Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Renault Megane II

Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Renault Megane Coupe - lewy tylny reflektor - wyłączony
Renault Megane Coupe - widok z tyłu
Renault Megane Coupe - prawy bok
Renault Megane Coupe - widok z przodu
Renault Megane Coupe - widok ogólny wnętrza z przodu
Renault Megane R26.R - widok ogólny wnętrza
Renault Megane R26.R - fotel kierowcy, widok z przodu

Generacje Renault Megane

  • Megane II   2002 - teraz
    Renault Megane II
    • Wybierz generację

    • Megane III (2008 - teraz)
    • Megane II (2002 - teraz)
    • Megane I (1995 - 2002)

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Wersje nadwozia Renault Megane II

Silniki Renault Megane II

Lista silników:
1.4TCe 16V (130KM), 1.4 i 16V (98KM), 1.4 16V (100KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 16V (110KM), 1.6 i 16V (115KM), 1.6 16V (100KM), 2.0 i 16V (135KM), 2.0 i 16V Sport (225KM), 2.0 (225KM), 2.0 16V (136KM), 2.0 T (163KM), 2.0 i 16V T (165KM), 2.0 16V CVT (140KM), 1.5 dCi (100KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5 dCi (85KM), 1.5 dCi (105KM), 1.5 dCi (80KM), 1.9 dCi (130KM), 1.9 dCi (120KM), 1.9 dCi (130KM), 2.0 dCi (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Renault Megane

Renault Megane 1.2 TCe przyzwoita propozycja
 
Nasz test Renault Megane 1.2 TCe 130 KM

Moda na małe silniki benzynowe z turbo na dobre zagościła w świecie motoryzacji. Coraz większe i cięższe auta napędzają dziś jednostki o pojemnościach, które jeszcze kilka lat temu zarezerwowane były wyłącznie dla aut miejskich. Efekt? Kompaktowego Forda Focusa może napędzać zaledwie litrowa, trzycylindowa...

Czy warto kupić: używane Renault Megane III (od 2008)

Francuski kompakt stanowi propozycję dla zainteresowanych zakupem świeżego i dobrze wyposażonego auta za rozsądne pieniądze. Relatywnie szybka utrata wartości nie wynika z mizernej trwałości modelu, tylko uprzedzeń rynku. Czy warto kupić używane Renault Megane III?

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Czy warto kupić: używane Renault Megane II (od 2002 do 2009)

Kompaktowe auto z Francji nie cieszy się najlepszą opinią. Wiele osób powątpiewa w jego trwałość, co ogranicza ruch na rynku wtórnym i przyczynia się do szybkiego spadku wartości. Kto świadomie podejmie decyzję o zakupie, zwykle nie żałuje. Czy warto kupić używane Renault Megane II?

Renault Megane 1.2 TCe - po prostu dobre
 
Nasz test Renault Mégane Bose Edition2 Energy TCe 115

Samochody cenimy za funkcjonalność, przestronność, poziom wyposażenia, materiały wykończeniowe, właściwości jezdne oraz oszczędne, a zarazem dynamiczne silniki. Większość z pożądanych cech posiada Renault Mégane z nowym silnikiem 1.2 TCe.

Przeczytaj pozostałe 4 artykuły o Renault Megane

Renault Megane na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Renault MeganeautoWcentrum - społeczność Renault Megane

najwyższe oktanyAuta - Renault Megane

Renault Megane LADY MAGGIE 70,51

Renault Megane 159KM/376NM 76,16

Renault Megane 71,38

Renault Megane 68,44

Renault Megane 67,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Renault Megane

Szkrobi 65,37

versuskolobrzeg 65,09

tofana 61,78

Michal29Kotera 84,71

BATMANN 54,07

KrzysztofFly 90,50

17damian17 62,20

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Renault Megane

Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków
Napełnienie klimy, i przygotowanie do kolejnych wydatków Kupując Megankę zaakceptowałem, że kilka rzeczy jest w niej niesprawnych: niedzi...
Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy
Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy Stan Wojenny w piątek 13-go czyli awaria Francy W obecny weekend miałem się zeb...
Szukanie auta ciąg dalszy
Szukanie auta ciąg dalszy Jak wiadomo to nie łatwa sztuka , moje pierwsze auto choć prezentowało się ładni...
Franca zimą 2014. Trasa Warszawa <-> Piaseczno.
Franca zimą 2014. Trasa Warszawa <-> Piaseczno. Po takich oto drogach jak poniżej widzicie na fotkach przychodzi mi jeździć Fran...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Renault Megane

od 54 250 zł do 106 550

Dostępne silniki

Benzyna (110 - 265 KM): 1.6 16V, 2.0 T Renault Sport, Energy TCe, TCe

 

