Szukaj

Informacje o Cadillac Escalade

Lata produkcji: 1998 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy, luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Pierwszy samochód Cadillaka w tej klasie. Pierwsza generacja Escalade nie była autorskim projektem marki, a jedynie zmodyfikowaną, bardziej luksusową wersją GMC Yukon Denali. Dziełem Cadillaka był dopiero Escalade II zaprezentowany w 2002 roku w stylistyce znanej z innych modeli amerykańskiego producenta. Od 2007 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja samochodu zbudowana na większej platformie podłogowej o symbolu GMT900. Od 2002 roku model oferowany jest również w wersji pickup nazwanej Escalade EXT.
czytaj więcej
Powagosław
Ucieleśnienie amerykańskiego snu o motoryzacyjnej potędze i gigantomanii. Escalade to SUV, który ocieka chromem i dzięki któremu na świat patrzy się z góry. Jest przy tym równie efektowny, co kiczowaty. Arogancki charakter to jednak zawsze jakiś charakter. ~Powagosław
Luzacjusz
Jasiu bawił się brzytwą, a uśmiech miał coraz szerszy. Escalade jest przesadzony, przerysowany. I ma tyle samo uroku, co tłusta krowa rycząca na pastwisku. A ja wolałbym taką zgrabną krasulę z napisem Milka nad wymionami. ~Luzacjusz

Cadillac Escalade – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Oceny Cadillac Escalade

Liczba ocen: 26
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Karoseria - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,4
~Serwisant
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Zobaczcie te dwa komentarze na początku... Przerysowany, kiczowaty, jakieś krowy Milki itp... to są fani Porsche i innych niemieckich vagenów... Ludzie kupując Porsche za 900 000zł które przejedzie raptem 80 tys. km i po silniku (wiem co mówie pracowałem w serwisie X) A mówicie o aucie luksusowym tanim w porównaniu do Porsche które przejedzie 500 000 km na gazie! i więcej że jest złe bo kiczowate itp. Ręce opadają... Ludzie myślcie trzeźwo... Ja pracowałem w Porsche a teraz w serwisie aut USA i kiedyś też poza Porsche świata nie widziałem. (rozczarowany)
4,5
~Cadillac Owner
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Wygodne, doskonałe, rodzinne auto. Prawdziwy krążownik szos. Reakcje na niego są tylko dwie - podziw lub nienawiść mieszana z zazdrością. Wyróżnia się na tle innych samochodów - rzadko można go spotkać na ulicy. Komfort jest większy niż w Mercedesie ML czy Audi Q7. Fabrycznie wyposażony w DVD i nagłośnienie z Dolby Digital, osobne radio dla osób z tyłu, bezprzewodowe słuchawki, fotele grzane tył/przód. Lista wyposażenia jest długa jak prezydentura Fidela Castro. Jednym się podoba, innym nie. Do panów - zwraca uwagę większości kobiet, zresztą mężczyzn też. Cudowne auto na trasę. Nie czuć zmęcznia. Na miasto w godzinach szczytu nieco za duży, czasem nie ma miejsc parkingowych na taką landarę. Nie każdemu podoba się typowo amerykańska, ciężka stylistyka. Samochód raczej dla indywidualistów, mała szansa, że jak zaparkujesz pod restauracją staniesz obok drugiego takiego samego - czego nie można powiedzieć o europejskich suvach klasy premium.
4,4
~Aleksander
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Najkrócej ujmując mocarny kolos. Użytkowałem model ESV(5,62m) w wersji wyposażeniowej Platinum(pełna opcja). Auto przykuwa wzrok gdziekolwiek się pojawi(nawet na słynnej Goethestrasse we Frankfurcie). Auto jest wielkie, ciężkie, dużo pali, parkowanie w mieście graniczy z cudem(zwłaszcza wersja ESV) ale mimo tych wad jest cudowne i daje masę frajdy z jazdy.

Raporty spalania Cadillac Escalade

Liczba raportów: 41
Średnie spalanie dla Cadillac Escalade
13,0 – 17,7
l/100 km
13,8 – 19,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,4
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,2
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
13,9
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Cadillac Escalade III
Wartosci podane dotycza spalania LPG. Nowoczesna konstrukcja silnka V8 typu Small Block, skrzynia automatyczna 6-biegowa, i niecale 2000 obrotow przy 120km/h czynia ten samochód niezwykle ekonomiczy (wiem co mowie-jezdzilem Mercedesem ML AMG 5.5, Lincolnem Navigatorem 5.4 i Cayennem 4.5 i zaden nawet nie zblizyl sie do spalania Escalade). Samochód przede wszystkim bezpieczny, podrózuje się nim dostojnie, jest obszerny i ciężki, mimo to na światłach połyka wszelkiego rodzaju Audiki, Beemki i inne popierdółki. Cayenny zostaja w tyle, to samo z wszelkiego rodzaju, X5, Lexusami czy innymi pudelkami. Komplet klockow na przod 110zl, filtr skrzyni 150zl, filtr paliwa 45zl. Ceny jak za taki samochod sa smiesznie niskie. Auto idealnie wpolgra z sekwencyjna instalacja gazowa. Goraco polecam.
Cadillac Escalade