Szukaj

Informacje o Audi TT 8S

Lata produkcji: 2014 – 2024
Segment: Auta sportowe
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2014 roku. Stylistycznie TT 8S kontynuuje tradycje swoich poprzedników, wygląd auta nieznacznie zmienił się w porównaniu do modelu 8J. Niemal identyczne są też jego rozmiary, choć dzięki nowocześniejszym materiałom, waga samochodu spadła o ok. 50 kilogramów. Nowy TT został zbudowany na płycie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform, którą dzieli m.in. z Audi A3 i VW Golfem. Mocniejszą wersją auta jest model TTS, następca Audi TT RS.
czytaj więcej
Powagosław
Nie mogło być rewolucji, nie ta marka, nie ta filozofia, a i sam TT żadnych gwałtownych ruchów nie potrzebował. Audi najlepiej wychodzi delikatne poprawianie swoich samochodów. Wyszło i tym razem. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to nie to samo, co Porsche 911, ale kształty TT są już marką samą w sobie. No tak, przyzwyczailiśmy się, złośliwie porównujemy z Golfem. Spragnionych wrażeń zachęcam do zajrzenia do środka tego auta. Tam kryje się designerska ziemia obiecana. ~Luzacjusz

Oceny Audi TT 8S

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Raporty spalania Audi TT 8S

Liczba raportów: 10
Średnie spalanie dla Audi TT 8S
8,4 – 11,8
l/100 km
6,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,5
Liczba komentarzy: 1
Audi TT 8S
Roadster TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Krótka piłka. Po przejechaniu 30 tys w jeździe mieszanej, mniej więcej po połowie średnie zużycie 12,8. Tak pokazuje komputer. Podkładając jajko pod gaz osiągnąłem 7,8. Jak odpuściłem to 40. Taka jest prawda. Jeżeli kupujesz auto poniżej 5 sek do setki, to zapomnij o niskim spalaniu. Kup inne, jeżeli jesteś oszczędny. Ale ten moment obrotowy, bardzo sprawny silnik i bez problemu wyprzedza w każdej sytuacji drogowej. Nie bierze oleju, jak poprzednik. Problem z otwieraniem drzwi podczas mrozu. Metoda jest taka: najpierw otwieramy bagażnik, wyciągamy odmrażacz do szyb, spryskujmy uszczelki, chowamy odmrażacz do bagażnika. Po chwili otwieramy drzwi. Jeżeli postąpimy inaczej podczas mrozu i od razu otworzymy drzwi, to nie pojedziemy, bo zadziała blokada domykania szyb i trzeba czekać Ok. Pół, lub godziny jak odpuści. Dlatego wskazany garaż. Generalnie Ci co maja takie auto, drugim jeżdżą w sezonie zimowym, ja używam go na okrągło. Jestem rozczarowany jakością klocków hamulcowych. Musiałem wymienić po 29 tys, mimo iż jeżdżę wolno i delikatnie.
8,7
Audi TT 8S
Coupe 2.0 TSI 230KM 169kW
Wyjątkowo wydajny silnik. O ile spalanie po mieście nie robi takiego wrażenia to z trasy Warszawa-Szczecin przy prędkości 200+ przez większość drogi... niecałe 11,5 litra uważam za duży wyczyn. Maksymalne spalanie jakie miałem po x godzinach jazdy w korkach to 12,7 l/100km. Minimalne to 6,5 przy jeździe około 70-80 km/h. Zazwyczaj z każdego tygodnia jazdy po Warszawie wychodzi 9-9,5l/100 km.
10,2
Audi TT 8S
Coupe TTS 2.0 TFSI 310KM 228kW
Samochód potrafi być oszczędny przy prędkości 90km/h, spała wówczas ok. 7,5-8,0l/100km, ale jest jedno ale ... Nie do tego taki samochód został stworzony. Moje spalanie średnie na dystansie 8000 km to 10,6l/100km. Jadąc dynamicznie potrafi spalić 13,5litra na setkę. Na autostradzie brakuje 7 przełożenia co pewnie znacząco ograniczyłoby zużycie paliwa.
Audi TT 8S