Diesel (95 - 130 KM): Energy dCi, dCi

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Renault Megane
 

Najpopularniejsza wersja Renault Megane

Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
klimatyzacja

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Bezpieczeństwa - 1 000
Pakiet Navigation 1 - 1 990

Cena katalogowa

54 250

Zobacz ofertę Renault Megane 1.6 16V 110KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Renault Megane najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.8 e-HDi (150 KM)
Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Seat Leon
1.2 TSI (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 74 900 zł
Zyskujesz: 11 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Renault Megane

Renault Megane
1.4 benzyna 95 KM
146 000 km, 2000
5 999 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 85 KM
160 000 km, 2003
10 800 PLN
Renault Megane
2.0 benzyna 150 KM
212 033 km, 1997
6 450 PLN
Renault Megane
1.5 diesel 105 KM
37 000 km, 2010
31 500 PLN

Ocena auta Renault Megane II

  • Średnia ocena
    na podstawie 1083 opinii
  • 4,03
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Auto SUPER, ale firma RENO i jej ASO to qpa do kwadratu !!!! po 20.oookm zauważyłęm że na krawędziach moje opony są niemal zdarte, pojechalem do ASO sprawdzono mi zbierznosci i geometrię, niby wszystko ok i podobno wina mojego stylu jazdy, ale po 30.oookm opony na krawędziach były neimalże łyse !!!!! a auto na nich na deszczu żle zaczeło sięprowadzić, znów wizyta w ASO i znów zapeniwnie że z autem wszystko ok, ze to moja wina lub kolejin, i z łysymi oponami wygoniono mnie na ulice !!!!!!! pojechałęm więc do CentrumAutoDiagnostyk i co ?!?!? Geometria kół TOTALNIE SPIER,,,NA!!! po kontakcie z kilkoma uzytownikami Mehane II (szczegolnie wadę widać na felgach 17 calowych) okazało się że każde auto tak się zachowuje i wszędzie ASO wykręca się sianem!!! aż cztery auta pojechały ze mną do CAD i każde miało złą geometrię!!! z tymi papierami we czwórkępojechaliśmy do RenoPolska i tam Pani dyrektor od reklamacji, przyjeła każdego z nas i mają przed nosem niezbite dowody złej geometri przyznała że...

dodał: MS
Renault Megane Kombi 1.6 i 16V (115 KM)

Polecam to auto wszystkim jest eleganckie, przestronne a przede wszystkim bezpieczne samochód ma tak dobre hamulce ,że w krytycznych sytuacjach staje w 3 sekundy. A jeszcze jest lepsza ochrona pasażerów wczoraj miałem wypadek i wiem ,że mogę mu zaufać samochód który walnął mnie w tył miał cały przód rozwalony wszystko się wylało a mnie tylko zepsuł się zderzak i tylna klapa się wgieła. A komputer w tym aucie jest świetny obliczył ,że poduszki nie mają wybuchnąć i miał racje wystarczyły napinacze pasów i aktywne zagłówki które mają szeroki zakres regulacji. Komputer ma 15 pozycji w których możemy odczytać różne informację od przejechanej drogi po czas kiedy trzeba zjechać do serwisu. Układ hands-free jest bardzo przydatny zwłaszcza kiedy ma się zajęte ręce. Kokpit jest oświetlonym ładnym białym światłem i jest uporządkowana auto jest przejrzyste i jasne. Wlew paliwa ma automatyczny korek. Aha i auto ma bardzo dużo bajerów których ze świecą szukać w konkurencji. Auto może stać się reprezentacyjna...

dodał: qbeens
Renault Megane Hatchback 1.6 16V WT (115 KM)

