Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Renault Megane II

Lata produkcji: 2002 - 2009
Segment: Niższa klasa średnia
Druga generacja modelu debiutowała w roku 2002 (jako hatchback, podobnie jak Megane I). Powodzenie Megane I zachęciło szefów Renault, by użyć tej nazwy przy stworzeniu nowego kompaktowego samochodu. Choć nowa, awangardowa linia Megane II wzorowana na modelu Avantime wzbudziła niemałe kontrowersje, w roku 2003 auto zdobyło tytuł „Samochodu Roku” i do dziś cieszy się jeszcze większą popularnością od swojego poprzednika. Od 2006 roku model dostępny jest na rynku po delikatnym liftingu. Na platformie podłogowej modelu budowany jest nowy Nissan Sentra.

Komentarze redakcji

Powagosław: Mniej krzykliwy od poprzednika, za to znacznie bardziej harmonijnie wystylizowany. Szczególnie miłe wrażenie wywołuje wersja coupe. Czy to znak, że Renault przestał wyważać otwarte drzwi i zaczął uśmiechać się do potencjalnych nabywców VW Golfa?
Luzacjusz: Megane był już pokraką, był niemieckim czołgiem, a teraz, dla odmiany, stał się Lagunoidem. Nie wiadomo, jaki jest naprawdę, bo Renault za każdym razem pisze jego historię od nowa. Na szczęście, teraz zaczęło się lepiej niż ostatnio.

Dane techniczne Renault Megane II

Silniki

Moc silników 80-225 KM

Poj. silników 1 390-1 998 cm3

Prędkość maks. 171-236 km/h

Przyspieszenia 0-100 6,5-14,3 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Renault Megane II

Średnia ocena modelu

na podstawie 1128 opinii

4.05

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Ergonomia

+ Silnik

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Koszty utrzymania

- Widoczność

- Drobne usterki

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (76%)
NIE (24%)

Wybrane oceny kierowców Renault Megane II

Moje Renault Megane II Kombi 1.5 dci (106 KM) z 2007 roku zostało kupione w polskim salonie, wersja bez DPF(filtra ... więcejcząsteczek stałych) ! Modele z tego roku zostały bardziej dopracowane i unowocześnione przez firmę Renault, co widać chociażby po kulturze pracy silnika. Aktualny przebieg od nowości to 276400 km - a silnik jak i turbina są suche ! Jedyne co w nim robiłem to Rozrząd z pompą wody wymieniany co 70 tys tys. km i pasek klinowy. Silnik chodzi równo, aktualnie wymieniam olej co 10 tys. km, od kiedy zakupiłem ją w salonie tankowałem ropę klasy premium - mało pali, wiec odwdzięczam się jej dobrym paliwem. Tankowanie tańszej ropy na badziewnych stacjach na dłuższą metę prowadzi do zabicia silnika. Jeśli chodzi o spalanie to mogę szczerze powiedzieć, że jest ona bardzo ekonomiczna, nie znam drugiego takiego auta w tej klasie ? Zużycie ropy: miasto w ciepłe dni: 5 - 5.5 l/100, w zimie: 5.5 - 6.5 max. Podczas wycieczek rodzinnych potrafił spalić przy prędkości 120-130 Km/godz 4.3 l/100 ! to jest niesamowite. Odkąd ją posiadam nigdy mnie nie zawiodła, nawet w tak dalekich trasach jak do Barcelony. Jedyne naprawy jakie dokonałem to: -wymieniona rura od intercoolera. -co jakiś czas zmieniałem tarcze i klocki hamulcowe -nowy przepływomierz z filtrem powietrza. -wymiana zawieszenia co jakiś czas, ale w brew pozorom wytrzymuje długo. -uszczelniony cały dolot ukryj
dodano 19.05.2014 przez
Tragedia jakiej jeszcze w moim motoryzacyjnym życiu nie miałem. Fatalne auto, głównie pod względem wytrzymałości jednostki napędowej. Ale i na ... więcejinnych polach nie wypada najlepiej. Bardzo słaba jakość materiałów wykańczających wnętrze, psujące się drobiazgi, trzeszczące plastiki ... Wymieniać można by godzinami. Auto bardzo dobre na kurację odchudzającą: właściciela (z powodu nerwów jakie przeżywa odwiedzając kolejne warsztaty) oraz jego portfela. Nic dodać nic ująć. TRAGEDIA. ukryj
dodano 16.05.2010 przez
Bardzo ładny i wygodny samochód ,jak to Francuz :) Rocznikowo nie ustępuje wyglądem swoim o wiele młodszym kolegom ,prawie niestarzejący Belmondo ... więcej;) Kapitalny na wyjazdy rodzinne , chciałoby się napisać - auto marzeń .Niestety trwałość mojego modelu jest znacznie poniżej oczekiwań . Czy wystarczy cierpliwości i kasy na utrzymanie ,tego nie wiem . Zakochanie ma też swoje granice :)) Obawa przed awarią na trasie nie pozwala na pełen komfort podróżowania.Dlatego akurat tego mojego "PECHOWEGO" modelu bym nie kupił jeszcze raz . Co nie oznacza ,że inni nie mięli szczęścia trafić na mniej awaryjny model. Pozdrawiam właścicieli Megane :) ukryj
dodano 04.05.2011 przez
Niepozorne auto, które często zaskakuje. Radość z jazdy w najczystrzej postaci.
dodano 20.02.2009 przez
Zobacz oceny Renault Megane II Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Renault Megane II

