Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW od 2023

Informacje o BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1975 roku. W ofercie BMW Seria 3 zastąpiła model 2002. To najpopularniejszy samochód BMW w historii i najlepiej sprzedające się auto wśród luksusowych marek w Europie. Przez ponad 30 lat znalazł on ponad 12 milionów nabywców, a także zdobył szereg nagród i wyróżnień (w tym tytuł Światowego Samochodu Roku 2006 i 20 razy z rzędu miejsce w czołowej 10 najlepszych aut roku wg „Car and Driver”). Obecnie na rynku dostępna jest szósta generacja modelu (od 2012 roku).
czytaj więcej
Powagosław
Najładniejsza „Trójka” od czasów protoplastów serii, modeli E30 i E21. I dowód na to, że czasem wystarczy tak niewiele, by stało się tak wiele. Wszak niektórzy powiedzą, że F30 to tylko facelifting swojego poprzednika. ~Powagosław
Luzacjusz
„Udało się” – rzekł człowiek do maszyny, którą stworzył. Maszyna pokiwałaby głową, gdyby ją miała. Za odpowiedź wystarczyło potakiwanie tłumu, który niczym echo, powtórzył: „Udało się”. „W końcu” – dodał ktoś, kto sądził, że to, co dobre w Serii 3 to już było. ~Luzacjusz
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW od 2023
5,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
Ogólnie bardzo niskie spalanie, przeszedłem z SUVa w wersji plug-in hybrid - na trasie BMW serii 3 w tej wersji silnikowej świetnie się sprawuje, w Warszawie w ekstremalnych korkach jest to zmiana zdecydowanie na minus po przejściu z plug-in hybrid, co w sumie oczywiste. Spalanie zależy od jazdy, najniższe średnie spalanie na trasie (droga krajowa przejeżdżająca przez trochę miasteczek i wsi ze skrzyżowaniami ze światłami, rondami itd.) wyniosło 3,4l (na dystansie 75 km i już z rozgrzanym silnikiem, prędkości 80-100 km/h, ale więcej z tego dolnego przedziału akurat za jakimś tirem, czy cysterną), przy spokojnej jeździe po drogach ekspresowych, autrostradach (do 130 km/h), a także po mieście, ale przy w miarę płynnym ruchu spalanie wyniesie około 5l, natomiast w porannych korkach w Warszawie nie jest trudno osiągnąć wyniku rzędu 7-8l, a z kolei przy dynamicznej jeździe w okolicach 180-230 km/h spalanie wyniesie 9-10l. Przeważnie średnia z tankowania wychodzi około 6l - 80% jazdy drogami ekspresowymi/autostradami z prędkościami 130-160, pozostałe 20% to jazda po Warszawie przeważnie w korkach. Zdecydowanie to auto potrafi być oszczędne.
Dodane 1 miesiąc temu
5,9
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
5,7
BMW Seria 3 G20-G21
Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW
wyniki z zimy, w lato było troszkę mniej.
Dodane ponad rok temu
uszkodzony sterownik
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 330e 292KM 215kW od 2019
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
W pojeździe doszło do uszkodzenia sterownika odpowiedzialnego za otwieranie i zamykanie pojazdu. Pojazdu nie można było otworzyć z kluczyka, nie działał także system bezkluczykowy. Wymieniono sterownik oraz antenę. Usterka przy przebiegu 550 kilometrów (zaraz po odbiorze pojazdu od sprzedawcy).
Dodane 3 lata temu
Problem z domykaniem przednich drzwi
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW od 2019
  • wnętrze
  • 14 tys. km
Przednie drzwi kierowcy nie domykają się przy normalnym zamykaniu. Tzn. raz na 4-5 zamknięć, trzeba ponownie otworzyć drzwi i zamknąć je z dołożeniem siły podczas ich przyciągania. Problem jest o tyle irytujący, że dopiero w chwili ruszania jest problem, ponieważ pojazd widzi otwarte drzwi. Zgłosiłem już to do BMW za tydzień mam serwis. Pozdrawiam MR
Dodane 4 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
głośny gwizd powietrza przy przednich słupkach
  • BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW od 2018
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 12
Nie 7
Od nowości w aucie powyżej 140 km/h występuje głośny i nasilający się gwizd powietrza. Nie mylić z naturalnym szumem przy wyższych prędkościach. Dżwięk o wysokiej częstotliwości praktycznie uniemożliwia normalne podróżowanie. Serwis na razie bezradny a wiem, że mój przypadek nie jest jedyny. Poza tym auto super
Dodane 5 lat temu
6 komentarzy
BMW Seria 3 G20-G21 Touring Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów