Szukaj

Lista ocen Ford Focus I (877) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 1219 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~blindmashine
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDDI 90KM 66kW
Silnik oczywiście w kabinie słychać ;) nie jest to jakoś strasznie głośne ale na pewno nie zapomnimy, że jedziemy dieslem. Mnie osobiście to nie przeszkadza, jest to wręcz przyjemny równy niski klekot, który gdzieś tam do nas dociera. Nagłośnienie w wersji Ghia załatwia sprawę całkowicie. Porozmawiać da się bez problemu. Dzwięki zza karoserji docierają za to mocno wygłuszone, czy to roboty przy drodze czy inne hałasy, są skutecznie...
3,0
~setariff
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 115KM 85kW
Cytując znany wywiad: "No tak średnio bym powiedział, tak średnio.." W zasadzie nie ma tragedii dopóki jeździ się w mieście, albo po trasach nie przekraczając 100km/h. Wtedy jest spokojnie, no, może poza momentami przejazdu przez duże dziury, czy dajmy na to tory. ALE jak zechcemy machnąć się gdzieś autostradą, uuuu, to już gorzej. Po przekroczeniu około 120km/h ciężko rozmawiać czy słuchać muzyki. Oczywiście, można do siebie krzyczeć a radio...
3,0
~Mirek
Ford Focus I
Hatchback 1.6 16V 100KM 74kW
Jak ktoś jeździ emerycko po mieście to nie ma na co narzekać. Do 100 km/h jest normalnie, bez zarzutów. Powyżej zaczyna się i im szybciej jadę to jest coraz gorzej. Na dalszych urlopowych trasach (po 1000 km) to męczące i irytujące, zwłaszcza że większość robi się po autostradach. Być może wyjątkowo działa mi na uszy dźwięk tego benzyniaka i nie potrafię się do tego przyzwyczaić. W pracy dużo kilometrów przemierzam ciągnikiem siodłowym MAN TGA...
3,0
~Bartek
Ford Focus I
Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Tutaj według mnie ujawnia się największa wada. Nie ma tragedii, ale wyciszenia brakuje. Najbardziej w zakresie wyciszenia silnika, potem drzwi, uszczelek. Najmniej w zakresie zawieszenia. Przy dieslu szczególnie się to ujawnia. Przy rozgrzanym silniku, dobrej nawierzchni i prędkości ok. 90 - 100 km/h jest przyjemnie i dość cicho, ale też przy lepszej nawierzchni i otwartej drodze rzadko kiedy jedziemy 90 - 100 km/h. Dość głośno się robi...
3,0
~Lary
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Mimo w pełni sprawnego zawieszenia, naprawianego za pomocą oryginalnych części zamiennych Motorcrafta słychać we wnętrzu odgłosy pracującego zawieszenia. Dużą zasługę mają tu opony o profilu 45\', ale mnie bardziej zależy na własnościach jezdnych niż na ciszy w aucie. Silnik, to w ogóle osobna historia. Gdy go kupiłem dochodziły mnie nieprzyjemne piski uszczelki prawych drzwi, ale problem do ogarnięcia przy pomocy smaru silikonowego. To samo...
4,0
~b330xi@gmail.com
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
Mogło być lepiej, ale to może \"odchył\" po lepszych markach ktore wyciszają auta BDB, podoba mi się że siedząc za kierownicą nie widze przy drzwiach elementów blachy i lakieru.. (można je znaleźć ale trzeba obrocic się do tyłu ;) tam juz sie zazwyczaj nie patrzy wiec wrazenie BDB). Spoko boczki, dotykasz w miejscu gdzie zazwyczaj są twarde w innych autach a tu miękkie ;) do paru szczegółów bym się przyczepił ale jest nieźle. Tylko diesla...
4,0
~pl
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
silnik jest cichy, przy spokojnym przyspieszaniu praktycznie go nie słychać; świetny pomysł z nadkolami z miękkiej wykładziny - błoto i piasek nie obijają się o nic twardego, przez co jest ciszej; zawieszenie nie stuka na dziurach, ale wydaje mi się, że wyjątkowo głośny odgłos towarzyszy przejeżdżaniu przez poprzeczne łączenia asfaltu na szosach; znacznie głośniej robi się po zmianie opon na zimowe (good year UG6), letnie są cichutkie...
3,0
~flakus
Ford Focus I
Kombi 1.6 16V 101KM 74kW
Silnik jest dość głośny na wyższych obrotach.Słyszalność szumu powietrza oceniłbym jako przeciętną.W przyszłości chętnie zastosuję trochę maty wygłuszającej.Jednak wystarczy odkręcić trochę fabryczne radio.Są bardzo dobre głośniki i dźwięk jak na standardową instalację jest naprawdę super.Jeśli jeszcze wytłumię drzwi, to będzie jeszcze lepiej.Do szczęścia brak jeszcze tweeterów na słupkach.
5,0
~CART
Ford Focus I
Sedan 1.6 16V 100KM 74kW
Super - jak chcę słyszeć miły dźwięk "kręconego" na obrotach silnika to słyszę - jak chcę spokój to mam spokój. Generalnie przy 120-150 km/h na 5 biegu nie słychać silnika tylko szumy powietrza. Czasem w Focusach przy złej geometrii tyłu lubią wyć opony - ale to problem złego serwisu a nie samochodu (tylnia geometria w Focusie jest regulowana tylko że rzadko który serwis zadaj sobie trudu)
Dziennik kosztów dla Ford Focus I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,3
l/100km
9,2
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Czaja
Ford Focus I
Hatchback 1.8 TDDi 90KM 66kW
No i tutaj kolejne zaskoczenie. Auto jest bardzo dobrze wyciszone. Praktycznie w każdym zakresie prędkości, można normalnie rozmawiać nie podnosząc głosu. Żadna trasa nie męczy. Wiadomo, nie jest to limuzyna, silnik jest słyszalny, ale to diesel, więc normalne jest, że daje o sobie znać. Mi ten dźwięk odpowiada, a od 80km/h tylko szum powietrza jest słyszalny, silnika nie słychać.
Ford Focus I