Samochód ładny ale bardzo awaryjny.Pozycja za kierownicą jest niewygodna a w zakretach niestabilny i po przebiegu 100tys nie jezdzi na wprost.Wymieniłem w nim (moge wszystkiego nie pamietać) po wyjechaniu z salony tłumik (rozleciał sie na spawie) kilka dni pozniej koło zmiennych faz rozrządu, a dalej to cewki szt 3, silnik od spryskiwacza, krzyzaki w kolumnie kier., łożyska nad spreżyną, czujnik obrotów (objawy gasł na wolnych), kolumna kier , amortyzatory , łaczniki stabilizatora oraz koncówki ale to w normie , poduszka skrzyni (przestalo szarpać ale tylko na kilka dni) linka recznego, szyba tył (podobno pękaja), i teraz dmuchawa nawiewu.Denerwuje mnie tez sprzegło (w kangoo jest duzo lepsze i silnik 1.2 ladniej pracuj) dziwnie szarpie (nawet kierownik serwisu nie potrafi nim ruszyc bez szarpnieć).A i serwis Remex w Białymstoku nie powinien być autoryzowanym serwisem gdyż nawet podstawowej cześci nie maja na miejscu a odpowiedź na usterki jest najczęstsza "ten typ tak ma" albo porada na...

dodał: davos-bi@wp.pl
Renault Megane Sedan 1.6 i 16V (115 KM)

Udany samochod. (1.6 16V 115KM, Luxe Privilege) Doskonale zawieszenie, chodz nie na nasze drogi za bardzo traci sie konfort jazdy, ale cos za cos. Wydajna klimatyzacja z funkcja usuwania zaparowania. Bardzo dobre zuzycie paliwa mniej niz 6 l/100km przy 90km/h (prawie jak w katalogu) srednie (z miastem) na poziomie 6.5-7.0 l/100km. Biegi dobrze zestopniowane chodz jakos mi brakuje VI do spokojnej jazdy w trasie. Trche dokuczala mi II - przy szybkiej zmienaie biegu skrzynia potrafila zgrzytać, mozliwe ze ASO cos na to poradzi problem jest w tym ze ustarka jest dosc sporadyczna i nawet nie ma jak zademonstrowac w ASO. Bardzo dobre hamulce, przednie tarcze troche sie grzeja, ale moze tak ma byc. Przy przekraczniu 10km/h po uruchomieniu silnika denerwujacy halas wydawany prawdopodobie przez sterowanie blokady zamka. Wyciszenie doskonale do 100km/h pozniej moglo by byc ciszej, ale da sie wytrzymac. Do elektronicznego gazu trzeba sie przyzwyczaic. Karta Renault dziala doskonale. ESP/ASR nie przeszkadza...

dodał: Kotek
Renault Megane Sedan 1.5 dCi (85 KM)

Zauważyłem jeszcze inne usterki, którymi będę dręczył w najbliższych miesiącach serwisantów: - niedokładne spasowanie elementów karoserii (jeden błotnik bardziej odstaje), odstające drzwi już naprawiłem!!!! - dziwne stuki w kolumnie kierownicy (w Clio było to poluzowanie kolumny kierownicy) przy jeździe po "kocich łbach" - jaśniejszy kolor lakieru (jedna warstwa?) na wewnętrzej powierzchni drzwi pasażera, prawie nie do zauważenia ale chłopaki w myjni są dokładni - powłoka lakieru wydaje się bardzo "miękka". Naprawdę niewiele potrzeba aby powstało zarysowanie - opisane wyżej stuki i złe spasowanie elementów deski rozdzielczej - kiedy nie jedziesz z pasażerem, bardzo stuka o jego fotel dolna część (plastikowa) pasa bezpieczeństwa (trudne do opisania, trzeba zobaczyć i usłyszeć) - słaba czułość radia (moc i głośniki wystarczające) - automatyczne światła właczają sie kiedy jest już naprawdę szaro, a wydaje mi się że powinny trochę wcześniej O NASTĘPNYCH "ODKRYCIACH" BĘDĘ INFORMOWAŁ....

dodał: Dominik Cichy, dominik.cichy@hli.org.pl
  • Zalety
  • + ergonomia
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • Wady
  • - widoczność
  • - skrzynia biegów
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Renault Megane

Renault Megane GT Renault Megane III Coupe GT Facelifting (2014) Renault Megane III Hatchback Facelifting (2014) Renault Megane Grandtour Renault Megane Grandtour 2.0 16V - galeria redakcyjna Renault Megane III Coupe Facelifting (2014) Renault Megane III RS Red Bull Racing RB8 Renault Megane CC Monaco GP Renault Megane Sport Renault Megane GT 2010
Zobacz inne galerie Renault

Opinie o instalacji LPG

Renault Megane

  • 1.
  • 4,50 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: Andrzej, 26.04.2010

