Szukaj

Informacje o BMW Seria 4 F32-33-36 Cabrio Facelifting 435d 313KM 230kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Sportowe coupe klasy średniej (segment D) produkowane od 2013 roku. Model, którego zapowiedzią była prezentacja prototypu o nazwie Concept 4 Series Coupe, został wprowadzony do oferty marki jako zastępstwo dla Serii 3 Coupe (E92). W przeciwieństwie do swojego poprzednika, Seria 4 jest samodzielnym modelem, a nie tylko dwudrzwiową wersją Serii 3. Oba samochody łączy jednak wiele rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, np. zbudowano je na tej samej platformie podłogowej (F30). Seria 4 dostępna jest również w wersji cabrio. Jej topową wersją jest model M4.
czytaj więcej
Powagosław
Mamy dowód, że warto byÅ‚o rozwodzić coupe z SeriÄ… 3: powstaÅ‚o dzieÅ‚o piÄ™kne, dynamiczne, peÅ‚ne klasycznej elegancji. Grzechem byÅ‚oby „chowanie” go jako wersja bazowej „trójki”. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Teraz jak u Maxa Kolonki: „MówiÄ™ jak jest”. NajÅ‚adniejsze coupe, jakie kiedykolwiek powstaÅ‚o na bazie Serii 3. Seria 4 to seria z pistoletu maszynowego w stronÄ™ konkurencji, również tej niemieckiej. ~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 2993 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 313 KM (230 kW) przy 4400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 630 Nm przy 1500-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 16,5 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,9
~Hrvat
BMW Seria 4 F32-33-36
Cabrio Facelifting 435d 313KM 230kW
To auto do długich podróży, fotele są wygodne a wiatr we włosach to na prawdę przyjemne uczucie. Dużo zaletą jest to że dach jest metalowy. Jadąc autobaną w DE nawet powyżej 200 km/h jest znośnie. Po złożeniu dachu auto jest bardzo chilulące można jechać spokojnie albo z siatką z tyłu nie wieje prawie w ogóle tak do 150 km/h. Ale zazwyczaj takim autem z otwartym dachem jeździ się wolniej. Przyjazną obcją jest nawiew na kark. Osobiście wybrałem hamulce M i to był dobry wybór bo auto jest ciężkie. Auto ma napęd na 4 i sprawdza się całkiem dobrze w zakrętach szczególnie z adaptacyjnym zawieszeniem. Po włączeniu trybu sport kierownica robi się lekko oporna ale przy większych prędkościach to się sprawdza. Tryb komfort jest na prawdę komfortowy i zawieszenie dobrze wybiera nierówności. Za to tryb sport + to już inna bajka można trochę zaszaleć ;), lecz przez dużą masę trzeba mieć trochę umiejętności bo zamiata trochę tyłem i jest trochę nad i podsterowne ( napęd xdrive) ale wszystko pod kontrolą i najlepiej na torze. Co do silnika to jak na diesla 313 KM i 640 Nm to się zbiera, nie oczekujcie uderzeń w plecy ale auto jeździ całkiem sprawnie, średnie spalanie około 8,5 l/100 km z 2500 Km. To typowe 2 osobowe auto choć ma kanapę z tyłu. W bagażniku mieszczą się dwie duże walizki i nic więcej, ale kto kupuje takie auto aby było praktyczne, przy rozłożonym dachu jest więcej miejsca w bagażniku. Po złożeniu dachu jest piękne, z rozłożonym takie sobie.
BMW Seria 4 F32-33-36 Cabrio Facelifting