Pb
4,50 - 17,70
Na podstawie 392 raportów spalania
ON
3,83 - 9,43
Na podstawie 514 raportów spalania
LPG
6,13 - 13,73
Na podstawie 57 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Renault Megane II

Dałem ten komentarz bo najdłuższe się liczą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a nie naj nowsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 ... więcejidealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas i duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM). raport spalania Renault Megane Hatchback, 1.6 16V WT 112 KM manualna, 2003 r. ukryj
dodano 02.08.2013 przez
Kupiłem to auto bo była naprawdę bardzo dobra okazja Klient potrzebował szybko gotówki a ja chciałem coś innego no i ... więcejnie powiem wizualnie jest nie zła. Oprócz renówki mam jeszcze Opla omegę 2,2 sedana a wcześniej był Opel Astra, Audi A6, WV Passat,Chrysler Voyager i kilka innych. Jeżeli chodzi o spalanie to muszę przyznać że jest rewelacyjne. Na trasie 5 tys km Barcelona-Warszawa-Kolonia-Barcelona w dwie osoby + ok 400 kg bagażu z wyliczenia wyszło mi nie całe 4,6 l/100 km przy prędkościach 110 do 180 km//100. 2/3 autostrady 1/3 drogi krajowe. Zanim dojechałem do polski komputer wskazywał 4,2 l no ale wiadomo jaka jazda jest w Polsce. W mieście bez problemów mieszczę się 5,5, 5,6L. Mówiąc miasto mam na myśli Barcelonę przy której Warszawa to bardzo drożne miasto. Bardzo dobre hamulce To tyle plusów tego wózka A teraz minusy. Przy 170km/godz wiatr zerwał mi tylny spojler a trzecim światłem stopu, powyżej 130 głośno w kabinie, powyżej 150 wręcz nie słychać własnych myśli hałas opływającego powietrza jest nie do zniesienia, radio bardzo kiepskiej jakości a odtwarzacz CD odmawia posłuszeństwa po dwóch trzech płytach, wykończenie wnętrza woła o pomstę do nieba, użyte materiały a szczególnie materiał na kierownicy to chyba były wyciągnięte ze śmietnika, twarde łatwo rysujące się plastiki o jakości godnej Bangladeszu, na zakrętach trzeba bardzo uważać tył samochodu ucieka w bok, jazda po nierównych lub dziurawych drogach przypomina jazdę wozem konnym, bardzo kiepskie wyciszenie podwozia, układ kierowniczy zbyt lekko chodzi ma się wrażenie że zaraz nas nie posłucha. To tylko niektóre z wad tego samochodu. Oprócz nich jest jeszcze elektronika która wysiada w najmniej odpowiednim miejscu W porównaniu a oplem to naprawdę kiepska klasa nie mówiąc o Audi czy Chryslerze. Reasumując Jest to mój pierwszy francuski samochód i ostatni. Dobry silnik dobre osiągi, dobra idea ale wykonanie a przede wszystkim użyte materiały to naprawdę trzeci świat. Jeśli chcecie dobrego samochodu to z europejskich tylko niemiecki lub szwedzkie a z pozostałej części świata japoniec lub amerykaniec np Chrysler lub Dodge. To gwarancja na długie lata. ukryj
dodano 12.08.2014 przez
