Szukaj

Lista ocen Mercedes W124 (397) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 420 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~hahahaczyk
Mercedes W124
Sedan 2.6 160KM 118kW
Bunkry, z tego, co wiem, wychodziły w dwóch wersjach zawieszenia standardowe komfortowe zestrojenie i tzw. Sportline. łatwo jest ją odróżnić, ponieważ w porównaniu do standardowego zawieszenia wyraźnie zmniejszono prześwit. Inne są też niektóre części, takie jak tuleje wahaczy, niektóre śruby z tyłu, amortyzatory itp. Komfort jazdy jest na wysokim poziomie, to oczywiste. W mojej wersji auto również świetnie trzyma się drogi, nie...
5,0
~azja1450
Mercedes W124
Sedan 2.0 D 75KM 55kW
Nie za wiele znam się na mechanice a właściwie wcale więc nie mogę zbyt wiele powiedzieć o zaletach lub wadach od strony technicznej. Jednak subiektywne odczucia jak najbardziej pozytywne - auto płynnie pokonuje wszelkie nierówności, bez wstrząsów, podskakiwania i podejrzanych stuków z okolic podwozia. A wiem co piszę bo dużo jeżdżę moim Mieciem po Polsce, często po lokalnych i zapomnianych przez Boga i ludzi drogach, które z Europą nie mają...
5,0
~Karol
Mercedes W124
Sedan 2.6 160KM 118kW
Tak jak we wszystkich starszych modelach mercedesa (a miałem już 115, 116 i dwie 124-ki) jest po prostu idealny, zwłaszcza na nasze drogi, Jeśli nie jest wytłuczony po kilkuset tysiącach kilometrów, to nie powinien dawać o sobie znać, co najwyżej po prostu płynąć po asfalcie i delikatnie pokonywać bruk czy kostkę. W mojej 124-ce 2,6 wymieniłem po sprowadzeniu jedynie kule tylnego zawieszenia, bardziej z powodu upływu lat niż faktycznej...
4,0
~dominik1991
Mercedes W124
Sedan 2.5 D 90KM 66kW
Dobrze, ale tylko dlatego, że kupiłem auto z zawieszeniem do zrobienia. Na razie wymieniłem klocki tył, zamówiłem amortyzatory przód. Po tych i może jeszcze kilku wymianach będzie 5 gwiazdek. Wielowahacz to jest koszt, jeśli chcemy mieć wszystko tip top. Przy czym, proszę uwierzyć, można ten samochód zrobić tanio powiedzmy na 30 000km. Zależy co kto woli, ale rozumiem, że czasem sytuacja zmusza do kupna tanich części. Większość rzeczy można...
4,0
~karol
Mercedes W124
Sedan 2.0 118KM 87kW
jak na nasze drogi to i tak się bardzo dobrze sprawuje, po kilkunastu latach jazdy po nasztch drogach, trzeba zrobić wymiane głównie zurzuwających się części zawieszenia, tylny napęd pozwala na kręcenie bączków tylko trzeba mieć chociaż 3,0 l benzyna 188KM :) , oryginalne amortyzatory długo wytrzymują, (tylko muszą być naprawde oryginalne jak fabryka dała) do 200 tys. wszytskie modele mają oczywiście wspomaganie kier., 98% ma ABS, ogólnie...
4,0
~polishbastard
Mercedes W124
Kombi 2.5 D 94KM 69kW
Przy większych prędkościach auto może mieć tendencje do pływania... kierownica może nieprecyzyjnie określać tor jazdy, wtedy jest słabo. Auto ma jechać pewnie i reagować na każdy ruch kierownicy. Możemy mieć też odczucie, że auto zaraz wpadnie w poślizg wtedy też jest niedobrze. To test możliwy tylko przy prędkościach 80+ kmh. Zawieszenie ma się nie tłuc. Jak jest kombi, to jest i nivo chyba, że ktoś je wywalił... w kombi po prawej stronie pod...
5,0
~Słowik
Mercedes W124
Sedan 2.0 118KM 87kW
Komfort jest bardzo dobry, lepszy niż w większości samochodów klasy kompakt czy średniej. Płynie się nad drogą, dziurami. Jeśli zawieszenie jest w porządku nie ma prawa nic pukać, stukać. Samochód powinien świetnie jechać po nierównościach jak i w zakrętach. Poza tym niezaprzeczalnym plusem jest po prostu niezawodność tego zawieszenia, choć z tyłu jest bodajże 5 wahaczy na koło to nie ma problemu z niczym. Z przodu zawieszenie jest bardzo...
4,0
~Pioto
Mercedes W124
Coupe 2.2 150KM 110kW
Komfortowy i pewny. To są plusy. Minusy to skomlikowane przez co drogie zawieszenie. Po 15 latach rzadko które zawieszenie nie wymaga wkładu. W porównaniu z prostymi belkami to koszty duuużo wyższe. W poprzednim samochodzie (Toledo II 2000 r.) koszty zdecydowanie niższe. W dzisiejszych czasach nawet kompakty mają zawieszenie skomlikowane przez co drogie w serwisowaniu. Nie mniej jeżeli dopiero po 200 tys. KM i 15 latach pewne elementy wymagają...
4,0
~Piotr
Mercedes W124
Sedan 3.0 D 109KM 80kW
Układ jezdny bardzo uzależniony jest od części zamiennych, jakie wykorzystywane były podczas napraw. Jeżeli używane były jedynie oryginały w towarzystwie z najlepszymi zamiennikami - auto płynie! Każda oszczędność skutkuje utratą komfortu, czyli elementu, który tak charakterystyczny jest dla W124. UWAGA - co 2 lata należy wymieniać sworzeń wahacza dolnego (najlepiej LEMFORDER) jeśli chcecie uniknąć urwanego koła - skręcasz w lewo, gwiazda...
4,0
~Zajączek
Mercedes W124
Cabrio 3.2 220KM 162kW
Idealnie pasuje do konfiguracji tego silnika z tą skrzynią biegów. Nieco sztywne, sprężyse, ale nie twarde. Nie można powiedzieć, zeby wygładzało nierówności, bo byłoby to sporym nadużyciem, ale w porównaniu z Mini Cooperem S jest... aksamitny :) Genialne do spacerów. Swietnie spisuje się też przy wyższych predkościach po prostej. wówczas sunie stabilnie, niewzruszenie. Absolutnie nie nadaje się do dynamicznej jazdy po górskich serpentynach.
Mercedes W124