Szukaj

Informacje o Alfa Romeo 147 GTA

Lata produkcji: 2002 – 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C, w jego obrębie zaliczany do klasy premium dla bardziej luksusowych i sportowych kompaktów) produkowany od 2000 roku jako następca Alfy Romeo 145 i 146. Samochód wyróżniający się nienaganną, stylową, sportową sylwetką zaprojektowaną przez Waltera de´Silvę i Wolfganga Eggera. Zdobywca nagrody dla Europejskiego Samochodu Roku w 2001 roku. W 2004 roku model przeszedł face-lifting, po którym m. in. zmieniły się przednie i tylne lampy, a także poprawiono zawieszenie.
Powagosław
147 nie jest największym osiągnięciem designerskim włoskiej marki, tym bardziej po faceliftingu, który udowodnił, że poprawianie na siłę nie ma sensu. Ładniejsze jak widać jest wrogiem ładnego. ~Powagosław
Luzacjusz
Patrzę na 147 i widzę Seata Ibizę. Zamykam oczy, widzę Ibizę, tą prawdziwą z tabunem dziewcząt w bikini (lub bez, to częściej). Otwieram oczy i znów widzę Ibizę, Seata Ibizę. Nie wiem, czy o to chodziło Alfie Romeo, bo większa tu przyjemność z wyobrażania niż z oglądania. ~Luzacjusz

Alfa Romeo 147 GTA – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Alfa Romeo 147 GTA

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Długość 4213 mm
Szerokość 1764 mm
Wysokość 1412 mm
Rozstaw osi 2546 mm
Rozstaw kół - przód 1516 mm
Rozstaw kół - tył 1504 mm
Zwis przedni 925 mm
Zwis tylny 742 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1030 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 280 l