Na początku powiem, że auto zrobione na 170KM. Silnik dCi pracuje cicho, a na wysokich obrotach przyjemnie warczy. Na trasie ... więcejsprawdzałem się z Audi A6 3.0TDi i BMW 530d - nie mogą odejść. Mina kierowcy A6 bezcenna. Trochę gorzej ze startu od świateł. Z innym 530d nie tak bardzo ale jednak zostaję z tylu. W aktualnych warunkach zimowych świetnie sprawdza się kontrola trakcji. Nie zarzuci tyłu auta na zakręcie. Podczas ruszania dawkuje moc na koła i nawet na śniegu z gazem w podłodze nie buksują bez potrzeby. W niektórych miejscach (podjazdy), gdzie sporo aut gubi przyczepność, Meganką można spokojnie podjechać (i WYJECHAĆ). Jeśli już się tak rozpisałem to warto dodać, że w tym aucie należy dbać o turbinę. Nie przekraczam 2tys. obr. na zimnym silniku. Po rozgrzaniu można już cieszyć się mocą. Po jeździe zawsze odczekuję przed zgaszeniem aby turbina ostygła. Teraz coś o spalaniu. Mój styl jazdy ostry, dlatego max średnie spalanie 7,3 l/100km (cykl mieszany, dane z niecałych 1000km. Wydaje mi się, że w tych 1000KM jest raczej przewaga miasta. Zanim przyszła zima na komputerze było 7 l/100km). Jeśli nie szalejesz to można zejść poniżej 7 l/100km w cyklu mieszanym. W mieście największe spalanie jakie zaobserwowałem to ok. 8 l/100km (przy ciężkiej nodze, reset danych na stacji po pełnym tankowaniu, dane z kilku kilometrów) Na trasie jeśli włączysz 6-ty bieg i tempomat na 100km/h to spalanie w okolicach 5 l/100km. Przy mocnych nerwach można zejść poniżej 5l/100km jednak auto zachęca do szybszej jazdy. Auto samo w sobie niezłe. Jako rodzinne w wersji hatchback nie polecam bo jest mało miejsca na nogi z tyłu. Dla mnie to nie wada bo zabieram najwyżej 1 pasażera. Jest w tym aucie kilka fajnych rozwiązań, które są proste a cieszą. Np. wlew paliwa, nie ma korka tylko otwierasz klapkę, wkładasz pistolet, tankujesz, wyciągasz pistolet, zamykasz klapkę, płacisz, odjeżdżasz. Jeśli decydujesz się na Megane to polecam dorzucić felgi 17". Auto wtedy dobrze wygląda i nie jest ani za miękkie, ani za twarde. Takie w sam raz! Jeśli masz pytania co do tego auta, to pisz na maila: alibott@gmail.com Pozdrawiam ukryj
dodano 19.01.2010 przez
Pewnie zawyżę trochę średnią dla samochodu. Silnik 1,6 idealnie przystosowany do jazdy z prędkością do 110km/h. Powyżej zaczyna się hałas ... więceji duże spalanie. Minimum jakie uzyskałem na trasie jadąc na benzynie to 6,8 l/100km (dla porównania przy takiej samej jeździe MEGANE I z 97r. z silnikiem 1,6 75KM wyszło 6,5 l/100, ale przy wyprzedzaniu już nie ma tej dynamiki). Polskie drogi, małe miejscowości, więc i szaleństwa nie było. Na gazie wynik ten dochodzi do 8,5-9l. Przy dynamicznej jeździe po polskich (nie lubię się wlec) drogach (miejscowości przepisowo, poza nadrabianie i wyprzedzanie, często ostre rozpędzanie) dochodzi do 9,5-10,5 l/100 (gaz). Na niemieckiej autostradzie przy prędkości 140-150km/h spalanie gazu 11,3 l/100 (mierzone na podstawie tankowania, a nie komputera)(po jakimś czasie można się nawet przyzwyczaić do dźwięku silnika przy 4500rpm, które musi kręcić przy tej prędkości). Miasto ok. 11-11,5 l/100km gazu. Samochód i prowadzi się bardzo dobrze i jest w miarę wygodny, aczkolwiek ciasny (zwłaszcza, jak wożąc w bagażniku zapasówkę chce się upchnąć wózek dla dziecka). Ceny części... jak w przypadku