    Auto kupiłem już z instalacją , warsztat który montował instalacje jest jedyny jaki znam i mam problem z serwisowaniem. Jak pierwszy raz pojechałem to wymienili mi części za ponad 500 zł i za kilka dni musiałem wracać na ponowną regulacje, a z Katowic do miejscowości Skrzyszów trochę się jedzie.W sumie to dopiero przy trzeciej wizycie się poprawiło i auto zaczęło jako tako jeździć. Właściwie nie powinienem narzekać, coś od czasu do czasu strzeli i huknie pod autem ale ogólnie na gazie jeździłem, do czasy aż kolektor się rozszczelnił i .. kłopotów sporo z naprawą. Miałem jechać po mechaniku do Skrzyszowa ale pani która mnie umawiała była tak nieprzyjemna, i jak pomyślałem znowu o tych jazdach tam i z powrotem to zrezygnowałem. Zmienię instalację na sekwencje gdzieś w zakładzie niedaleko Katowic.

  • 2.
  • 5,00 Renault Megane II 1.6 i 16V (115KM) 2006r.
    dodał: Waldemar, 17.12.2013

    Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z jazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna.

  • 3.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 4.
  • 5,00 Renault Megane I 1.4 i 16V (95KM) 2001r.
    dodał: MM, 19.06.2011

    To już druga instalacja w tym samochodzie. Poprzednia była dużo starszej generacji. Firma zrobiła mi test na hamowni. Na benzynie moc silnika jest o KM większa. Różnica w jeździe odczuwalna tylko podczas "ścigania" i nie jest to wielka różnica. To już mój drugi samochód z gazem i trzecia instalacja. Ta ostatnia działa rewelacyjnie, bezstresowo, bezawaryjnie. Wystarczy, że jadę na jeden przegląd co roku i wszystko jest ok.

  • 5.
  • 5,00 Renault Megane I 2.0 i 16V (150KM) 1998r.
    dodał: Julek, 17.02.2011

    To już drugi rok od kiedy gaz zawitał do mojej Meganki:) instalacja marki BRC montowana byla w Energy Gas Polska i jak narazie nadal sprawuje się znakomicie. Auto na gazie nie szarpie, prowadzi się płynnie i równie żwawo przyspiesza. Koszty zwiazane z poruszaniem sie spadły praktycznie do minimum odkad mam zamontownay gaz a koszta samej instalacji juz dawno sie zwrocily:) pozdrawiam wszystkich zwolennikow gazu.

  • 6.
  • 5,00 Renault Megane I 1.6 i 16V (107KM) 2002r.
    dodał: michal_EZG, 22.07.2013

    Instalacja bardzo dobra, jak na razie 0 problemów, praktycznie nie odczuwam różnicy z jazdy na LPG a na PB. Auto wyciaga 210km/h tak samo jak na PB, a dzisiaj ze swiatel na odcinku ok 300m nie zdolala mnie wyprzedzic Accord 2.4 Vtek ;) (7gen, nie zdołała na tyle żeby wjechac na mój pas). Spalanie w zależności gdzie tankuje, ale przeważnie na Orlenie okolo 8.5-9 l/100 (miasto/trasa 50/50%). POLECAM KME Nevo

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane

Renault Megane

808 komentarzy

580 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~nico~nico

Do ~audi a6: tzn.że mało wiesz na temat tych aut...a opinii jest tyle ilu użytkowników i dodam że każdy chwali swoje......

~air~air

Do ~audi a6: widać że o renówkach wiesz tyle ile google ci powiedziało

~szofer~szofer

Witam. Mam Renówkę Megankę Classic od roku. Miałem już 42 inne i różna auta. Ale ta Renówka jest w gazie,robię za 800 zł. 342 km. Jestem zadowolony. Zero rdzy,żadnych luzów,nic nie stuka i nie puka.Piękny czerwień burgundzka lakier. Autko szybkie i zwrotne.
Super autko. Mogę sprzedać za 5,500 zł.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Renault

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
49 092
Przejechany dystans
30 836 440 km
Zatankowanego paliwa
1 606 249 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
7 707
Wydanych pieniędzy
2 564 657 zł
Średnie wydatki na auto
1 325 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
10 537
Wydanych pieniędzy
2 823 842 zł
Średnie wydatki na auto
1 459 zł
Zobacz dzienniki kosztów Renault (1 936)

Testy zderzeniowe Renault Megane

Najnowsze testy zderzeniowe Renault Megane przeprowadzone przez Euro NCAP.

