Szukaj

Rdzewienie tylnej pary drzwi oraz klapy bagażnika.
Ford Focus I Sedan 2.0 16V 130KM 96kW 1998-2005

  • Autor: Karor
  • Kategoria: części blacharskie
Jak to pewnie wszystkim wiadomo, Focus I generacji jest bardzo podatny na rdzewienie tylnych drzwi (wewnątrz pod dolną uszczelką) oraz klapy bagażnika (w swoim sedanie nie zaobserwowałem rdzewienia na klapie, ale drzwi jak najbardziej).
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 179
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Samochód nowy zakupiony w salonie - jak go kupowałem, to mi mówili, że Fordy fokusy nie rdzewieją sranie w banie . Weźcie to pod uwagę przy zakupie samochodu tej marki FORD !!!! Spotkałem następnego użytkownika - jemu tez wyszła rdza po tej zimie na 3 letnim FORDZIE FOCUSIE czyli lipa. Dzwoniłem do Ford Polska Sp. z o.o. - powiedzieli mi, że gwarancja mi minęła i tego babola nie naprawią bezpłatnie. Tak FORD dba o swoich klientów - tylko do momentu zapłacenia kasy za auto - później ma ich gdzieś.
Odpowiedz
Kombi - potwierdzam, dolne ranty tylnych drzwi(wewnątrz zagięć blachy - ciężko to usunąć i zabezpieczyć, a pozostawione samym sobie będą wychodzić na zewnętrzną stronę drzwi. Podobno pomaga usunięcie dolnych uszczelek drzwi, ponieważ zatrzymują wodę na rantach [nie każdy model był w nie wyposażony]), klapa tył w okolicach listwy bagażnika(powodem jest drgająca listwa bagażnika, która niszczy powłokę lakiernicza - należy ją skutecznie odizolować od lakieru lub ustabilizować). Boję się spojrzeć, co dzieje się pod uszczelkami drzwi przednich.
Odpowiedz
mój ma 3.5 roku (produkcja 09.2008) już rdzewieją tylne błotniki przy styku ze zderzakiem oczywiście przy odkręcaniu bocznej części zderzaka urwała się śruba (była tak zkorodowana)
Odpowiedz
187tys, 1.8tdci, 2002, HB5. Niestety to prawda - warto zabezpieczyć dolne ranty przednich i tylnych drzwi oraz klapę w całej dolnej części.
Odpowiedz
To samo zaobserwowałem w swoim focusie, do tego dochodzą jeszcze nadkola oprócz klapy tylnej i drzwi. Moje pytanie do Huberta jest następujące, dlaczego serwis wymienia te części, czy okres gwarancji już nie minął? i na co się ewentualnie w serwisie powoływać? dodam, ze muj focus to rocznik 2001.
Odpowiedz
pracuje w fordzie przy produkcj czesci blacharskich to jest poprostu bland produkcyjny poniewaz dawniej niedawano na zgjencia drzwi masy klejoncej,prosze jechac do serwisu i dostanie pan nowe drzwi oczywiscie bezplatnie
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Sedan 2.0 16V 130KM 96kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
11,8
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus I Sedan