np. audi A4 B5 czy nissana primery. Poza wymianą klocków hamulcowych oraz sworzni wahaczy nie robiłem nic (pasek rozrządu + koło zmiennych faz rozrządu zaraz po zakupie, koszt części z wymianą ok. 1200zł, przy czym koło zmiennych faz kupiłem na Allegro, wiedząc, że jest oryginalne, bo nikt nie produkuje zamiennika, a nawet w sklepie (po znajomości) zostało mi podpowiedziane Allegro. Zaoszczędziłem w ten sposób ok 250zł). Uważam model za ładny, udany, bezawaryjny. Przydałby się 6 bieg, który zmniejszyłby spalanie i podniósł komfort podróży przy większej prędkości (aczkolwiek na 5 biegu można jechać już od 50km/h, a przy 110km/h nie trzeba redukować, żeby szybko kogoś wyprzedzić). Samochód mam od niecałych 2. lat, a za rok planuję przesiąść się do laguny II po lifcie, lub najchętniej laguny III (jeśli finanse pozwolą). Również będę ją zagazowywał, najlepiej jeśli się trafi 2,0T ewentualnie może tym razem jakiś dynamiczny diesel (np. 2,0 150KM, 1,9 130KM). ukryj
dodano 22.04.2013 przez
teraz pali 7 litrów srednio,ale latem 6,5 cykl mieszany (cięzka noga) jakbym jechal 100-ką na autostradzie to pewnie do 5,5 ... więcejby zeszło ale nie mam takiej cierpliwości i daje buta do końca i pali mi 6-7. serwis uważam za drogi (czujnik od gasniecia silnika jakieś gówienko 450zł) ostatnio byłem na serwisie w Bydgoszczy na pieknej i powiem wam ze przeżylem szok a zarazem koszmar.zapaliła mi sie kontrolka serwis podłączyli do kompa i wykazało ze swieca do wymiany to powiedział ze kpl.okaząło się ze mają tylko 2 szt no to kazałem wymienić tylko jedną tą przepaloną podszedłem do auta i patrze a gościu siedzi w aucie odłancza komputer fajka w ryju w brudnych spodniach na siedzeniu bez folii i czorne łapy oparte na kierownicy,myślałem ze zawału dostane.Kazałem temu brudasowi wymienić żarówke postojową to klenczał pół godziny,aż nie wytrzymałem i mu powiedziałem ze zaraz nagram to na komórkę i wysle do renaulta siedziby bo jak oni to gówno zrobili jak w serwisie mechanik lezy na posadce i meczy sie z wymiana postojówki-to ja na trasie jakbym miał to zmienić.Doszło do zaplaty facet podliczył i powiedziąłem mu ze ma odliczyc za pranie samochodu bo to jest niedopuszczalne co zobaczyłem. Miałem w życiu i fiaty i fordy,citroeny i to była w mojej ocenie najgorsza wizyta w serwisie. No i oczywiście zapłaciłem mniej bo musze oddac auto do prania bo mam wstręt ale naszczęscie moja żona jeździ nim na codzień. Więc autko będe sprzedawał i kupuje inne napewno nie renaulta i nie ze względu na jakość tego autka tylko nie chce jechać już do serwisu renaulta bo to nic przyjemnego. mam nowego forda i przy najbliższej wizycie w serwisie to chyba ten serwis wycałuju,a uraz jaki mi zostal po widoku tego mechanika w moim aucie obecnie przy wizycie nawet w fordzie nikt mnie nie zatrzyma jak niespodziewanie będe chciał iść zobaczyc co sie dzieje w aucie.i myślę ze każdy z nas powinien to robić bo widzicie co robią mechanicy bez naszej kontroli. ukryj
dodano 10.11.2007 przez
Zobacz raporty spalania Renault Megane II Dodaj raport spalania

