Szukaj

Raporty zużycia paliwa Cadillac Escalade II SUV

Podsumowanie 23 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Cadillac Escalade II SUV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki z LPG Cadillac Escalade II SUV
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (23)

15,4
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
15,4
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,1
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
13,2
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
15,7
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
autem jeździłem w tym roku po Islandii, zrobiłem ok 4 tyś. km. opony nieco większe niż fabrycznie, dodatkowo z oponą terenową. jazdy w mieście mało ale za to sporo dróg gruntowych lub terenowych. prędkości maksymalnie 100 km/h, ale często mniej i na tempomacie. przy takich stałych prędkościach na trasie nie przekraczał 16l/100 km. całkiem nieźle jak na taki prom :)
19,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Spalanie w połączeniu z instalacją Landi Renzo daje niesamowite osiągi i oszczędności w jeździe auto niesamowicie elastyczne podczas jazdy ,świetna ekonomia przy tak dużym silniku .
19,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Kolos wiec musi palic,zdecydowanie nie dla centusiow i osob dla ktorych 65 zl na 100 kilometrow w miescie to za duzo.Mimo ze 65zl potrzebuje byle disel 2.2 cdi mercedesa w miescie takim jak Warszawa
21,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Super auto mające wszystkie inne pod sobą,spalanie w trasie z kompletem pasażerów 18l LPG przy predkosciach 90-120 km/h,mieszkam w Warszawie więc korki są wszech obecne,i tak przy oszczednej jeździe bez wyścigów itp. CADDI lyka od 21- 25 LPG.Jestem w tym aucie zakochany,chciałem kupić nowszy model ten z motorem 6,2 ale jazda starym jest nie do porównania,równolegle testowalem oba na raz tzn.30 minut jazdy modelem z silnikiem 6,0 i potem zamiana na model z motorem 6,2 i bez dwóch zdań stary w którego posiadaniu jestem okazał się pod każdym względem lepszy-znam wiele przypadków z amerykańskich forów internetowych ze ludzie po zakupie nowego modelu chcieli wrócić do poprzedniej wersji
20,0
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
W przypadku takiego auta nie ma o czym mówić. Pali dużo bo jest ciężki i ma stały napęd na 4 koła. nie wieżę jeśli ktoś pisze że pali w mieście 18L to jest nie prawdą min 19L jeśli nie ma korka, jeśli mamy korek to min 24L i więcej
15,3
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Cadillac Escalade II
Na ten silniki mase pojazdu spalanie jest bardzo oszxzedne