Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Audi R8 I Spyder 5.2 V10 FSI 525KM 386kW 2009-2015

Lata produkcji: 2009 - 2015
Segment: Auta sportowe

Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2006-2015. Wersja produkcyjna auta, zaprojektowana przez Waltera de’Silvę, bazowała na prototypie o nazwie Le Mans quattro z 2003 roku. Model był spokrewniony technicznie z Lamborghini Gallardo. R8 został świetnie przyjęty przez krytyków, zdobył m.in. tytuły Samochodu Roku wg „Playboya” (2008), „Top Gear” i „Fifth Gear” (2007) oraz nagrodę Word Performance Car the Year w plebiscycie na Światowy Samochód Roku 2008. Od 2012 roku był oferowany w wersji po face-liftingu.

Powagosław
R8 wygląda trochę jak prototypowe, aroganckie Audi z szalonej wyścigowej gry komputerowej. I to jest komplement. Jeden z wielu, ale te inne zapewne znacie. ~Powagosław
Luzacjusz
No i orzeł wylądował. Kolana miękną, serce kołacze, oczy wyłażą z orbit jak na rozbieranych scenach z Salmą Hayek w „Desperado”. Jak żyć? ~Luzacjusz

Oceny Audi R8 I Spyder 5.2 V10 FSI 525 KM 386 kW

Ogólna ocena
5,00
Średnia dla segmentu 4,21
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Poważne usterki

Dane techniczne Audi R8 I Spyder 5.2 V10 FSI 525KM 386kW 2009-2015

Podstawowe parametry Audi R8 I Spyder 5.2 V10 FSI 525KM 386kW
Produkowany od 2009 do 2015 roku
Pojemność skokowa 5204 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 525 KM (386 kW) przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 530 Nm przy 6500 obr/min
Liczba cylindrów 10
Układ cylindrów widlasty
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje W pełni elektroniczny układ sterowania silnikiem Bosch MED. 9.1, koncepcja master-slave, elektroniczny pedał przyspieszenia.
Przeniesienie napędu Audi R8 I Spyder 5.2 V10 FSI 525KM 386kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Quattro
Liczba biegów 6
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny

Publikacje o Audi R8

Newsy o Audi R8