Szukaj

przerywanie, dławienie, brak mocy silnika w zakresie od ok 1,5 tys do ok 2,3 tys obr/min
Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 103kW 1995-1999

  • Autor: janek
  • Kategoria: silnik
Efekt występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Gdy sinik się rozgrzeje samochód przyspiesza ok. Jeżdzę tak od ok 2 lat i nie pogarsza/polepsza się.

Do tej pory zostały podjęte następujące czynności:
+ wymieniono świece
+ wymieniono przewody zapłonowe
+ zakupiłem jedną cewkę, podmieniłem z jedną, później z drugą, ale nic się nie zmieniło
+ wymieniono filtr paliwa oraz powietrza
+ wymieniono wtryski
+ wyczyszczono przepustnicę
+ wymieniono czujnik temperatury płynu chłodzącego
= 0 różnicy nie wiadomo

Komentarze

Nie bierze oleju ?
Mogą być wypalone gniazda zaworowe.
Odpowiedz
Ten silnik niema zmiennych faz,jesli chodzi o 140 konny
Odpowiedz
koło zmiennych faz ma luz
Odpowiedz
to nie jest sonda lambda, która była sprawdzana
Odpowiedz
mam takie same objawy w v40 1,8 122km. lambdy sprawdzone, jedna wymieniona i poprawy nie ma. Może to być proble z kołem zmiennych faz?
Odpowiedz
mam takie same objawy w v40 1,8 122km. lambdy sprawdzone, jedna wymieniona i poprawy nie ma. Może to być proble z kołem zmiennych faz?
Odpowiedz
sondy lambda.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
10,1
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I