Szukaj

Informacje o Audi E-tron

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Audi e-tron to pierwszy w pełni elektryczny samochód spod znaku czterech pierścieni. Potężnie zbudowany sportowy SUV umiejętnie łączy dużą przestrzeń z komfortem samochodu luksusowego. Jego baterie mają zapewniać zasięg powyżej 400 km oraz możliwość szybkiego ładowania w czasie krótszym niż 30 minut.

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Audi E-tron

Liczba ocen: 2
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Karoseria

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~Andres
Audi E-tron
Grand Tourer 60 83.7kWh 476KM 350kW
Niskie siedzenie, bardzo dobre operowanie pedałem przyspieszenia, zbyt mało poziomów rekuperacji (tylko 3), no i mógłby być liftbackiem a nie sedanem. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy, to do auta na pewno trzeba się przyzwyczaić, bo nim się bardziej omija auta niż wyprzedza. I przy okazji uwaga na nawierzchnię po której się jedzie, bo zdarzyło mi się trafić na rozsypany piasek z drobnymi kamyczkami na drodze i przy tej masie był lekki drift. Kiedy na chwilę musiałem przesiąść się do 200 konnego Audi A5 B9 Quattro, to pierwsze wrażenie miałem, że popsuł się silnik, ale to był lag typowy dla aut spalinowych.
4,2
~Michał
Audi E-tron
SUV 55 408KM 300kW
Zakupiłem niedawno to auto. Na początku myslałem o kolejnym dieslu, ale zdałem sobie sprawę w jaki sposób żyję - mam dom z dużą instalacją fotowoltaiczną, jeżdże dziennie koło 50km - 10km do pracy, po drodze światła, przedszkole, sklep, sprawy na mieście - 5km-postój-10km-postój-itd... raz w tygodniu jakaś trasa 100/150 km. Do takiej jazdy auto jest idealne. Niesamowicie komfortowe i spokojne, jednoczesnie jeśli chcemy przyspieszyć to moc jest natychmiast. Super cicho, niewiarygodnie komfortowe zawieszenie - ogromne koła 21 cali mają profil grubości opony 45cm. To jest troche inny wymiar niż porówywanie do spalinówek - użytkowałem na przemian Touarega 3.0di oraz nowy model Audi q7 tdi - nie chce już wracać do spalinówek - oczywiście jeśli z autem elektrycznym dalej będzie wszystko ok.
Audi E-tron