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014

Renault Megane
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´

Renault Megane
2008

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Zużycie paliwa Renault Megane II

Na podstawie 879 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: hakier1404@gmai, dodano: 13.03.2013 18:39

megane II 1.5dci = mega zaskoczenie jesli chodzi o spalanie. autko mam od grudnia wiec jezdzone jest w warunkach zimowych co widac za oknem na trasach krotkich ale zroznicowanych (50km trasy/10-20km miasta) przynajmniej 2-3 razy w tygodniu . patrzac na wskazania komputera nie chcialo mi sie wierzyc ale rzeczywiscie tak jest a nawet lepiej gdyz srednio nie pokazuje wiecej niz 4.3l/100km. co prawda auto nie jest demonem szybkosci ale i takowego nie potrzebuje . staram sie jezdzic kompromisowo czyli ekonomicznie jesli sie da- dynamicznie kiedy trzeba (na ogol ja wyprzedzam a nie mnie). mega mega pozytywne spalanie . oby tak dalej i bez awarii .

pełny raport Renault Hatchback 1.5 dCi

autor: donstef, dodano: 23.12.2012 15:17

Jestem zaskoczony. Myślałem, że około 10 litrów spalę. Jeźdzę do pracy i w pracy. Dystans około 100km dziennie. 70km trasa / 30km misto. Spalanie w lato to = 6,2 - 6,8L/100km, obecnie średnie spalanie to 6,5 - 7,4L/100km. Jak na 115koni to zadowalający wynik. Na autobanie przy ok 140 - 160km/h daje radę ok 6,5L/100km. Jeźdzę spokojnie ale nie dziadkuję, teść boi się ze mną jeździć :D więc jeszcze nie zdziadziałem. Ale hamuję silnikiem do świateł. Najgorsze to małe pierdoły które się psują, ale całokształt jest naprawdę zadowalający. Nie wiem czemu "Francuzów" tak nie lubią. Man jeszcze 2gie auto Kia Rio z 2003r. W porównaniu stwierdzam, że auto ma nieporównywalnie lepszy komfort jazdy. Wygodne fotele. Ale mniejszy bagażnik. Największa wadą mojego egzemplarza jest kolor granatowy i zaje..ście się brudzi.

pełny raport Renault Sedan 1.6 i 16V

autor: krozy, dodano: 30.03.2013 15:00

Po ponad trzech latach użytkowania (przebieg 70tys.) auto sprawuje się bez zarzutu (żadnych nawet najmniejszych awarii i nie wierzcie serwisom ASO bo to złodzieje jak się dacie, naciągną was na wiele "usług"... np "czyszczenie" hamulców, ginące korki np od spryskiwaczy, spalone żarówki po wyjeździe z serwisu itp). Śmiem twierdzić, że prawdopodobnie dlatego renault ma nie najlepszą opinię... dodatkowo wiele mitów jest nieprawdziwych. Renault szybko się uczy przykładem jest bezawaryjna elektryka, dotyczy to też sławnych z megan II palących się i trudnych do wymiany żarówek. W "trójce" po pierwsze się nie palą a jeśli nawet "spali" się jakaś w serwisie (oczywiście przypadkiem...) to wymiana jest bajecznie prosta. Auto jest ekonomiczne (serwis co 2 lata lub co 30 tys.), ciche i dynamiczne (ponad 1KM na kg auta, to dużo). Propo spalania potwierdzam wszystko co kiedyś napisałem z małymi różnicami. Oczywiście wszystko zależy od użytkownika i jak się sportowo jeździ to auto "żłopnie"..., ale normalnie, cywilnie jeżdżąc nie zawiedziecie się! Pozdrawiam!

pełny raport Renault Hatchback 1.4 16v TCe

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Renault Megane II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Renault Megane II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Renault Megane 2

W 2002 roku rozpoczęła się produkcja Mégane II. Całkowicie zmienił się wygląd, wprowadzono nowego Diesla z bezpośrednim wtryskiem Common Rail o pojemności 1.5 dm&#179;. Jedną z ciekawszych wersji, która pojawiła się wraz ze zmianą modelu był kabriolet ze sztywnym dachem (Coupe-Cabrio).

Zobacz dane techniczne Renault Megane II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Renault Megane, oglądali także