Szukaj

Informacje o Cadillac Escalade II SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW 2002-2007

Lata produkcji: 2002 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Pełnowymiarowy, luksusowy SUV (segment I) produkowany od 1998 roku. Pierwszy samochód Cadillaka w tej klasie. Pierwsza generacja Escalade nie była autorskim projektem marki, a jedynie zmodyfikowaną, bardziej luksusową wersją GMC Yukon Denali. Dziełem Cadillaka był dopiero Escalade II zaprezentowany w 2002 roku w stylistyce znanej z innych modeli amerykańskiego producenta. Od 2007 roku na rynku dostępna jest trzecia generacja samochodu zbudowana na większej platformie podłogowej o symbolu GMT900. Od 2002 roku model oferowany jest również w wersji pickup nazwanej Escalade EXT.
czytaj więcej
Powagosław
Ucieleśnienie amerykańskiego snu o motoryzacyjnej potędze i gigantomanii. Escalade to SUV, który ocieka chromem i dzięki któremu na świat patrzy się z góry. Jest przy tym równie efektowny, co kiczowaty. Arogancki charakter to jednak zawsze jakiś charakter. ~Powagosław
Luzacjusz
Jasiu bawił się brzytwą, a uśmiech miał coraz szerszy. Escalade jest przesadzony, przerysowany. I ma tyle samo uroku, co tłusta krowa rycząca na pastwisku. A ja wolałbym taką zgrabną krasulę z napisem Milka nad wymionami. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2007 roku
Pojemność skokowa 5967 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 345 KM (254 kW) przy 5200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 515 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~ozzzi
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Przewspanialy samochod,niemajacy zadnych konkurentow,nawet smiem twierdzic ze nowy model nie jest tak udany, a jeslichodzi o auta europejskie(mimo ze niektore produkowane w USA)jak Q7,x5,Range,Ml itp. sa pod wzgledem luksusu,niezawodnosci,przestrzeni i klasy daleko stylu-o kwestiach wygladu zewnetrznego trudno tu rozmawiac bo to kwestia gustu-dla jednych(takich jak ja)przepiekny a dla innych bez-sprzeczny brzydal i landara....uwielbiam go!!!!!
4,6
~Chicago Kraków
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Jesteśmy mega zadowoleni i pod wielkim wrażeniem.Jest to nasz pierwszy Cadillac i podchodziliśmy do tego zakupu z obawami.Ale teraz już myślimy o nowszym modelu i napewno bedzie to Escalade.Znajomi w porsche Cayen wymienili 3 silniki? W Audi Q7 cieknie skrzynia biegów.A nasz Escalade jedzie i nic się nie dzieje.Tak w skrócie mogę opisać czy przyrównać.
4,7
~Adrian Drwal
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Escalade jest samochodem dopracowanym.Sprawuje się napradę dobrze w każdych warunkach drogowych.Naprawdę bezawaryjny.Polecam każdemu.
Średnie spalanie dla Cadillac Escalade II SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW 2002-2007
17,7
l/100 km
19,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

21,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Super auto mające wszystkie inne pod sobą,spalanie w trasie z kompletem pasażerów 18l LPG przy predkosciach 90-120 km/h,mieszkam w Warszawie więc korki są wszech obecne,i tak przy oszczednej jeździe bez wyścigów itp. CADDI lyka od 21- 25 LPG.Jestem w tym aucie zakochany,chciałem kupić nowszy model ten z motorem 6,2 ale jazda starym jest nie do porównania,równolegle testowalem oba na raz tzn.30 minut jazdy modelem z silnikiem 6,0 i potem zamiana na model z motorem 6,2 i bez dwóch zdań stary w którego posiadaniu jestem okazał się pod każdym względem lepszy-znam wiele przypadków z amerykańskich forów internetowych ze ludzie po zakupie nowego modelu chcieli wrócić do poprzedniej wersji
19,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Kolos wiec musi palic,zdecydowanie nie dla centusiow i osob dla ktorych 65 zl na 100 kilometrow w miescie to za duzo.Mimo ze 65zl potrzebuje byle disel 2.2 cdi mercedesa w miescie takim jak Warszawa
20,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
W przypadku takiego auta nie ma o czym mówić. Pali dużo bo jest ciężki i ma stały napęd na 4 koła. nie wieżę jeśli ktoś pisze że pali w mieście 18L to jest nie prawdą min 19L jeśli nie ma korka, jeśli mamy korek to min 24L i więcej
Cadillac Escalade II SUV