Publikacje o Renault Megane

Przeczytaj pozostałe 25 publikacje o Renault Megane

Newsy o Renault Megane

Przeczytaj pozostałe 34 newsy o Renault Megane

Testy zderzeniowe Renault Megane Euro NCAP

Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
Renault Mégane Hatch 1.5dCi 'Life', LHD
2014
Zobacz szczegóły
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´
Renault Megane 1.5 DCI ´Expression´
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Renault

Nowe Renault Megane

nowe Renault Megane
Renault Megane
ceny od 62 250 zł do 106 550

Renault Megane III R.S. Facelifting 2013 2.0 T Renault Sport 265KM od 2013

w pakiecie R.S.

w cenie katalogowej brutto

106 550 zł

Wyposażenie standardowe
Szyby tylne przyciemniane
Tylny spojler do jazdy z dużą prędkością
Fotele przednie sportowe z tapicerką materiałową w kolorze grafitowym, z przeszyciami w kolorze czerwonym
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Sport (5 500 zł)
Pakiet Navigation 2 (2 500 zł)
Pakiet Komfortowy 1 (1 600 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Sport (5 500 zł)
Pakiet Navigation 2 (2 500 zł)
Pakiet Komfortowy 1 (1 600 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 46 oferty Renault Megane

Dealerzy Renault

DECAR

DECAR SP. Z O.O. Renault Warszawa

mazowieckie, Warszawa, Modlińska 154B

Więcej

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O.

AMS CHRÓŚCICKI SP. Z O.O. Renault Siedlce

mazowieckie, Siedlce, Brzeska 178

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Kraków

małopolskie, Kraków, Aleja Pokoju 63

Więcej

ANTONI ŁYKO SP Z O.O.

ANTONI ŁYKO SP. Z O.O. Renault Zabierzów

małopolskie, Zabierzów, Krakowska 253

Więcej

ASO DYSZKIEWICZ

DYSZKIEWICZ SP. Z O.O. Renault Konstancin-Jeziorna

mazowieckie, Konstancin-Jeziorna, Warszawska 84

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Renault Megane

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

13 232

Przejechany dystans

1 722 679 zł

Zatankowanego paliwa

411 664 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

2 131

Wydanych pieniędzy

695 657 zł

Średnie wydatki na auto

1 185 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

3 057

Wydanych pieniędzy

726 497 zł

Średnie wydatki na auto

1 238 zł

ZOBACZ 587 dzienników kosztów Renault Megane Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Renault Megane II

Liczba wpisów: 49
komentarzy(11)
komentarzy(21)
komentarzy(2)
komentarzy(10)
komentarzy(6)
komentarzy(13)
Zobacz inne typowe słabe punkty Renault Megane II dodaj typowy słaby punkt

