Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Volkswagen Golf w pigułce

Sprawdź numer VIN

Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o Volkswagen Golf IV

Lata produkcji: 1997 - 2006
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz

Volkswagen Golf IV – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Volkswagen Golf IV

Ogólna ocena
3,97
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(75%) NIE(25%)
ZALETY + Karoseria + Układ jezdny + Ergonomia
WADY - Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Autodiagnoza Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 238
Alarm.
dodał: krystiankoz, 4 lata temu
Witam, posiadam autoalarm carpoint 0260001 i potrzebuje do niego pilot bo mi się rozsypał i nie nadaje się już do niczego jaki pilot kupić co taniej wyjdzie kupienie nowego alarmu?
Auto trzęsie sie przy predkości 90-80km/h.
dodał: karmelek, 4 lata temu
Mój problem polega na tym, że na dłuższej trasie samochód zaczyna mi się cały trząść, gdy zwalniam z większej prędkości do ok 90km/h, gdy przyspieszam jeszcze się trzęsie dopóki nie złapie jakieś 110km/h. Działo mi się tak gdy jechałam z Niemiec do Holandii na odległości 470km. Nie mam pojęcia, co to może być proszę o pomoc.
Silnik albo skrzynia
dodał: ~radek, 2 lata temu
posiadam golfa 1.4 benz z 1999. problem mam taki ze jak przejade kilka km do rozgrzania silnika auto traci moc ciezko z biegami bynajmie takie wrazenie wymienilem filtr powierza ale nic ... czy to brak oleju w skrzyni czy cos z hlodzeniem
Lampki oświetlenia nie gasną, nie gaśnie kontrolka otwartych drzwi.
dodał: hannibal67, ponad rok temu
Nie gasną lampki - jedna i druga, oświetlenia drzwi pasażera tylne. Prawdopodobnie świeciła się cały czas lampka bagażnika, poprzedni właściciel wyciągnął żarówkę. Świeci się cały czas kontrolka otwartych drzwi.
Falują obroty, po redukcji na 2 bieg lub luz samochód gaśnie.
dodał: ~Dariusz Chodakowski, 2 lata temu
Samochód gaśnie na 2 i jałowym biegu po około 10 minutach jazdy,żeby ponownie odpalić muszę trzymać nogę na gazie żeby wszedł na obroty.Komputer nie pokazuje żadnych błędów,przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana,pompa paliwa ok,wymiana cewki nie pomogła.

Autorentgen Volkswagen Golf IV

Liczba wpisów: 156
Plastik panelu sterowania szyb.
dodał: ~przemek, 7 lat temu
Ten lakier czy jak to nazwać rzecz biorąc masakra. Ja w swoim golfiku po prostu zdałem to gów... i pomalowałem czarnym matem robiąc to samo przy okazji z innymi elementami :D
Rozłączanie się wężyka pod dachem.
dodał: Rewddd, 7 lat temu
Gdy to się stało zacząłem się zastanawiać czy jakaś uszczelka nie poszła bo podsufitka była bardzo mokra, polecam używanie bezbarwnych płynów do spryskiwaczy bo to zmniejsza ryzyko powstania kolorowych zacieków na podsufitce z czym musiałem długo walczyć
lejaca przekladnia kierownicza
dodał: ~kanias, 7 lat temu
miałem problem z przekładnia pod osłonami drązkow kierowniczych pojawil sie plyn przekladnia do rgeneracji kost okolo 700 zl mechanik ktory regenerowal mi maglownice mowil ze 7 na 10 przekladni do regeneracji pochodzi z vw i wazne aby sprawdzac oslony drazkow pryz przekladni poniewaz najdrobniesza ilosc piasku przy przekladnie spowoduje ze trafi ja szlak
Zacinanie się klapki obiegu wewnętrznego - dlatego szyby parują.
dodał: ~SabinaS, 8 lat temu
czasem sie zdarza polecam pochłaniacze wilgoci albo dłubanie pod filtrami zeby sprawdzic i odkrecanie schowka i wymiana drogiego modułu ktory czasem da sie naprawic
Przeciakający szyber dach.
dodał: ~Xdan, 7 lat temu
ja mam problem nie z szyber dachem ale po deszczu ma wode.pod wycieraczka od strony kierowcy.byłem juz w warsztacie sprawdzili wszystko ale po deszczu woda dalej sie pojawia .

Dane techniczne Volkswagen Golf IV

Moc silników 68–240 KM
Pojemność silników 1,4–3,2 l
Prędkość maksymalna 160–247 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,6–18,5 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Volkswagen Golf IV
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 18086
Koszt ogólny 13,59 PLN
LPG1850.22 PLN
ON30.08 PLN
PB28.03 PLN
Wydatki serwisowe 6,06 PLN Pozostałe wydatki 5,89 PLN

Publikacje o Volkswagen Golf

Newsy o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf IV

AUTOCENTRUM.PL S.A.