Szukaj

Informacje o BMW Seria 6 F06-F12-F13 Coupe 650i 450KM 331kW 2013-2014

Lata produkcji: 2013 – 2014
Segment: Auta sportowe
Wszystkie silniki połączone są z automatyczną przekładnią, ale nie można za wiele zarzucić jej pracy. Motorom zresztą też. Już najtańsza wersja benzynowa zachwyca osiągami - 320KM wciska w fotel nawet przy wysokich prędkościach i czuć dużą rezerwę mocy. A jest jeszcze wariant 450-konny, który na drodze czyni cuda i ma nieskazitelny dźwięk. Choć najostrzejsze jest BMW M6... Diesel też się znajdzie. Ma 313KM, jest niesamowicie elastyczny i wbrew pozorom pasuje do tego auta, bo... zachowuje sie jak motor benzynowy. Chętnie wchodzi na obroty i powala większość aut osiągami.
czytaj więcej
Powagosław
Razem z Chrisem Banglem, który odpowiadał za poprzednią, mocno kontrowersyjną „szóstkę”, z projektów BMW ulotniła się właśnie ta kontrowersyjność (różnie ją nazywano: przyciężkawość, koślawość…). Nowa Seria 6 jest ładniejsza, ma bardziej harmonijne kształty i nie każe pytać: „Dlaczego akurat tak?”. ~Powagosław
Luzacjusz
Ładniejsza „szóstka” to żadna sztuka, gdyż poprzednia miała fizjonomię słonia. Ale zamiast pochwał będzie osobisty żal. Bo można było inaczej. Seria 6 ma fantastyczny rodowód – pierwszy model tej linii do dziś zachwyca. Gdyby tak ktoś w BMW wpadł na pomysł zrobienia nowej „szóstki” w stylu retro, wzorem Mustanga choćby, modliłbym się o taki samochód do wszystkich świętych. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2014 roku
Pojemność skokowa 4395 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 450 KM (331 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 650 Nm przy 200-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 89 x 88,3 mm
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
BMW Seria 6 F06-F12-F13 Coupe