Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Audi 100 C4

Lata produkcji: 1990 - 1994
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, ostatnia generacja Audi 100 oznaczona symbolem C4 została zaprezentowana w 1990 roku. Samochód został gruntownie odmieniony pod względem stylistycznym i otrzymał zupełnie nowe, dynamiczne nadwozie. Model C4 różnił się również od swojego poprzednikami większymi rozmiarami. W 1994 roku Audi 100 zostało wycofane z produkcji. Rok później niemiecka marka przemianowała je na Audi A6, które początkowo było zmodernizowaną wersją „100-tki”.

Audi 100 C4 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Audi 100 C4

Ogólna ocena
4,27
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%) NIE(14%)
ZALETY + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Silnik
WADY - Drobne usterki - Koszty utrzymania - Karoseria

Autodiagnoza Audi 100 C4

Liczba wpisów: 19
Przekaźnik świec ?
dodał: ~mirosh, 7 lat temu
Witam . Mam problem z moim audi. Mianowicie nie grzeją mi świece, sprawdzałem je czy nie są spalone ale wszystkie są sprawne . Problemem jest to że nie pali się wcale lampka od świec i jest problem z odpaleniem wozu . Rano trzeba go dość długą kręcić żeby zaskoczył;) Pytanie , czy może to być przekaźnik , jeśli tak to gdzie go znaleźć i jak wygląda? Proszę o pomoc
Poduszki pod silnik czy przegub przy skrzyni?
dodał: ~arni2012, 8 lat temu
Przy prędkości powyżej 100 km/h gdy skręcam kierownica w prawo na zakrętach zaczyna strasznie trząść silnikiem(przynajmniej tak odczuwam). Na prostej lub przy skręcie w lewo i tej samej prędkości nic się nie dzieje. Pewien mechanik powiedział że to albo poduszka pod silnikiem albo przegub przy skrzyni biegów. Jeśli ktoś już miał taki problem albo wie na 100% co jest przyczyna proszę o odpowiedz.
Samoczynnie włącza się klima i nawiew.
dodał: ~leszek, 8 lat temu
Włącza się oświetlenie i wentylacja, a wyświetlacz od klimy i nawiewu w ogóle nie świeci - jak wyłącze silnik to wszystko gaśnie, po ponownym włączeniu powtarza się to samo. Nie wiem o co tu chodzi. Kiedyś jadąc do Zakopanego jak zwykle włączyła się sama klima i nawiew. Zatrzymałem samochód i wyciągnąłem bezpiecznik od klimy i nawiewu - przestało dmuchać. W powrotnej drodze włożyłem bezpiecznik i o dziwo wskażnik klimy się zaświecił, ale klima się sama nie włączyła. Działało to chyba tydzień, po tym okresie znowu się sama włącza.
Nierówna praca przy lekkim nacisku na pedał gazu.
dodał: rekord5, 6 lat temu
Przy bardzo lekkim nacisku na pedał gazu pojawia się nierówna,przerywana praca nie zależnie od obrotów . Objawy to:szarpanie podczas bardzo delikatnej jazdy np.w kolumnie wolno jadących pojazdów,po nieco mocniejszym nacisku jest OK,na obrotach biegu jałowego również.
skaczace obroty
dodał: ~duch001, 7 lat temu
witam kupilem audi 100c3 rok 1986 2l benzyna [bez gazu]
mam problem z obrotami czasem skacza od 200-1600 czy ktos mial cos podobnego ??

Autorentgen Audi 100 C4

Liczba wpisów: 20

Mechanizm hamulca ręcznego nieużywany siada na mimośrodzie.

dodał: ~serek100c4, 9 lat temu
Nieużywany ręczny zapieka się, a jak już się zapiecze to jest tylko do wymiany cały zacisk hamulca, regeneracja niemożliwa.

Listwy boczne na drzwiach, metal w środku gumy rdzewieje.

dodał: ~serek100c4, 9 lat temu
Listwy faktycznie rdzewieją od wewnątrz, ale tylko listwy nic poza tym. Moja ma 18 lat i ani plamki rdzy nawet na drzwiach, w tym aucie zabezpieczenie antykorozyjne jest na medal!

Pompa wspomagania.

dodał: ~Pozdrawiam, Pawel, 6 lat temu
Wiele aut modelu 100, z silnikiem 2,8 V6 w quattro, maja problem ze slabymi pompami silnikowymi. Producent zaleca teoretycznie trzymac sie oryginalnego plynu do wspomagania od AUDI, i szczerze? - warto w niego zainwestowac co nie jest i tak zbyt drogie. Z wlasnego doswiadczenia po uzyciu innego plynu, siadla mi pompa, i jako ze jestem w kanadzie to koszt przekroczyl 600 $. ( 4000 $ wartosc auta ). Dlugotrwale maksymalne skrecanie kierownicy ( az odbije ) nadmiernie przeciaza pompe prowadzac do nieszczelnosci, do naprawy ktorych trzeba troche cierpliwosci i wiedzy.

Pompa wspomagania.

dodał: ~doktorkilder, 8 lat temu
Mialem wycieki plynu z roznych miejsc w ukladzie wspomagania. pomoglo jedynie wymiana uszczelek w pompie (co jest sprawa prosta do zrobienia we wlasnym zakresie ) Ale najwazniejsze to niestety nie kupowanie innych plynow wspomagania poze tym zielonym o nr z instrukcji. audi servis je sprzedaje i nie jest drogi. kazdy inny chodzby niewiem jak nam je reklamowal pan z CPN nie bedzie wlasciwy i doprowadzi z czasem do wyciekow. Wierzcie mi tylko ten orginalny z audi a nie jest drogi.

Korektor zapłonu.

dodał: ~Edward, 8 lat temu
Z czasem śniedzieją styki i brak iskry. Korektor znajduje się pod tapicerką z lewej dolnej strony kierowcy.

Dane techniczne Audi 100 C4

Moc silników 82–290 KM
Pojemność silników 2,0–4,2 l
Prędkość maksymalna 160–249 km/h
Przyspieszenie 0-100 6,2–17,7 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Audi 100 C4
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2232
Koszt ogólny 14,45 PLN
LPG40.86 PLN
ON6.45 PLN
PB3.72 PLN
Wydatki serwisowe 6,28 PLN Pozostałe wydatki 3,97 PLN

Publikacje o Audi 100

Audi 100 C4