Szukaj

Problem z rozruchem na rozgrzanym silniku.
BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW 1998-2000

  • Autor: Michał Anioł
  • Kategoria: silnik
Jeżeli spotkacie się z podobnym problemem sugeruje sprawdzić czujnik położenia wałka rozrządu. Na oryginalnym sofcie BMW błąd ten widoczny jest jako dysfunkcja tego elementu. W salonie BMW część tą można kupić za ok 340-400 zl. Wymiana zajmuje kilka minut, a potrzebne są do niej jedynie 2 bity (imbus i gwiazdka).
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 21
Nie wystąpiła: 12

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

wymiana czujnika wału korbowego rozwiązuje ten problem na 100%
Odpowiedz
Łeb się zapalił jak nie mogłem odpalić samochodu chcąc wrócić ze św.dyszla
Odpowiedz
U mnie ten problem nastąpił przy 302tys jeszcze nie wiem co konkretnie czekam do poniedziałku:(
Odpowiedz
czy przebieg 2700000 km w e39 530d jest znosny do kupienia czy kategorycznie omijac
Odpowiedz
Podzielam komentarze kolegów,u mnie też wymiana czujnika wału korbowego i jak ręką odjął
Odpowiedz
Słuszne uwagi dorzucacie koledzy, ale za tą usterkę może również odpowiadać czujnik położenia wału korbowego (tak było w miom E39). Do wymiany urzywajcie tylko i wyłącznie ORYGINALNYCH czujników SIEMENS, na innych auto może nie działać.
Odpowiedz
i mnie to trafiło przy 180 tkm. Wymiana czujnika i jak ręka odjął.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Sedan 3.0 530d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Sedan