Opinie o instalacjach LPG w Renault Megane II

Liczba wpisów: 27
Auto użytkuje intensywnie ok.40tys.km rocznie więc opinie wystawiam po nabytych doświadczeniach. Wystawiam maksymalną notę gdyż nie miałem żadnych problemów z ... więcejjazdą na "gazie". Przeglądy co roku i nic więcej. Instalacje montowałem w firmie Stargaz w Starym Sączu z polecenia znajomego. Polecam ze względu na szybkie terminy montażu i przeglądów i za sam fakt świetnie zamontowanej instalacji. Cena również była bardzo przystępna. ukryj
dodano 17.12.2013 przez
Jest to już mój kolejny samochód na gaz , kupiłem go od znajomego który okazyjnie kupił sobie inny samochód a ... więcejmi odsprzedał ten samochód z przebiegiem 100 tyś km w czym 15 tyś było zrobione na gazie z założoną instalacją firmy lovato , ja przejechałem 50 tyś i nie mam z nią żadnych problemów , Serwisuje samochód w autoryzowanym serwisie . Wszystko jest wymieniane na czas . Spalanie w granicach 10-12 litrów lpg. ukryj
dodano 30.01.2015 przez
tak poprawnie pracuje jednak najlepszym gazem do tego auta jest brc podobno ale stag tez sobie radzi jeszcze nie mialem ... więcejz nim problemu raz tylko parownik wymienilem koszt 160zł słyszałem o matrixie ale nie wiem co to ale tez daje radę bo kolega ma i jezdzi juz 2rok i tez jest ok. i oczywiście holenderskie lpg jak auto wyjezdza z salonu montowane w serwisach.te lpg sie sprawdzaja.polecam ukryj
dodano 13.03.2015 przez
Silnik K4J w megankach jest stworzony do gazu, a do tego clasic ma duzo miejsca na butlę z gazem. Mam ... więcej80litrów w bagazniku i wystarczy mi na dojazd na wczasy nad Baltykiem lub Adriatyk ( z benzyna w baku 60litrów. Mozna zamiast kola zapasowego wtedy jest mniejsze tylko ok.35litrow gazu. ukladu wydechowego nie wymienialem od nowości. Auto ma ponad 260000km. ukryj
dodano 21.10.2011 przez
To już trzecie auto zagazowane u Pana Stanisława. Poprzednie bez żadnych problemów więc myślę,że i z tym będzie OK. Polecam ... więcejBRC choć troszkę droższa, to nie sprawia problemów (nigdy nic się nie popsuło). Mam znajomych którzy skusili się tańszymi o 200-300zł instalacjami (chyba polskie) i wiem ile już wydali na ciągłe regulacje. ukryj
dodano 07.09.2012 przez
NIe polecam warsztatu nie miła obsluga masakra jakas wymienili mi wtryski gazu nie potrafili skalibrowac zwalali wine na samochod a ... więcejpo wizycie w innym serwisie z gaze okazalo sie ze wybrali zle wtyski i byla koniecznosc zmiany listwy ogolnie bardzo drogo i wykonanie niedbale i niechlujne ogolnie radze omijac tes "serwis"porazka ukryj
dodano 24.01.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Renault Megane II

Skarbnica wiedzy o Renault Megane

Ciekawostki
dodano 31.12.2011 przez
Prawie połowa użytkowników Megane przynajmniej raz w roku odwiedza serwis z powodu problemów z elektroniką. Niestety tego typu problemy od zawsze były piętą achillesową Renault.…
dodano 16.12.2011 przez
Renault Megane Scenic zebrało aż 405 punktów przyznanych przez dziennikarzy, którzy są jurorami w konkursie Europejskiego Samochodu Roku. Sędziowie docenili ilość miejsca wewnątrz pojazdu, biorąc…
dodano 16.12.2011 przez
Mégane II został wybrany Samochodem roku 2003 przez jury składające się z 58 dziennikarzy samochodowych, reprezentujących 22 kraje europejskie. W głosowaniu Megane II zdobył 322…
Sposoby wykonania czynności
dodano 28.04.2013 przez
Zapraszam do przejrzenia manuala
dodano 10.03.2012 przez
Nie wiem czy się ktoś z tym spotkał ale w Renault Megane (takim modelu jak moja Franca rok prod. 2011) jest kłopot z podniesieniem wycieraczek…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą