457 zł
Średnie wydatki na auto
1 535 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
5 342
Wydanych pieniędzy
4 644 041 zł
Średnie wydatki na auto
4 176 zł
Zobacz dzienniki kosztów Audi (1 112)

Testy zderzeniowe Audi A4

Najnowsze testy zderzeniowe Audi A4 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Audi A4, 1.8 TFSI ´Attraction´, LHD
2009

Audi A4
Audi A4

Audi A4
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Audi

Zużycie paliwa Audi A4/RS4/S4

Na podstawie 2449 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: pol22rr, dodano: 14.03.2014 13:08

Po kilku latach użytkowania auta założyłem LPG, stag 300+, AC R01+(czerwony do 250KM), wtryski Magic Jet. Przebieg jaki zrobiłem na gazie to 10tys. km. Miałem duże obawy co do montażu instalacji w tym silniku. Poczytałem, znalazłem dobrego gazownika, polecił większy reduktor (największy problem jest jak wrzuci się za mały reduktor) dzień pracy i 2550zł później jeździłem już na gazie. Po za ilością złotówek które trzeba zostawić na stacji paliw różnicy w jeździe autem nie ma żadnej. Mówiąc szczerze to zacząłem jeździć szybciej i bardziej dynamicznie. Nie boli mnie tak 1L gazu spalony więcej :). Max spalanie na Angielskim (słaby gaz) to 12,5L miasto. Najlepsze to 6,7L na trasie na dystansie 300km ze średnią prędkością 90km/h. Trasa Pl-UK i powrót (3,5tys km) to 9,3L przy pełnym obciążeniu tzn. 4 dorosłe osoby, fotelik, pełen bagażnik (wyjazd na święta) przy prędkościach 140-160km to rewelacja!!!. Po mieście autko spala do 9L gazu i 1L benzyny na każde 100km (do czasu przełączenia na gaz w mrozy nawet 4km dogrzewa się na benzynie, w ciepłe dni 9-10 stopni instalacja przełącza się na gaz po 1,5-2km). Auto bardzo dynamiczne a zarazem oszczędne. Pozdrawiam, polecam

pełny raport Audi Sedan 1.8 Turbo

autor: AN, dodano: 04.10.2010 11:59

Jak na bardzo dobre osiągi, samochód nie pali strasznie dużo. W zakorkowanym mieście (Warszawa), spalanie wynosi średnio 12 litrów. Nie jestem jednak szaleńcem, więc choć czasem lubię szybko przyspieszyć, nie gnam na złamanie karku (wtedy spalanie bez wątpienia sięgnęłoby 15 litrów). Aby jakoś to zrelatywizować, Ford Focus 1.6 palił mi 10 litrów w mieście w takich samych warunkach (przy mocy niższej o 63 KM i odpowiednio gorszej dynamice). W trasie wszystko zależy oczywiście od prędkości. Jadąc spokojnie normalną drogą krajową (z prędkością do 110 km/h), czasem coś wyprzedzając, osiągam spalanie ok. 8-9 litrów. Przy jeździe emeryckiej można zejść do 7 litrów z hakiem. Autostrada to inna bajka. Przy 130 km/h jest ok. 8,5-9 litrów. Niemiecka autostrada i prędkości powyżej 160 km/h to już 10-11 litrów. UWAGA: mam wersje quattro. Z napędem tylko na przednią oś podobno pali o 1 litr mniej.

pełny raport Audi Avant 1.8 T

autor: gacek, dodano: 01.05.2012 20:50

Jak ktos pisze ze mu pali 5litrow to niech sobie konia kupi i jezdzi :/ bo to nie jest jazda , oczywiscie dla smiechu kiedys jechalem jak taczka to mialem spalanie 5,5 ale zeby tak jezdzic na codzien :/ zeby oszczedzic jeden litr ? nie ograniczam sie i jestem mega zadowolony ze spalania tego auta , 60%/40% miasto / trasa i srednie spalanie 7,2 litra komputer pokazuje , niewiem czy mnie cwaniaczek oszukuje ale chyba mowi prawde bo jak zatankuje do pelna to zapominam o wskazniku paliwa na dlugi czas , autkiem nie bedziemy sie scigacz ,no chyba ze z wiejskim chip tunningiem forda z 92r :D mozna nim smigac 120 na polskiej drodze i czuc sie bezpiecznie , komfortowo , wymienilem rozrzad , sprzęgło od kiedy mam swoja furke i jakos smiga , jednym slowem wydaje mi sie ze AWX i AVF to najlepszy silnik jesli chodzi o wydajnosc i koszty zwiazane z uzytkowaniem , polecam wszystkim ten silnik

pełny raport Audi Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Audi A4/RS4/S4

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Audi A4/RS4/S4

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   200   400   600   800   1k

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Audi A4
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Audi A4, oglądali także