Szukaj

Usterki BMW Seria 5 E39 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

BMW Seria 5 E39 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki BMW Seria 5 E39

Pękające głowice w silnikach 2.0 benzyna
  • BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 13
Nie 34
Po przegraniu się silnika, najczęściej przy padaniu termostatu, później - naprawa, planowanie, wymiana uszczelki i inne pierdoły... Kupując auto z tzw. Niemiec, nie wiadomo ile razy przegrzano już głowicę i ile jeszcze takich sytuacji wytrzyma... Nawet na forum BMW POLSKA o tym piszą, że wystarczy ze trzy razy przegrzać i po zawodach. Czemu o...
21 komentarzy
Chwilowy spadek mocy
  • BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 525 tds 143KM 105kW 1996-1999
  • silnik
  • 350 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam. Objawy polegają na tym, że podczas jazdy ze stałą prędkością zakres obrotów 1500-2000, po lekkim odpuszczeniu gazu auto zaczyna zwalniać i nie reaguje na wciskanie pedału gazu, dopiero po całkowitym odpuszczeniu gazu i wciśnięciu auto zaczyna jechać, dodatkowo zapala się kontrolka DDE. Przy zimnym silniku podczas zmiany biegów występuje...
2 komentarze
Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.
  • BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW 1998-2000
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 12
Jeżeli spotkacie się z podobnym problemem sugeruje sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu. Na oryginalnym sofcie BMW błąd ten widoczny jest jako dysfunkcja tego elementu. W salonie BMW część tą można kupić za ok 340-400 zl. Wymiana zajmuje kilka minut, a potrzebne są do niej jedynie 2 bity (imbus i gwiazdka).
7 komentarzy
Czujnik ABS.
  • BMW Seria 5 E39
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 123
Nie 24
Czujnik Abs prawego tylnego koła prawie standard po przejechaniu 200 tys. koszt ok 270 pln chyba, że pragniemy posiadać palące się i tu niespodzianka aż dwie kontrolki. Pierwsza to ABS druga to ASC. Ładnie świecą aż dech zapiera.
29 komentarzy
Zawieszenie prawy tył niżej
  • BMW Seria 5 E39 Sedan 2.5 523i 170KM 125kW 1995-2000
  • zawieszenie
  • 360 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 5
Tylne prawe koło jest niżej o ok 15mm od reszty. Samochód myszkuje na prostej drodze i jest gumowaty w zakrętach.
1 komentarz

Ostatnio dodane indywidualne usterki BMW Seria 5 E39

czujnik abs zamiennik
  • BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004
  • układ hamulcowy
Witam, mam e39 touring, w którym po zapaleniu sie kontrolki abs wymieniłem uszkodzony czujnik abs tylny prawy na zamiennik firmy TRW. Oczywiscie po zamontowaniu nowego kontrolka zgasla. Pojawil sie nowy problem poniewaz ponizej predkosci 40km/h podczas hamowani dzwignia hamulca roboczego pulsuje tak jakby ktores kolo sie zblokowalo mimo iz kola...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
duże spalanie, check się świeci
  • BMW Seria 5 E39 Sedan 2.8 528i 193KM 142kW 1995-2001
  • silnik
objawy są nastepujące: czasami po zresetowania licznika spalania obojetne czy VERB1 czy VERB2 spalanie przy dość ostrej jeździe jest niskie i nie przekracza 12l/100 a czasami spalanie wynosi powyżej 25l/100 nawet przy delikatnej jeździe. dodam, że nie ma znaczenia czy jeżdżę na trybie tip tronic, czy na zwykłym DRIVE, ogólne spalanie samochodu...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Hałas i wibracje na karoserii.
  • BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW 2000-2004
  • układ napędowy
Na każdym biegu przy około 2000 tys. obrotów powstaje przenoszenie wibracji na budę, zaś na piątym przy około 110 do 130 km/h jest takie buczenie bardzo głośne jakbym jechał dużym fiatem z trafionym krzyżakiem. Nawet na luzie przy tej prędkości jest to buczenie i wibracje. Co to może być? Może ktoś wie. Z góry dzięki. W serwisie sprawdzili...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Trzęsąca się kierownica w trakcie jazdy
  • BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 184KM 135kW 1998-2004
  • układ kierowniczy
  • 360 tys. km
Witam. Trzęsie mi się kierownica podczas jazdy. Nie ważne, jaka prędkość, ale najgorzej między 40 a 90 km/h. Jedyny moment, w którym się to nie dzieje, to kiedy skręcę kierownicą w prawo. Jaka może być przyczyna?
Problem rozwiązany
1 komentarz
Samochód podczas rozruchu kręci rozrusznikiem, ale nie odpala.
  • BMW Seria 5 E39 Touring 520 i 150KM 110kW 1997-2004
  • układ wtryskowy
  • 335 tys. km
Podczas odpalania samochód kręci rozrusznikiem, jednak nie dochodzi do zapłonu. Po przekręceniu kluczyka nie było słychać typowego dźwięku pompowania paliwa przez pompkę. Auto bez żadnego problemu odpala awaryjnie na gazie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
BMW Seria 5 E39