Szukaj

Usterki Volvo V40 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Ostatnio dodane typowe usterki Volvo V40

Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 4
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki,...
1 komentarz
Uszkodzeniu uległ blok silnika - pękł
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Podczas spokojnej jazdy na autostradzie pękł blok silnika . D4 190 KM Serwis znał ten rodzaj usterki bo diagnoza była natychmiastowa. Jednak ze względu na koszty (30 tys. )proponują zabrać samochód z serwisu, więc w statystykach brak takich usterek. Akcje serwisowe średnio raz na 6 miesięcy Samochód z 2014
2 komentarze
Nagrzewa sie przy wyskoich temperaturach
  • Volvo V40 I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 2
Słuchajcie moje volvo to v40 1.9D 95km więc jak jadę w trasie to jak wchodzi na wysokie obroty (jest to w granicach 3500 obr.)kiedy najczęsciej wyprzedzam to wskażnik temperatury idzie w góre aż na czerwone pole prosze powiedzcie mi co może być tego przyczyną
1 komentarz
Wahacze tylne
  • Volvo V40 I
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Usterka wystepuje kazdorazowo po przejechaniu 60-80 tys km, ale wymiana samych tuleji metalowo gumowych to nic strasznego. Nieskontrolowanie tego problemu i jazda z uszkodzeniem prowadzi do lekkiego rozjechania sie kol tylnych i zjechania tylnych opon do drutow.
1 komentarz
Bardzo szybka spadają obroty po naciśnięciu sprzęgła.
  • Volvo V40 I
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
jadąc np.na 2 biegu przy prędkości 60km/h przy 4 obr/m chcąc zmienic na 3 bieg wciskam sprzęgło i momentalnie obroty spadają do 1 i gdy puszczam sprzęgło szarpie mi autem. I tak dzieje sie od biegu 2 do 5 bo z 1 na 2 jest krótki Nie wydaje mi sie żebym zmieniał biegi "nieumiejetnie" bo gdybym chciał jechac przy płynnej zmianie...
3 komentarze

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volvo V40

wskaznik temperatury
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ chłodzenia
witajcie, jade sobie jade i nagle ku mojemu zdziwieniu obroty silnika weszły samoistnie na 1500 , czujnik temperatury opadł na dół. samochodzik zaczął troszke dziwnie chodzic i dławić się. po krótkiej chwili włączył sie wentylator chłodnicy. po zjechaniu na parking i zgaszeniu auta wentylator chodził dalej.za 10 razem dał sie odpalic i to z...
Oczekuje na rozwiązanie
przerywanie, dławienie, brak mocy silnika w zakresie od ok 1,5 tys do ok 2,3 tys obr/min
  • Volvo V40 I 2.0 16V 140KM 103kW 1995-1999
  • silnik
Efekt występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Gdy sinik się rozgrzeje samochód przyspiesza ok. Jeżdzę tak od ok 2 lat i nie pogarsza/polepsza się. Do tej pory zostały podjęte następujące czynności: + wymieniono świece + wymieniono przewody zapłonowe + zakupiłem jedną cewkę, podmieniłem z jedną, później z drugą, ale nic się nie...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Dziennik kosztów dla Volvo V40
Średni koszt przejechania 100 km
45,33 zł
6,6
l/100km
9,0
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
problemy z uruchomieniem silnika
  • Volvo V40 I 1.9 TD 115KM 85kW 1999-2004
  • silnik
Mam problem z uruchomieniem silnika ,wcześniej zdarzało się to od czasu do czasu obecni występuje prawie co dziennie .niekiedy pomaga kilkukrotne podgrzanie świec a niekiedy muszę użyć urządzenia rozruchowego. Poza tym w trakcie jazdy przy zmianie biegu na wyższy odczuwalny jest spadek mocy i dziwne rzężenie . Dodam tylko że wymieniłem rozrząd...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
zagadki z volviakiem...
  • Volvo V40 I 1.8 16V 115KM 85kW 1995-2000
  • inne
Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Volvo V40 ( 115 )98r benz.....Od momentu wymiany cewki (gdyż chodził na dwóch garach),wypaleniu bebechów w tłumiku środkowym (obecnie pusty jest w środku)i wymiany sondy ,dzieją mi się z moim autkiem dziwne rzeczy...!Pierwszy przypadek: wjeżdzam sobie przy deszczowej pogodzie w kałużę i dup...Obroty spadają...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
"Chropowate" wchodzenie biegów w skrzyni M56
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ napędowy
Przy niskich temperaturach biegi 1 i 2 wchodzą "chropowato", z wyczuwalnie większym oporem niż pozostałe. Zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Co prawda Volvo nie podaje terminarza wymiany oleju w skrzyni M56, to życie wskazuje, że jego żywotność wynosi ok. 180-200 tys. km, po tym przebiegu należałoby go wymienić, warto też co...
Oczekuje na rozwiązanie
Volvo V40